مس کرمان در بازی برابر ملوان موفق شد پس از هفته ها دروازه خود را بسته نگه دارد و این موضوع یک اعتماد به نفس دوباره به عناصر دفاعی این تیم در آخرین بازی لیگ برتر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم فصل گذشته مس کرمان می‌گوید مصدومیت‌های پی در پی باعث شد تا لیگ بیست و دوم مطابق انتظار او پیش نرود.
بهزاد درباره انگیزه‌اش به کارآگاهان گفت: من هرگز انگیزه‌ای برای قتل نداشتم دعوای من با شروین و ۲ نفر دیگر به نام آرش و فرید صرفاً به خاطر نشان دادن قدرت خودمان بود. نمی‌دانم چه شد که الکی به جان هم افتادیم. من ناخواسته با چاقویی که داشتم ضربه‌ای به او زدم. خودم هم زخمی شده بودم و وقتی دیدم او روی زمین افتاد و پلیس به معرکه رسیده است از ترس پا به فرار گذاشتم.
امیررضا خادم، قهرمان سابق کشتی به شهادت حمیدرضا الداغی با شعر ترانه شروین حاجی‌پور واکنش نشان داد.
کافه رستوران «خانه دوست» ‎که شروین حاجی پور برای کنسرت داماهی در آنجا حضور داشت، پلمب شد.
کانال خبری نورنیوز در اقدامی عجیب ویدیویی از حضور شروین حاجی‌پور منتشر کرد.
زیدآبادی نوشت: آنکه باید ماتم بگیرد خود کیهان است، چون که از این به بعد به جای خطاب کردن سعودی‌ها با عناوین و القابی مثل: نوکران بی جیره و مواجب آمریکا، سگ‌های دست آموز صهیونیست ها، پدر تروریسم داعش، آدمکشان حرفه‌ای و.. باید آن‌ها را خادمین حرمین شرفین بنامد!
شروین وکیلی، جامعه‌شناس گفت: همیشه جنبش‌های اعتراضی با شعار‌های تندروانه پیوند می‌خورند. دلیلش هم آن است که به قول گوستاو لوبون، وقتی جمعیت از حدی بیشتر می‌شود، عواطف و هیجانات مشترک است که رفتار‌های همگرای‌شان را تعیین می‌کند، نه عقلانیت. طی دهه‌های گذشته نمونه‌های زیادی از این رادیکال شدن ویرانگر جنبش‌ها را دیده‌ایم. با این همه درباره ایران چنین می‌نماید که سرشت مردم جوری دیگر باشد و چنین رادیکالیسمی رخ ندهد.
مهاجم گلزن مس کرمان با پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده جدال حساس این هفته تیمش مقابل استقلال خواهد شد.
شروین تبریزی با بیان اینکه از یازدهم تا هجدهم آذر امسال ۸ هزار و ۵۰۰ نفر دچار مشکلات قلبی تنفسی شده‌اند، اضافه کرد: هرچند که این میزان تنها ناشی از آلودگی هوا نیست، اما تعداد بیماران قلبی عروقی نسبت به روزهای پاک ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.
شروین بزرگ دلیل حضور نداشتن بازیکنان مس کرمان را مسائل مالی عنوان کرد.
شروین بزرگ می‌گوید تعطیلات لیگ به نفع مس کرمان خواهد بود.
شروین با شکایت دختری جوان بازداشت شده و متهم است دختر را آزار داده است، اتهامی که قبول ندارد و آن را یک اخاذی می‌داند.
میر احمدی با اشاره به بازداشت شروین حاجی پور گفت: وی به دستور یکی از نهادهای امنیتی بازداشت شد و پس از آنکه خبر به مرکزیت رسید وی آزاد شد هر تصمیمی که گرفته برای انتشار فیلم به خواست خودش بوده است.
مطلبی که در صفحه اینستاگرام شروین حاجی‌پور بعد از آزادی به قید وثیقه، منتشر شده است.
وکیل شروین حاجی‌پور با تایید توئیت خود گفت: روند تحقیقات پرونده موکلم شروین حاجی‌پور محرمانه است فعلا در همین حد بدانید که قرار بازداشت به وثیقه تبدیل شده و ایشان آزاد شدند و کنار خانواده هستند.
شروین بزرگ که در جدال با فولاد خوزستان با بازوبند کاپیتانی این تیم برابر حریف حاضر شد، نسبت به گلایه حریف مبنی بر وقت‌کشی نارنجی‌پوشان واکنش نشان داد.
شروین بزرگ که در جدال با فولاد خوزستان با بازوبند کاپیتانی این تیم برابر حریف حاضر شد، نسبت به گلایه حریف مبنی بر وقت کشی نارنجی‌پوشان واکنش نشان داد.
شروین بزرگ که در جدال با فولاد خوزستان با بازوبند کاپیتانی این تیم برابر حریف حاضر شد، نسبت به گلایه حریف مبنی بر وقت کشی نارنجی‌پوشان واکنش نشان داد.
امیر رئیسیان، وکیل مطلع از پرونده شروین حاجی‌پور، در توییتی با اشاره به استوری خواهر او در مورد آخرین وضعیت این خواننده نوشت: ‌‎شروین حاجی‌پور با قرار بازداشتی که دادسرای ساری صادر کرده در بازداشتگاه اداره اطلاعات ساری است و دیروز (شنبه) از همانجا با خانواده تماس کوتاهی گرفته است.
احمد موسی گفت که نیروهای الحشد العشایری به منظور تعقیب بقایای عناصر تروریستی داعش، عملیات جدیدی را در منطقه حوض شروین واقع در شرق استان دیالی آغاز کردند.
مهاجم تازه‌وارد مس کرمان گلزنی‌های خودش برای تیم جدیدش را با عادتی تکراری آغاز کرد.
شاگردان فرزاد حسین خانی در اواسط نیمه اول روی یک کار ایستگاهی تماشایی موفق به ثبت گل دوم مسابقه با ضربه سر دیدنی شروین بزرگ شدند.
شاگردان فرزاد حسین خانی در اواسط نیمه اول روی یک کار ایستگاهی تماشایی موفق به ثبت گل دوم مسابقه با ضربه سر دیدنی شروین بزرگ شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ