معاون خدمات شهری شهرداری از آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: مجموعه مدیریت شهری به خدمات رسانی حداکثری خواهند پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه هماهنگی اجرای قانون شناسایی مالکان املاک گران‌قیمت با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به میزبانی دیوان محاسبات کشور برگزار شد.
وزیر ارتباطات عراق و رئیس جمعیت هلال احمر در نشستی به منظور هماهنگی برای برپایی مراسم اربعین برگزار شده بود،بر تقویت زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین تاکید کردند.
پایگاه خبری فوتبالی-نشست هماهنگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2023/24 با حضور رییس فدراسیون برگزار شد.
نشست هماهنگی مدیران سرخابی‌ها برای مسابقه فینال سی و ششمین دوره جام حذفی کشور برگزار شد.
نشست مشترک رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر امور خارجه برای برگزاری کنفرانس بین المللی مقابله با گرد ‌و غبار برگزار شد.
افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس همانند یحیی گل‌محمدی به کم بودن ظرفیت تماشاگران دربی واکنش منفی نشان داد.
زمان کنفرانس خبری و جلسه هماهنگی تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان اعلام شد.
در راستای هماهنگی و تعامل مطلوب جهت اعزام کاروان ورزشی کشورمان به بازیهای المپیک پاریس، ظهر امروز سفیر فرانسه با حضور در کمیته ملی المپیک با محمود خسروی وفا رئیس و سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.
چارچوب هماهنگی گروه های شیعه عراق با حضور نخست وزیر این کشور در منزل «نوری المالکی» تشکیل جلسه داد.
نشست خبری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
سومین جلسه ستاد اجرایی برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان در رشته فرنگی در شهر اصفهان برگزار شد.
اولین نشست فنی تیمهای بانوان‌ و آقایان هاکی روی یخ کشورمان، اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی در محل اسکان تیمها برگزار شد.
علی فیروزی، سرپرست صنعت نفت، می‌گوید امیدوار است ITC تاوارس، مربی جدید این تیم برای هفته بعد صادر شود.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق نشست دوره ای خود را با حضور نخست وزیر این کشور در منزل «فالح الفیاض» رئیس هیئت حشد شعبی برگزار کرد.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق نشست دوره ای خود را در منزل «فالح الفیاض» رئیس هیئت حشد شعبی با هدف بررسی تحولات این کشور برگزار کرد.
نشست هماهنگی جایزه بین‌المللی فناوری و نوآوری یونسکو با حضور معاون فناوری وزارت علوم در دفتر دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران برگزار و بر ایجاد کارگروهی مشترک متشکل از متخصصان تاکید شد.
بر اساس تصمیم اتخاذ شده ایران در این بازی از پیراهن‌های قرمز رنگ خود استفاده خواهد کرد و دروازه‌بان ایران هم لباس آبی رنگ خواهد پوشید.
براساس هماهنگی های صورت گرفته در نشست امروز مسئولان دو تیم ایران و انگلیس رنگ پیراهن دو تیم در این دیدار مشخص شد.
نشست هماهنگی بین نهادهای دخیل در امر آماده سازی حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی به میزبانی وزیر امور خارجه و سایر مسئولین عالی رتبه برگزار شد.
دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط جام جهانی قطر دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص حضور ایران در جام جهانی قطر یکشنبه ۱۵ آبان با حضور وزیر خارجه، وزیر ورزش و جوانان، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل وزارت خارجه برگزار شد. همچنین در این نشست سفیر ایران در قطر و رییس فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند.
یک منبع سیاسی در عراق، نتایج اصلی نشست سران چارچوب هماهنگی در منزل هادی العامری (رئیس ائتلاف الفتح و از اعضای چارچوب هماهنگی) را اعلام کرد.
نشست هماهنگی و هم‌افزایی معاونان طرح و برنامه و بودجه ارتش با معاونت طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش در ستاد ارتش برگزار شد.
سخنگوی کمیته ملی المپیک از برپایی چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک خبر داد.
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی عراق در سخنانی تأکید کرد: جلسه اضطراری نیروهای چارچوب هماهنگی در ۲۴ ساعت آینده برای بررسی تحولات اطراف ساختمان شورای عالی قضایی برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ