در این شکایت‌نامه ادعا شده متهمان صدها شرکت کوچک، نهادهای غیرانتفاعی، دولت‌های محلی و زیرساخت‌های حساس را هدف قرار داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم هاوکینز، سخنگوی ناو پنجم به خبرگزاری فرانسه گفت: «این یگان‌ها انعطاف‌پذیری و قابلیت عملیاتی قابل‌ توجهی را برای جلوگیری از فعالیت‌های بی‌ثبات کننده و خنثی کردن تنش‌های منطقه‌ای ناشی از آزار و اذیت ایران در توقیف کشتی‌ها تجاری ایجاد می‌کنند.»
برخی کشور‌های عربی که به سمت تنش زدایی با ایران حرکت کرده بودند، اقدام دو گانه‌ای را با حرکت به سمت آمریکایی ها، نشان می‌دهند و همزمان برخی مسائل کهنه و تنش زا را مجددا با ایران مطرح می‌کنند که شامل مسئله جزایر سه گانه ایرانی و میدان گازی آرش می‌شود. به اعتقاد من، همه این‌ها به معنای افتادن کشور‌های عربی و امریکا در یک دام سنتی است.
متوجه شدند هم رییس بیمارستان ایرانی است وهم رییس دپارتمان جراحی و هم رییس آن گروه جراحی و هم سه نفر از جراحان گروه. همه هم فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های ایران که در آمریکا دوره‌های تخصصی گذرانده بودند.
پرفسور نادری متولد شیراز و ۷۷ ساله بود و بیش‌از سه دهه در سازمان هوا و فضای آمریکا (ناسا) فعالیت داشت.
محمدرضا داورزنی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی والیبال به عدم پاسخگویی شفاف آمریکایی‌ها درباره صادر نکردن ویزای تعدادی از ملی‌پوشان اعتراض کرد.
این حادثه پس از آن رخ داد که ایران روز پنجشنبه نیز یک نفتکش با پرچم جزایر مارشال به نام Advantage Sweet را در خلیج عمان توقیف کرده بود. اداره ثبت پرچم جزایر مارشال روز سه شنبه اعلام کرد که این نفتکش توسط مقامات ایرانی در بندرعباس نگهداری می شود.
طرح صلح یک معامله بزرگ است و تصادفی نیست که میانجی گری ان برعهده چین می‌باشد.
روز جمعه پلیس جسد سه شهروند ایرانی را در خانه‌ای در حومه شهر سیاتل، واقع‌در غرب آمریکا، پیدا کرد. هر سه نفر با گلوله تفنگ کشته شده بودند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا در ادامه اقدامات خصمانه خود، تحریم‌های جدیدی را علیه هشت فرد و سه نهاد ایرانی وضع کرد.
وزرای خارجه سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه به همراه همتای آمریکایی خود به تکرار ادعاهای نخ نما شده در قبال جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم حمایت از ناآرامی های ایران ادامه داد: به گفته سازمان‌های معتبر حقوق بشر، مقامات ایرانی از سه ماه پیش که اعتراضات مسالمت‌آمیز آغاز ش،٫ صدها معترض از جمله ده‌ها کودک را کشته‌اند و بیش از ۱۸۰۰۰ نفر را دستگیر کرده‌اند.
«در مسئله حمله نظامی سه موضوع مد نظر قرار می‌گیرد. ۱- امکان حمله نظامی ۲- هزینه‌های حمله نظامی ۳- ضرورت حمله نظامی؛ بنابراین زمانی حمله نظامی صورت می‌گیرد که همه این‌ها در کنار یکدیگر جمع شوند که در حال حاضر اینگونه نیست. زیرا در مقوله «امکان جنگ»، اما و اگر‌های بسیاری وجود دارد که اصلا چرا این جنگ باید انجام شود؟ بنابراین من همچنان احتمال جنگ را دور از ذهن می‌دانم.»
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان روز یکشنبه اعلام کرده بود: در پاسخ به اقدام اخیر سه کشور اروپایی و آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران، در نخستین گام، چند اقدام در دستور کار سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان روز یکشنبه اعلام کرده بود: در پاسخ به اقدام اخیر سه کشور اروپایی و آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران، در نخستین گام، چند اقدام در دستور کار سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت
امیر عبداللهیان گفت: به یکباره قطعنامه‌ای علیه ایران روی میز گذاشته شد و آمریکا و سه کشور اروپایی از آژانس سوءاستفاده سیاسی کردند. ما ضمن پایبندی به حقوق بین‌الملل و تعهدات بین‌المللی خود در برابر این تحولات، اقدام متقابل و موثر انجام می‌دهیم.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها گفتار و رفتارشان متناقض است؛ سه روز پیش پیامی از طرف آمریکایی‌ها دریافت کردیم و تاکید کردیم موارد اتهامی آژانس باید حل و فصل شود.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها گفتار و رفتارشان متناقض است؛ سه روز پیش پیامی از طرف آمریکایی‌ها دریافت کردیم و تاکید کردیم موارد اتهامی آژانس باید حل و فصل شود.
دولت انگلیس در راستای تبعیت از رویکرد خصمانه اتحادیه اروپا و آمریکا علیه تهران و به بهانه های واهی، سه فرد و یک نهاد ایرانی را تحریم کرد
بر اساس این گزارش، ۱۸۳ فروند هواپیما به دلیل آنچه نقض قوانین صادراتی آمریکا خوانده می‌شود در این فهرست قرار دارند. گفته می‌شود که دولت آمریکا پیش از این محدودیت‌های متعددی را علیه این سه شرکت هواپیمایی ایرانی وضع کرده است.
آمریکا روز دوشنبه سه فروند بوئینگ ۷۴۷ خطوط هوایی ایران را به بهانه ارائه خدمات باری به روسیه، در فهرست تحریم‌های مربوط به هواپیماهای ناقض قوانین کنترل صادارات ایالات متحده قرار داد.
کشتی ایران شب سختی را برابر تیم ملی آمریکا گذراند، سه شکست برابر آمریکائیها شب تلخی را برای ایرانی های کشتی دوست رقم زد
حامیان قطعنامه ضد ایرانی سه کشور اروپایی و آمریکا در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی کاهش یافت.
توانایی محدودِ ایران جهت نیاز‌های گازی غرب در بحبوحه اوج گیری تحریم‌ها علیه روسیه و بحران گازی اروپا، عدم اراده جدی دولت بایدن جهت دستیابی به یک توافق با تهران و در نهایت، تلاش‌های گسترده دولت آمریکا جهت حراست از برخی از واژگان و ساختار‌های مبهم در متن توافق اتمی با ایران جهت استفاده از آن‌ها در آینده علیه کشورمان، سه گزاره مهم و اساسی هستند که طرفِ ایرانی در روند مذاکرات و تعاملات دیپلماتیک جاری با محوریت دستیابی به یک توافق اتمی با موضوع احیای برجام باید مد نظر قرار دهد.
«تاکید ایرانی ها بر دریافت تضمین از طرف آمریکایی کاملا جدی است. شاید یک دلیل اصلی این مساله این باشد که ایرانی ها نیم‌نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا دارند و احتمال بازگشت مجدد ترامپ به کاخ سفید را کم ارزیابی نمی کنند. موضوعی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد عملا موجب خواهد داشت تا توافق احتمالی که در شرایط کنونی حاصل می شود، عمری بیش از دو یا نهایت سه سال نداشته باشد. از این رو، ایرانی ها سعی دارند تا مزایا و منافعی را که از توافق برجام می برند، تا جای ممکن به حداکثر برسانند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ