راه های فرار دریافت مالیات و عوارض آزادراه توسط حاکمیت به فوریت بسته می شود اما جایی که مسئله درآمد مالی دولت، محور نیست و مسئله اصلی حفاظت از داده های مردمی است، دغدغه ای وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه در مورد بدهی‌های باشگاه پرسپولیس نگرانی وجود ندارد اعلام کرد که وامی که اخیرا این باشگاه دریافت کرده، با مجوز سازمان خصوصی‌سازی بوده است.
جود بلینگام در چهار بازی دوستانه رئال در تور آمریکا خوش درخشید اما سردرگمی او در برخی دقایق نگران کننده بود. انگار تیم هنوز خودش را با قابلیت‌های او وفق نداده است.
رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم می‌خواهد نگران پرونده رادوشویچ نباشند.
مس کرمان علیرغم فاصله چهار امتیازی با نزدیک‌ترین مدعی سقوط، نگرانی بزرگی را برای بقا دنبال می‌کند.
بنده خیلی نگرانم و فکر می‌کنم یک کرونای صد برابر جنسی داریم. آن موقع نمی‌دانم می‌خواهند چکار کنند. اکنون همه نگران وضعیت اقتصادی هستند، اما نمی‌دانند اوضاع چه خبر هست! بچه‌های ما دارند از بین می‌روند. من مراجعه‌کننده ۷ ساله دارم که پورن نگاه می‌کند! بنده از مراجعان و معلمان می‌فهمم. می‌گویند: خانم دکتر چکار کنیم؟ گروه‌های ترنس و همجنس‌گرایی که در همین جامعه تشکیل می‌شود.
چهار مصدوم در آی سی یو هستند اما جای نگرانی نیست
شبکه تلویزیونی ان. بی. سی NBC بامداد امروز، یکشنبه، به نقل از چهار مقام آمریکایی گزارش داد: واشنگتن بر این باور است که چین ممکن است کمک‌های نظامی "غیرکشنده" برای استفاده در اوکراین به روسیه ارائه کند. دولت ایالات متحده حتی نگران است که پکن در حال بررسی ارسال کمک‌های مرگبار به روسیه نیز باشد.
یک صخره فضایی قابل توجه در عصر چهارشنبه ۱۵ فوریه به وقت منطقه زمانی شرقی (بامداد پنجشنبه به وقت ایران) نزدیکترین فاصله خود را با زمین در چهار قرن اخیر خواهد داشت، اما جای نگرانی وجود ندارد.
قانونی که بنا بود به زندگی بسیاری سر و سامان دهد و نگرانیهای آنها را حل کند، حالا تبدیل به نگرانی بزرگ آنها شده است: «اگر به من شناسنامه ندهند چکار کنم؟!». امیدواریم نمایندگان مجلس پاسخ دهند
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
یکی از مهمترین وعده‌های سید ابراهیم ریسی ساخت یک میلیون مسکن در سال بود که این وعده با استقبال مناسب عموم مردم و چشم انتظاران به ساماندهی عرصه مسکن مواجه شد. به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران عملی شدن این وعده می‌تواند اثرات کوتاه مدت و بلند مدت مثبت فراوانی داشته به گونه‌ای که .....
غیبت سردار آزمون در بازی تمرینی تیم ملی با تونس ،چهار روز مانده به اولین مسابقه جام جهانی همه را نگران کرده است.
ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوع دارو و گزارش سازمان بازرسی در شرایطی است که طرح دارویار با هدف تسهیل دسترسی به دارو از ۲۳ تیرماه در کشور کلید خورد و مسوولان وزارت بهداشت وعده دادند با اجرای این طرح کمبود‌های دارویی در بازه زمانی دو تا سه ماهه، به حداقل کاهش یابد؛ وعده‌ای که با گذشت حدود چهار ماه از اجرای جراحی بزرگ حوزه دارویی کشور، نه تنها محقق نشد، بلکه از ابتدای فصل پاییز و سرد شدن هوا، در دسترسی به اقلامی اساسی نظیر آنتی بیوتیک‌های کودکان که خود نیز تولیدکننده آن هستیم، مشکلاتی بوجود آمد و اخیرا نیز نایب رییس انجمن داروسازان از کمبود شربت‌های استامینوفن، بروفن و دیفن‌هیدرامین در حوزه کودکان نیز ابراز نگرانی کرده است.
گاف جدید رئیس جمهور آمریکا نگرانی آمریکایی ها درباره سلامت جسمانی و توانایی های ذهنی او را افزایش داده است.
از آنجایی که جهان با بحران سه گانه سیاره‌ای تغییرات آب و هوایی، از دست دادن طبیعت و تنوع زیستی، و آلودگی و زباله دست و پنجه نرم می‌کند نگرانی فزاینده‌ای در مورد تاثیر این بحران‌ها بر سلامت روان وجود دارد.
کادرفنی پرسپولیس نگران گرفتن چهارمین پنالتی برای مهاجم برزیلی شاغل در لیگ برتر ایران در تقابل با این تیم است.
شکست برابر اینتر و نزدیک شدن به ال‌کلاسیکو، نگرانی ژاوی را باعث شده و او در تمرین دیروز چهار نکته مهم را به بازیکنانش گوشزد کرد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید آمار تیمش در چهار هفته اخیر کاملاً قابل دفاع است.
امروز هیچ نگرانی درباره‌ کالاهای اساسی وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداده و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم، دیگر شاهد نبودیم.
بیست و چهار ساعت بعد از مصدومیت شدید جورجینیو واینالدوم، یک ستاره دیگر رم مصدوم شد تا ژوزه مورینیو با نگرانی شدیدی برای ادامه فصل روبرو شود.
بیست و چهار ساعت بعد از مصدومیت شدید جورجینیو واینالدوم، یک ستاره دیگر رم مصدوم شد تا ژوزه مورینیو با نگرانی شدیدی برای ادامه فصل روبرو شود.
به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر قهرمان، با حضور ۳۱۳ نفر از فرزندان کارکنان گروه خودروسازی سایپا سرود "سلام فرمانده" به صورت جمع خوانی در حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد گروه سایپا در شرکت زامیاد اجرا شد.
شرکت ایسکرا اتوالکتریک در هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته خودرو که از 26 خرداد لغایت 30 خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان حضور خواهد یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ