به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر قهرمان، با حضور ۳۱۳ نفر از فرزندان کارکنان گروه خودروسازی سایپا سرود "سلام فرمانده" به صورت جمع خوانی در حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد گروه سایپا در شرکت زامیاد اجرا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد کل نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزادگان سرافزار به میهن اسلامی را تبریک گفت.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز حادثه تروریستی شهادت دیپلمات‌ها و خبرنگار ایرانی در مزار شریف افغانستان در بیانیه ای این واقعه تلخ را گرامی داشت.
مراسم گرامیداشت هفته ازدواج «جشن وصال» به مناسبت سالروز ازدواج امیرالمومنین علی (ع)‌ و حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
در سالروز قیام ۱۵ خرداد، صبح امروز راهپیمایی مردمی گرامیداشت این قیام برگزار شد و مردم قم پس از اجتماع در کنار بیت رهبر کبیر انقلاب به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) حرکت کردند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، این نهاد را پاسدار آرمان‌های امام راحل دانست.
مرحله اول مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مناسب گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت با معرفی نفرات برتر در رده سنی بزرگسالان و جوانان و نوجوانان به پایان رسید.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر تأکید کرد: حضور مقتدرانه ایران در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی از برکات فتح خرمشهر است.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر تأکید کرد: حضور مقتدرانه ایران در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی از برکات فتح خرمشهر است.
رئیس مجلس شورای اسلامی روز فتح و آزادسازی پرافتخار خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را گرامی داشت.
به مناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری از ۱۸۵ معلم نیروی هوایی ارتش تجلیل شد.
وزارت دفاع در بیانیه ای با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به اذعان همگان قدرت برتر منطقه ای و موثر جهانی و دارای قدرت بازدارندگی بالاست.
رئیس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن سالروز تاسیس نیروی هوایی ارتش را تبریک و یاد و خاطره شهدای این نیرو را گرامی داشت.
مردم کره شمالی یازدهمین سالگرد مرگ کیم جونگ ایل، رهبر فقید این کشور، را گرامی داشتند. رایج ترین لقب محاوره ای داده شده به کیم در دوران حکومتش «رهبر عزیز» بود تا از پدرش کیم ایل سونگ، «رهبر بزرگ» متمایز شود. دولت کره شمالی در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۱ اعلام کرد او دو روز پیشتر مرده‌ است و پسر سوم او کیم جونگ اون، به مقامی ارشد در حزب حاکم کارگران کره ارتقا یافته و جانشین او شده‌ است. کیم پس از مرگ به عنوان دبیرکل ابدی حزب کارگران کره تعیین شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی، ۲۵ آبان روز ایثار و مقاومت و سالروز شهادت ۳۶۰ نفر از شهدای استان اصفهان را گرامی داشت.
مراسم گرامیداشت دومین سالروز آزادسازی قره‌باغ جمهوری آذربایجان با حضور دانش آموزان دبیرستان نظامی، جانبازان و شهروندان در مناطق مختلف باکو به عنوان بخشی از جشن "روز پیروزی" برگزار شد. گفتنی است عملیات آزادسازی منطقه قره‌باغ در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز شد و ۴۴ روز به طول انجامید. ورود ارتش آذربایجان به شوشا باعث متلاشی شدن ارتش ارمنستان شد و ایروان در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ با امضای بیانیه‌ای شکست خود را پذیرفت و قول داد ارتش خود را از استان‌های آغدام، کلبجر و لاچین خارج کند.
شورای نگهبان در بیانیه‌ای سالروز ۱۳ آبان را گرامی داشت.
شورای نگهبان در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز، دستاوردهای ایران را باعث سرخورگی، تحیر و بغض آمریکا و دشمنان جمهوری اسلامی دانست.
ساکنان غیرنظامی و نظامی پیونگ یانگ هفتاد و هفتمین سالگرد تاسیس حزب کارگران کره شمالی را با گذاشتن دسته گل در مقابل مجسمه‌های کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل در مجتمع مانسو هیل پایتخت جشن گرفتند. در همان روز، رسانه‌های دولتی گفتند آزمایش‌های موشکی اخیر این کشور نوعی شبیه‌سازی و تمرین برای حملات هسته‌‌ای تاکتیکی بوده است. کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به صورت مستقیم بر پرتاب موشک‌های بالستیک اخیر کشورش و آنچه تمرین‌های حملات هسته‌ای تاکتیکی خوانده شده، نظارت داشته است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و حماسه شهدای۷ مهرماه سال ۱۳۶۰ بر میثاق با شهدا و اقتدار نیروهای مسلح در حفظ و ارتقای قدرت بازدارندگی ایران تأکید کرد.
وزیر امور خارجه با گرامیداشت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی، آزادگان را دلیرمردانی توصیف کرد که با جهادی از جنس صبر و استقامت، آزادگی و وارستگی را به ما آموختند.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، این مناسبت را به آزادگان سلحشور و خانواده‌های صبورشان تبریک گفت.
مدیرعامل بانک ملت در پیامی فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز را به کشور، گرامی داشت.
نادر سخا مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز سالروز  “خبرنگار” را به خبرنگاران این مرز و بوم تبریک گفت.
قنبری با اشاره به انتقادات فراوانی که به ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی می‌شود، عنوان کرد: طی یک سال اخیر در حوزه انتصابات وزارت جهاد کشاورزی شاهد ایجاد حواشی بودیم و مشکلی که در این رابطه وجود داشت این بود که برای مناصب حساس این دستگاه اجرایی، افراد نزدیک به وزیر به کار گمارده شدند، بدون آنکه از تخصص لازم در این زمینه برخوردار باشند، تغییرات متوالی در برخی از پست‌ها نیز خود موید این موضوع است که افراد به درستی برای این مناصب انتخاب نشده اند، حال باید دید که در ادامه آیا همین وضعیت فعلی بر عملکرد وزارت جهاد کشاورزی حاکم خواهد بود یا اینکه، واقعا و در عمل تغییراتی رخ خواهد داد.
سیل ویرانی‌های بسیاری در شهر جهانی یزد برجا گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ