در حال حاضر، حکومت زلنسکی ۱۰۰ درصد استان لوهانسک، ۹۵ درصد استان زاپوریژیا، ۸۵ درصد استان خرسون، ۳۵ درصد استان خارکیف و بیش از نیمی از استان دونتسک را از دست داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای ارتقاء کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا،‌ این گروه خودروساز و شرکت تولیدکننده قوای محرکه DAE چین،‌ با هدف تولید خانواده نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور،‌ ‌قرارداد همکاری امضاء‌ کردند.
جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه، با دستور ادامه بررسی اختیارات ارزی بانک مرکزی، با حضور سران قوا و دیگر اعضا و به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد.
اگر هوا خوب بود نتیجه‌ای رویایی برابر پیکان ثبت می‌شد، این ادعای وینگر جوان و پرجنب و جوش تراکتوری‌هاست.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال پرترافیکی را پیش رو داریم که در مرحله نخست تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی آسیاست تا نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال پرترافیکی را پیش رو داریم که در مرحله نخست تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی آسیاست تا نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم.
رئیس جمهور سابق ایران در دیدار نوروزی با مدیران ارشد دولت راه حل اصلی مشکلات با هدف تحول را اجرای اصل ۵۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (برگزاری همه‌پرسی و مراجعه به آرای عمومی) ذکر کرد و گفت: هر چند سؤالات مردم متعدد است، اما در این همه‌پرسی می‌توان سه پرسش اساسی در سه زمینۀ سیاست خارجی، سیاست داخلی و اقتصاد را با مردم در میان نهاد.
طبق این گزارش این سه کامیون بخشی از کاروان ۲۵ کامیون حامل مواد غذایی به قمصد سوریه از مسیر عراق بوده است. المیادین می‌گوید، این حملات خسارات انسانی نداشته، اما خسارات مادی برجای گذاشته است.
طبق این گزارش این سه کامیون بخشی از کاروان ۲۵ کامیون حامل مواد غذایی به قمصد سوریه از مسیر عراق بوده است. المیادین می‌گوید، این حملات خسارات انسانی نداشته، اما خسارات مادی برجای گذاشته است.
وینگر کرمانی مس می گوید هدف گذاری شان بقا در لیگ برتر بعد از سال ها دوری است.
فرهاد مجیدی برای تقویت تیمش سه هدف ایرانی مدنظر دارد؛ دو بازیکن لژیونر و یک ستاره در لیگ برتر.
یک عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس گفت: هدف اصلی ما استفاده از مربی خارجی در تیم ملی است که جذب آن دو سه ماه زمان می‌خواهد.
از اولیویه ژیرو به عنوان هدف نقل و انتقالاتی غافلگیر کننده باشگاه منچستر یونایتد یاد می شود و احتمالا او این ماه به صورت قرضی راهی اولدترافورد شود.
تفاهم نامه سه جانبه مذکور باحضور وزیرراه وشهرسازی،فرمانده نیروی انتظامی ومعاون علمی وفناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری درحاشیه ششمین نمایشگاه حمل ونقل و لجستیک به امضا خواهد رسید.
ویدئوی دراماتیکی که توسط دفتر ارتباطات راهبردی ارتش اوکراین به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد که سرباز دشمن پس از اصابت گلوله یک تک تیرانداز اوکراینی از فاصله حدود سه هزار متری کشته می‌شود.
دیدار تراکتور و ملوان از اهمیت ویژه ای برای هر دو تیم برخوردار است؛ آنها به دنبال هر سه امتیاز هستند تا تعطیلات آرامی داشته باشند.
سرمربی پرسپولیس در آستانه تقابل با ملوان بندرانزلی با اشاره به شرایط حریف، مدعی شد که شاگردان مازیار زارع علیرغم جایگاهی که در اختیار دارند، فوتبال خوبی را تا اینجای لیگ به نمایش گذاشته‌اند.
تیم فوتبال پرسپولیس که با از دست دادن امتیاز در دو بازی گذشته صدر جدول را با دو رقیب تقسیم کرده بود، در دیدار هفته نهم خود موفق شد مس رفسنجان بدون شکست را ببرد و مدعی بماند.
پیمان اکبری، سرمربی پیکان، در گفت و گو با ورزش سه تاکید کرد که هدف این تیم حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر والیبال است.
بازیکنان ملی پوش استقلال نیز به مانند سایر نفرات دعوت شده، در اردوی امروز تیم ملی حضور داشتند.
اوکراین ضمن اعلام پیشروی ده‌ها کیلومتری نیرو‌های نظامی خود در جبهه جنوب اعلام که کنترل یک شهر کلیدی واقع در شرق این کشور را بار دیگر در دست گرفته است. در شرایطی که تصور می‌شد نیرو‌های اوکراینی عملیاتی بزرگ را در جنوب کلید خواهند زد، این خارکف دومین شهر بزرگ اوکراین در شمال شرق بود که به هدف اصلی چند روز اخیر ارتش اوکراین تبدیل شده است. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
دو تیم آلومینیوم و تراکتور با یک هدف مشترک به مصاف هم می روند، شاگردان رحمتی در پی اولین پیروزی خانگی خود هستند و تبریزی ها به دنبال نخستین برد فصل.
انزلی- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تنها هدف ما از دیدار مقابل ملوان کسب سه امتیاز بازی است.
دارنده سه مدال برنز رقابتهای جهانی کشتی فرنگی گفت: هدف اصلی من حضور در المپیک پاریس و کسب موفقیت در این آوردگاه بزرگ است.
«سلمان رشدی» نویسنده مرتد کتاب «آیات شیطانی» لحظاتی پیش، قبل از شروع سخنرانی خود در شهر «شاتاکووا» در غرب ایالت نیویورک، مورد حمله قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ