چارچوب هماهنگی شیعیان عراق نشست دوره ای خود را با حضور نخست وزیر این کشور در منزل «فالح الفیاض» رئیس هیئت حشد شعبی برگزار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع ترکیه ای از نشست سه جانبه پشت درهای بسته رئیس جمهور ترکیه با رئیس تشکیلات خودگردان و رئیس دفتر سیاسی حماس خبر دادند.
نشست باکو آخرین نشست دوره‌ای به ریاست جمهوری آذربایجان بود و فرصت بسیار مناسبی برای کشورمان و دستگاه دیپلماسی فعال آن بود تا از همه ظرفیت‌های اجلاس جنبش عدم تعهد نهایت استفاده را داشته باشد.
نماینده دائم چین در نشست دوره‌ای سازمان ملل متحد از آمریکا و کشورهای اروپایی خواست با اجرای مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت همه تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را رفع کنند.
رابرت وود نماینده آمریکا در این نشست از اعضای شورای امنیت خواست تا در رای گیری خود به اوکراین اجازه دهند در جلسه شورای امنیت با موضوع قطعنامه ۲۲۳۱ صحبت کند.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
همزمان با ریاست انگلیس در شورای امنیت، نشست دوره‌ای این شورا درباره قطعنامه ۲۲۳۱ در خصوص ایران و بررسی پانزدهمین گزارش آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در این باره تشکیل خواهد شد.
اهواز- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: هیچ ملتی در هیچ دوره ای از زمان با چنین هجوم رسانه ای که امروز ایران با آن روبرو است مواجه نبوده است.
اهواز- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: هیچ ملتی در هیچ دوره ای از زمان با چنین هجوم رسانه ای که امروز ایران با آن روبرو است مواجه نبوده است.
منابع دیپلماتیک از نشست پشت درهای بسته شورای امنیت درباره سودان خبر دادند.
مربی مس کرمان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس، انتقادات تندی نسبت به عملکرد داوران داشت.
در این مرحله چشم ایران به نشست دوره‌ای شورای حکام است. هرچند که تفاهم صورت گرفته با نگاه کلان‌تر شکل‌گیری فضای مناسب به منظور آغاز دور جدیدی از همکاری فنی میان ایران و آژانس برای حل و فصل اختلاف‌ها و کمک به فضاسازی برای مذاکرات سیاسی احیای برجام صورت گرفته، اما ایران چشم انتظار نتیجه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است. صدور قطعنامه یا بیانیه و لحن و متن هر کدام از این موارد می‌تواند با واکنش متفاوتی از سوی ایران منتهی شود.
کارلو آنچلوتی لیونل مسی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نمی داند و گفت که هر دوره ای بازیکنان برتر و بزرگ خود را داشته است.
امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد روز دوشنبه به وقت محلی در نشست دوره ای و عادی شورای امنیت درباره اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ و برجام افزود: امروز همانطور که انتظار می رفت، اعضای شورا بار دیگر حمایت خود را از احیای برجام ابراز کردند و اجرای کامل آن به عنوان تنها اقدام عملی خواستار شدند.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق نشست دوره ای خود را در منزل «فالح الفیاض» رئیس هیئت حشد شعبی با هدف بررسی تحولات این کشور برگزار کرد.
دیدیه دشان در نشست خبری بازی با تونس، درهای تیم ملی فرانسه را به روی کریم بنزما بست و گفت که او به دلیل مصدومیت شانس بازی در جام جهانی را ندارد.
ستاره ایرانی درباره شانس تیم ها برای صعود در این دوره و مقایسه با دوره قبل اضافه کرد: انگلیس شانس اول است و شانس یکسانی برای سه تیم دیگر وجود دارد. در چهار سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و الان قصد دارم از آن تجربه ها استفاده کنم. این بزرگترین مرحله ای است که در فوتبال وجود دارد. همه نگاه ها به توست. شما فقط می‌خواهید بدرخشید تا بهترین کار را انجام دهید. این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم. این جام می‌تواند فرصتی برای من باشد تا در حرفه‌ام پیشرفت بیشتری داشته باشم و قدم بزرگتری بردارم.
مربیان حاضر در رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در جلسه ای مشترک، مشکلات این دوره از رقابت‌ها را بررسی کردند.
مربیان حاضر در رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در جلسه ای مشترک، مشکلات این دوره از رقابت‌ها را بررسی کردند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰ به شهر بالی اندونزی سفر کرده، در حاشیه این نشست با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی دیدار کرد.
دبیر جشنواره فیلم رشد در نشست خبری این جشنواره بیان کرد قرار است توجه به اهمیت وجوه هنری و یا آموزشی آثار مورد بررسی قرار گیرد.
کاخ سفید از برگزاری نشست مطبوعاتی رئیس‌ جمهور آمریکا تا ساعاتی دیگر با حضور خبرنگاران و پس از انتخابات میان دوره‌ای در این کشور تا ساعاتی دیگر خبر داد.
کاخ سفید از برگزاری نشست مطبوعاتی رئیس‌ جمهور آمریکا تا ساعاتی دیگر با حضور خبرنگاران و با موضوع انتخابات میان دوره‌ای در این کشور خبر داد.
با انتخابات میان دوره ای کنگره و پیروزی جمهوری خواهان بایدن ۲ سال آینده را به سختی خواهد گذراند و تعطیلی دولت دور از ذهن نیست.
دور از ذهن نیست که دوره ای از افول آهسته ای پیوسته را برای چین پیش بینی کنیم. اطرافیان شی و شخص او به انجام اصلاحات اقتصادی یا اجازه دادن به نوعی زندگی روشنفکرانه آزاد که در دهه های گذشته به چین اجازه شکوفایی را داده بود تمایلی ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ