مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی کشورمان در حاشیه نشست ریلی بین المللی خاورمیانه ۲۰۲۳ در دیدار جداگانه با دبیر شورای هماهنگی خلیج فارس بر استقبال ایران از سرمایه گذاران تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: بر اساس تصمیم سران قوا دوره اجرای طرح مولدسازی حداکثر ۲ سال خواهد بود و با شروع اجرای قانون برنامه هفتم توسعه، اموال راکد دولت براساس سازوکار تعیین شده در این قانون واگذار می‌شود.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: مردم ما همیشه ثابت کرده‌اند که پاسخ اعتماد را با اعتماد می‌دهند و هیچگاه از نظام خود فاصله نمی‌گیرند.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: مهمترین وظیفه این شورا این است که اقتصاد را به اولویت اول کشور تبدیل کند و این به هماهنگی و هم افزایی ۳ قوه نیازمند است
دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا تاکید کرد: کشور‌های مسلمان وظیفه دارند برای جلوگیری از تکرار این اقدامات شنیع و غیرانسانی، کالا‌های این کشور‌ها را تحریم، سفرای آن‌ها را اخراج و محاکمه هتاکان و عوامل آن را پیگیری کنند.
دومین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس در سال جاری با حضور دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، ناظر پولی بانک مرکزی، مدیران بانک های عضو کمیسیون هماهنگی و مدیر شعب استان فارس بانک ایران زمین به میزبانی این بانک برگزار شد.
عضو دفتر محسن رضایی گفت: به دلیل حضور تمام وقت ایشان (محسن رضایی) در دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، آقای رئیس‌جمهور با استفعای وی موافقت کرده است.
عضو دفتر محسن رضایی گفت: به دلیل حضور تمام وقت ایشان (محسن رضایی) در دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، آقای رئیس‌جمهور با استفعای وی موافقت کرده است.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: تسهیلات اعطایی به کارکنان بانک‌ها وفق مقررات و ضوابط تعیین شده بوده و نهادهای مختلف نظارتی همواره بر عملکرد بانک‌ها نظارت دارند؛ لذا تخلفی رخ نداده است.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: تلاش داریم تحولات و اصلاحات اقتصادی عمیقی در کشور آغاز شود اما مشکل فشارهای اجتماعی را داریم که باید گفت برای این تحولات، صبر و حوصله می خواهیم. با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی فضاسازی گسترده ای شد و مقداری کار را متوقف کردند که به نظر من باید این تحولات را سریع ادامه دهیم.
از آنجا که سمت دبیر به عنوان یک عضو شورا در قانون اساسی نیامده، معمولا دبیر با هماهنگی بین رئیس جمهوری و رهبری انتخاب می شود و در رسمی نانوشته، مقام معظم رهبری دبیر منصوب را به عنوان یکی از دو نماینده خود در شورا منصوب می‌کنند تا دبیر در جلسات این شورای مهم حق رای هم داشته باشد
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: حداقل ۵۰ درصد از معتادان متجاهر در تهران هیچ سکونتگاه و خانواده‌ای در تهران ندارند و از استان‌های دیگر به این شهر وارد می‌شوند.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: فردا یک سوم شعب بانک‌های تهران فعال هستند.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، با اشاره به تحول نظام مالیاتی در کشور گفت: با کمک مالیات می‌توان از بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها جلوگیری کرد؛ یعنی خطر فساد را برای مفسدین از طریق مالیات ستانی بالا برد تا با فساد و رانت خواری مبارزه شود.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به تحول نظام مالیاتی در کشور گفت: با کمک مالیات می‌توان از بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها جلوگیری کرد. یعنی خطر فساد را برای مفسدین از طریق مالیات ستانی بالا برد تا با فساد و رانت خواری مبارزه شود.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از تخریب ۹۰ درصدی ۱۶ شعبه و سرقت از ۲ بانک در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از تخریب ۹۰ درصدی ۱۶ شعبه و سرقت از ۲ بانک در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از تخریب ۹۰ درصدی ۱۶ شعبه و سرقت از ۲ بانک در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از تخریب ۹۰ درصدی ۱۶ شعبه و سرقط از ۲ بانک در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: در اغتشاشات اخیر، دوازده شعبه بانک دولتی کاملا تخریب شده است؛ شیشه‌ی بیش از ۲۴۰ شعبه شکسته شده است.
دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی در خصوص جدیدترین آمار خسارت وارده به بانک ها در اغتشاشات اخیر گفت: تاکنون شیشه ۳۲۳ بانک دچار شکستگی شیشه شده و از ۱۱ شعبه بانک سرقت جزئی شده است.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: در جریان ناآرامی‌های روزهای اخیر، ۱۷ شعبه بانک در سراسر کشور دچار آتش سوزی شد که خسارت ۴۰۰ میلیاردی وارد کرده است.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، گفت: طی ده روز گذشته بیش از ۲۴۰ شعبه دچار آسیب و شکستگی شیشه‌ها شدند که از این تعداد، حدود ۱۶ شعبه با خسارت جدی نظیر تخریب و آتش سوزی مواجه شدند.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از سرقت اموال ۲ شعبه بانک در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: ۱۲ شعبه بانک نیز نیز توسط اغتشاشگران تخریب شده است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: بیشترین گرایش مصرف موادمخدر، گل در بین جوانان است، افزود: با توجه به تبلیغات نادرست در زمینه موادمخدر گل در فضای مجازی مبنی بر اینکه مخدر گل اعتیادآور نیست، جوانان ناآگاهانه از آن استفاده می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ