تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در پایان سه مرحله نخست رقابت های قهرمانی آسیا و با انجام تنها یک دیدار به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی اعلام کرد که همه شرایط برای صعود مجدد این تیم به لیگ برتر مهیا شده است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به این که روند صعودی تولید صافی دیالیز در هلال احمر ادامه دارد، گفت: در ماه گذشته ۱۴۵ هزار عدد انواع صافی دیالیز تولید شد.
بازار سرمایه امروز با رشد حداقلی مواجه شده و رشد نزدیک به ۶ هزار واحد را ثبت کرد.
در پایان نشست سی‌وپنجم اوپک‌پلاس مقرر شد موسسه‌های «آی‌اچ‌اس»، «وود مکنزی» و «ریستاد انرژی» به‌عنوان منابع مستقلی که در حوزه‌ بالادست صنعت نفت فعالیت می‌کنند، ظرفیت تولید همه کشورهای عضو اوپک و غیراوپک شرکت‌کننده در توافق‌نامه همکاری را تا پایان ژوئن ۲۰۲۴ به‌منظور تعیین سطح تولید مرجع در سال‌۲۰۲۵، ارزیابی کنند.
کریستیانو رونالدو با سبقت گرفتن از لیونل مسی به صدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران دنیا راه یافت.
کاربران انگلیسی ضمن تبریک به تیم رکسام، از پوشش غیرضروری جشن خیابانی صعود این تیم به دسته چهارم توسط شبکه بی بی سی انتقاد کردند.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) پس از عقب‌نشینی دلار افزایش یافت زیرا سرمایه‌گذاران منتظر داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده بودند تا سیاست بعدی فدرال رزرو را ارزیابی کنند.
جک گریلیش یکی از خوشحال ترین ستاره های منچستر سیتی بعد از حذف بایرن مونیخ و صعود به نیمه نهایی بود.
رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال یک پیام، صعود تیم ملی به دور دوم مسابقات انتخابی المپیک را تبریک گفت.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا صعود کرد.
منچستریونایتد که هفته پیش رئال بتیس را در اولدترافورد 4-1 در هم کوبیده بود امشب در خانه این تیم هم موفق شد 1-0 به پیروزی برسد تا در مجموع به راحتی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا شود.
آمار مربوط به بازی لیورپول و رئال مادرید نشان می دهد که شاگردان کارلو آنچلوتی کاملا مستحق صعودی متقدارنه و بی دردسر بودند.
پس از یک ماه، استقلال و ملوان حالا یک بار دیگر و این بار در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی به مصاف هم می روند.
مس کرمان با ارائه بازی حساب شده و زیبا با دو گل صنعت نفت را شکست داد و راهی یک هشتم نهایی جام حذفی شد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با اظهار امیدواری نسبت به صعود تیمش به مسابقات جام جهانی، گفت: بعضی از مربیان تعامل لازم را با ما ندارند و سخت‌گیری‌های بی موردی دارند.
جایگاه ویژه ورزشگاه 974 در شب صعود بی دردسر برزیل، میزبان چهار میهمان بزرگ بود؛ میهمانانی که حتی رئیس فیفا را هم به وجد آوردند.
متئو لکی نمی‌دانست که اگر گل پیروزی‌بخش را نمی‌زد، استرالیا از جام جهانی کنار می‌رفت.
تیم‌ملی انگلیس در صورت برتری مقابل ایالات متحده، بی توجه به سایر مسابقات به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.
کوهنورد تهرانی آبان ماه در جمع یک تیم ۹ نفره برای صعود قله آتشکوه به منطقه لواسانات رفته بود، اما هنگام بازگشت از تیم جدا و دیگر اثری از این کوهنورد یافت نشد. در این مدت از ابتدای اطلاع رسانی به نیرو‌های امدادگر هلال احمر تلاش‌های زیادی در عصر همان روز جمعه انجام شد، ولی بی نتیجه بود.
مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ، بی تاب رسیدن روز بازی برابر پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است.
چهره ۱۶ تیم حاضر در مرحله الیت لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مشخص شد. باوجود صعود پالما با حضور دو بازیکن تیم ملی ایران، دو بازیکن دیگر از کشورمان حذف شدند.
محمدحسین محمدیان با یک نمایش نه چندان جالب توجه با نتیجه ۴-۱ مغلوب کایل اسنایدر شد تا صعود به فینال بازبماند.
سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه عده ای قصد دارند کارهایش را در ایراان بی ارزش کنند، گفت: انتظار ندارم برایم فرش قرمز پهن کنند اما شایسته حضور در جام جهانی هستم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ