اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به انجام ۹۴۰ عملیات امدادی، از امدادرسانی به ۲۰۰۵ نفر، در هفته گذشته خبر داد.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از انجام حدود ۳۶ هزار عملیات بازرسی در استان خبر داد و گفت: با اخلالگران بازار مرغ در گیلان به شدت برخورد می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در طول شبانه روز بالغ بر ۴۰۰ عملیات توسط نیروهای آتش نشانی انجام می‌شود
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: عملیات انتقال حجاج تا امروز ۱۷ خرداد از تهران، ساری، یزد، رشت، زنجان، شیراز، اصفهان، بیرجند، بوشهر و ارومیه صورت گرفته است.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به امدارسانی به دو حادثه امداد گفت: مفقودی دو نفر در ارتفاعات و حریق کوره از جمله این حوادث بوده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه تعطیلات پایان هفته سه رویداد پلیسی در استان به وقوع پیوسته است، گفت: در این راستا شش نفر دستگیر شدند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، از انجام ۶۶۸ مورد عملیات امداد و نجات در یک هفته گذشته خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا سه سارق زن به دام پلیس افتادند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی در شهرهای استان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ نفر دستگیر شدند.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از نجات ۷۰۳ نفر در یک هفته گذشته توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، به بیش از ۲۵ هزار نفر، امدادرسانی شده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: این عملیات‌ها در سرخه، شاهرود و دامغان رخ داده است.
لحظه انجام عملیات شهادت‌طلبانه شهید معتز صلاح الخواجا در تل‌آویو را در این فیلم مشاهده می‌کنید؛الخواجا فرزند شیخ صلاح الخواجا از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس است.
بسیجی "طاهر زمانی، از رزمندگان قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان در حین انجام مأموریت در منطقه مرزی سراوان به شهادت رسید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه این فرد در جریان انجام یک عملیات پلیسی و در حین ارتکاب جرم دستگیر شد، گفت: همچنین در بازرسی از خودروی این فرد شش اصله درخت قطع شده نیز کشف و ضبط شد.
سرپرست سازمان امدادونجات از انجام بیش از ۳۵ هزار عملیات و خدمات امدادی از اول سال خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار عملیات ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: قاچاق چوب، دستگیری سارق، تبعه غیرمجاز و قاچاق موتور سیکلت مهمترین آن ها است.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مشترک با پلیس سیستان بلوچستان خبر داد و گفت: طی این عملیات ۴۹ کیلو تریاک کشف شد.
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: دستگیری سارق، زندانی فراری و خرده فروشان مواد مخدر مهمترین رویدادهای پلیسی بودند.
خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که کشورش از احدی برای انجام عملیات نظامی علیه پ ک ک و وای پی جی در شمال سوریه اجازه نمی گیرد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود، گفت: یک مرد ۶۰ ساله شاهرودی حین انجام عملیات ساختمانی دچار حادثه شد و فوت کرد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیس طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در یکی از این عملیات‌ها ۷۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: سال گذشته هلال احمر بیش از ۳۰ هزار عملیات انجام داده که بیش از ۱۷ هزار عملیات مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه امروز بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز کشورش به خاک سوریه گفت: ترکیه برای انجام عملیات نظامی خود از احدی اجازه نخواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ