لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف بازیهای فصل گذشته، خبری از گروه پرتعداد لیزر اندازها در استادیوم یادگار نبود.
هافبک الوحده تنها بازیکن ایرانی حاضر در رقابت‌های جام باشگاه‌های عرب است.
کیلیان امباپه این روزها در تمرین پی اس جی تنهاتر از همیشه است و امروز نیز بیشتر همراه برادرش اتان دیده شد.
اریک بایناما در لیگ بیست و سوم هم به همکاری خود با آبی‌پوشان سیرجانی ادامه خواهد داد.
این کانی مونوکلینیک است، به این معنی که سیستم کریستالی آن به شکل یک منشور متوازی الاضلاع است. دارای رگه سفید است. این بدان معناست که وقتی آن را روی یک کاشی بدون لعاب می‌تراشید، رگه‌ای که پشت سر می‌گذارد سفید است. گوهرشناسان از رگه یک کانی برای کمک به شناسایی آن استفاده می‌کنند، زیرا یک کانی می‌تواند رنگ‌های زیادی مانند یاقوت کبود داشته باشد، اما رنگ رگه آن ثابت می‌ماند.
کاروان تیم ملی فوتبال نوجوانان با استقبال نماینده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به کشور بازگشت.
بر اساس تصاویری که از همایش سراسری قوه قضائیه منتشر شده انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری تنها زنی است که در این همایش شرکت داشته!
آسیاب «والی» حوالی پل چوبی در خیابان امامی قرار دارد. تنها آثار به‌جای مانده از این آسیاب دیوار آجری بلندی است که دری ندارد و آن سویش پیدا نیست. آسیاب والی پشت همین دیوار است، اما حتی اگر پشت دیوار را هم می‌دیدید، از آسیاب خبری نبود. عمارت ساختمان مربوط به دوره قاجار است که در پایان دهه ۷۰جزو آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است.
آپولوی ۱ گرچه هرگز زمین را ترک نکرد، ولی آن هم در لیست حوادث مرگبار پرواز‌های فضایی انسان‌ها قرار گرفته. پکهام در این رابطه گفته: «من شخصا فرقی بین اینکه این سانحه روی زمین رخ داده یا نه، نمی‌بینم.» در هر حال، سه فضانورد در فضاپیما بودند؛ ولی یک آزمایش ساده پیش از پرتاب، باعث آتش‌سوزی در داخل فضاپیما شد و هر سه خدمه داخل آن کشته شدند.
یحیی در اغلب دقایق نشست خبری امروز چهره جدی به خود گرفته بود.
استادیوم وطنی در محلی واقع شده که از ساختمان‌های مجاور نیز تماشاگران امکان تماشای بازی را دارند.
اهالی سوهانک به چنار کهنسال محله که در تقاطع دو کوچه مسجد و حسینیه ایستاده و دهه‌ها شاهد برگزاری مجالس عزاداری و هیئات محله بوده، «هفت شاخه» می‌گویند. جست‌وجو درباره علت نامگذاری این چنار کهنسال تنها با یک نگاه به پیکر تنومند آن که، چون قامت سبزش سر به آسمان کشیده، میسر می‌شود. از هر زاویه‌ای که به چنار سوهانک نگاه کنید، شاخه‌های تنومند آن که حاصل سالیان دور و دراز زندگی در آبادی سوهانک است، خود نمایی می‌کند
آلومینیوم اراک برای پانزدهمین بازی در این فصل دروازه خود را بسته نگه داشت.
کوین دی‌بروینه، هافبک منچسترستی، تنها چند دقیقه بعد از این که یک موقعیت خوب مقابل آرسنال را با اشتباه عجیب داور از دست داد توانست با یک شوت زیبا گلزنی کند.
رضا میرزایی پس از ورود به میدان و در یک دوئل تک به تک با سعید صادقی، به بازیکن مازندرانی پرسپولیس فن کمر زد.
با توجه به تعدد مشکلات پیش آمده برای ریکاردو ساپینتو بعید است کمیته استیناف به جز دو جلسه تعلیقی، از محرومیت ساپینتو کم کند.
در جدول رنکینگ جهانی والیبال نشسته، تیم ملی ایران با کسب ۴۵۰۰ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های بوسنی و برزیل در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.
نمی‌دانم در جریان این موضوع هستید یا نه، اما کارشناسان و دانشمندان زیادی به نحوه تصویرسازی و تجسمِ ظاهرِ دایناسور‌ها بر اساسِ اسکلت، ایرادات اساسی می‌گیرند و معتقدند این شکل از حدسِ ظاهر چندان علمی نیست. حالا یک کاربرِ علاقمند به موضوع سعی کرده با به تصویر کشیدنِ برخی حیواناتِ حال حاضرِ کره زمین با شیوه‌ای یکسان با دایناسورها، عیب‌های این روش را یادآوری کند.
حاج‌صفی که کاپیتان ایران در بازی دوستانه با تونس بود امیدوار به تکرار این کار در جام جهانی است تا تاریخ‌ساز شود.
شاگردان مهدی رجب‌زاده با پیروزی مقابل خلیج فارس ماهشهر در صدر جدول قرار گرفتند.
در 10 هزار شبیه‌سازی صورت گرفته از نتایج احتمالی جام جهانی، ایران تنها تیم آسیایی است که شانس صعود به دور بعدی را داراست.
تعدادی از داوران زن فوتبال ایران بازی پرسپولیس و تراکتور را از نزدیک تماشا کردند.
تیم ملی والیبال ایران در بحث دفاع عملکرد خوبی برابر آرژانتین نداشت.
هافبک ایرانی شباب الاهلی با شرایط جدیدی در تمرینات این تیم مشغول به کار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ