هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) در گروه B به میزبانی ورزشگاه تختی شهر اهواز برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
با اعلام رسمی AFC، برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی، به صورت رسمی از دستور کار خارج شد و بازی‌های باشگاهی در سه سطح و با سبک جدیدی برگزار می‌شوند.
هر سه ال‌کلاسیکوی انجام شده بین بارسا و رئال در کشور آمریکا به سود آبی و اناری ها تمام شده است.
براساس آخرین خبر بازسازی ورزشگاه آزادی ۳ سال طول می‌کشد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در پایان سه مرحله نخست رقابت های قهرمانی آسیا و با انجام تنها یک دیدار به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافت.
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی با انجام سه دیدار آغاز شد.
مس کرمان در بازی برابر ملوان موفق شد پس از هفته ها دروازه خود را بسته نگه دارد و این موضوع یک اعتماد به نفس دوباره به عناصر دفاعی این تیم در آخرین بازی لیگ برتر داد.
جلال چراغپور کارشناس فوتبال کشور معتقد است یحیی گل‌محمدی به دلیل شناخت بیشتری که نسبت به تیمش دارد، در جنگ قهرمانی دست بالاتر را نسبت به مورایس و ساپینتو دارد.
بهنام مهدی زاده، گزارشگر جوان برنامه فوتبال برتر در حین گزارش دیدار پرسپولیس و ملوان اشتباه عجیبی را انجام داد.
ناصر کنعانی درباره سفر صفری به باکو گفت: این سفر برای شرکت در نشست سران گروه تماس جنبش عدم تعهد با موضوع جهان پس از کرونا انجام شده است. این سفر فرصت خوبی است که دیدار و گفتگو‌های دوجانبه با مقامات عالی جمهوری آذربایجان در خصوص روابط دو کشور و وضعیت جاری مناسبات فیمابین انجام شود. علاوه بر مشارکت در نشست مزبور صفری سه دیدار مهم داشته است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: احتمالا فرایند قرعه کشی لیست نهایی متقاضیان خرید خودروهای وارداتی جهت تعیین اولویت خرید، عصر سه شنبه انجام می شود.
هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز با انجام سه دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.
معاون خرید سایپا با بیان اینکه سه محصول چانگان CS35پلاس،CS55 پلاس و UNI-T در دستور کار واردات گروه سایپا قرار دارد گفت: جهت واردات این سه محصول مجوزهای لازم از وزارت صمت دریافت شده و ثبت سفارش لازم برای 20 هزار دستگاه خودرو انجام شده است.
هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) در گروه B به میزبانی ورزشگاه تختی شهر اهواز برگزار شد.
رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تا ۶ ماه آینده فیفا پنجره ای برای تعیین صلاحیت باز می‌کند و از این سه شرکتی که برای استعلام به مراجعه ذیصلاح اعلام شده ۲ شرکت از نظر قیمتی به فدراسیون نزدیک هستند.
پانزدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال زنان ایران، فردا رأس ساعت ۱۴ با حضور ۱۰ تیم برتر از سراسر ایران و انجام سه دیدار به طور رسمی آغاز خواهد شد.
شما می‌توانید با انجام چند ترفند ساده مقدار قابل توجهی از کالری را از میزان روزانه خود حذف کنید. برای مثال، در مورد قهوه به جای قهوه‌های شیری مانند لاته و قهوه‌های سفید با خوردن قهوه سیاه با مقداری شیر حدود ۱۰۰ کالری صرفه جویی کنید.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اعلام اینکه کمیسیون ویژه ای علت فوت مهسا امینی را بررسی کرده است، گفت: نتیجه بررسی ها و علت فوت به مقام قضائی ارسال می شود.
در این شکایت‌نامه ادعا شده متهمان صدها شرکت کوچک، نهادهای غیرانتفاعی، دولت‌های محلی و زیرساخت‌های حساس را هدف قرار داده‌اند.
نیکولا گربیچ، سرمربی لهستان، اولین مصاحبه خود بعد از دیدار فینال قهرمانی جهان را با ورزش سه انجام داده است.
در حال حاضر، حکومت زلنسکی ۱۰۰ درصد استان لوهانسک، ۹۵ درصد استان زاپوریژیا، ۸۵ درصد استان خرسون، ۳۵ درصد استان خارکیف و بیش از نیمی از استان دونتسک را از دست داده است.
تیم فوتبال استقلال که در نخستین گام سه امتیاز حساس را از دست داد، دومین دیدار در لیگ بیست و دوم را برابر تیمی انجام خواهد داد که چندین سال از حضورش در لیگ برتر گذشته است.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از برگزاری سه دیدار دوستانه مقابل تیم ملی امید، سنگال و اروگوئه در پنجره بازی‌های ملی خبر داد.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ