یکی از مهمترین وعده‌های سید ابراهیم ریسی ساخت یک میلیون مسکن در سال بود که این وعده با استقبال مناسب عموم مردم و چشم انتظاران به ساماندهی عرصه مسکن مواجه شد. به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران عملی شدن این وعده می‌تواند اثرات کوتاه مدت و بلند مدت مثبت فراوانی داشته به گونه‌ای که .....
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داستان مناقشه ایران و افغانستان بر سر گرفتن حقابه هیرمند ادامه دارد. تا این لحظه نیز بیش از 80 روز از هشدار ابراهیم رئیسی، در این باره گذشته و طالبان اعتنایی نکرده است! بر همین اساس معین‌الدین سعیدی، نماینده استان سیستان و بلوچستان (چابهار)، در گفتگو با تابناک بیان کرد که از راه دیپلماسی نمی‌توان این مشکل را حل کرد و همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی باید مطرح شود.
آمادو دیالو با پایان قرارداد قرضی‌اش به یونایتد بازگشته، اما گفته می‌شود حتی با وجود درخشش در تور پیش فصل، ممکن است مجددا به طور قرضی شیاطین سرخ را ترک کند.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه تمام گزینه‌ها مقابل تجاوزات دشمن صهیونیستی روی میز است اعلام کرد که اتحاد میادین نبرد یک تفکر مبارزاتی نزد ملت فلسطین به شمار می‌رود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی حوادث روز گذشته در جنین که به زخمی شدن 7 نظامی این رژیم منجر شد، دستورالعمل‌های جدیدی صادر کرده است.
دیپلمات ارشد چینی در گفت‌وگو با وزیر خارجه آمریکا درباره راه‌های پیش روی واشنگتن در قبال پکن، شفاف‌سازی کرد.
مدیرعامل استقلال بالاخره یک تصمیم درست گرفت؛ او برخلاف روزهای گذشته برای انتخاب سرمربی جدید وعده نداد و از هواداران برای انتخاب گزینه اصلح زمان خواست.
نماینده ایران در هیئت عامل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) بیان کرد که اوپک‌پلاس برای تصمیم‌گیری درباره سیاست تولید خود همه گزینه‌ها را در نظر دارد.
سخنگوی کاخ کرملین می‌گوید که در حال حاضر برای مذاکرات بین مسکو و کی‌یف، هیچ پیش‌شرطی وجود نداشته و چنین گزینه‌ای روی میز نیست.
در صورت جدایی قطعی ساپینتو، مدیران استقلال چند گزینه داخلی و البته گزینه های نامحدود خارجی را روی میز دارند.
کاخ سفید به خبرگزاری آمریکایی اسوشیتدپرس گفت: ما معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است اما جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا همچنین به صراحت گفته است که ما هیچ گزینه‌ای را از روی میز حذف نکرده‌ایم.»
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که چه اطلاعات تازه‌ای درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای توافق هسته‌ای (برجام) وجود دارد، گفت: رییس جمهور بایدن و وزیر امور خارجه بلینکن کاملا نسبت به این که ایران هیچ گاه اجازه دست‌یابی به یک سلاح اتمی را پیدا نکند، متعهد هستند. ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که دیپلماسی بهترین مسیر رو به جلو برای رسیدن راهکاری است که به طور قابل راستی‌آزمایی و پایداری اطمینان حاصل کنیم ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند. فعلا چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد و هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته است.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز نسبت به این اتفاق کم تمایل نیست اما مشکل بزرگ قرارداد این بازیکن تا پایان سال 2027 است. پرداخت دستمزد هنگفت نیمار اگرچه برای سران پی‌اس‌جی کار سختی نیست اما از عهده بسیاری از باشگاه‌هایی که او را می خواهند خارج است.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گزینه انتقال قرضی را در مورد نیمار مورد بررسی قرار داده است.
رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان کارزار انتخاباتی خود برای بازگشت به کاخ سفید، مدعی شده که برای مبارزه با «کارتل‌های مواد مخدر مکزیک، مجموعه‌ای از گزینه‌های نظامی را روی میز دارد!»
حالا تنها 24 به تعیین سرنوشت نیمکت مهم‌ترین تیم فوتبال ایران باقی مانده است.
نایدز گفت: اولا، به گفته رییس جمهور بایدن، نظاره‌کر دست‌یابی ایران به یک سلاح اتمی نخواهیم بود. دوما، تمامی گزینه‌ها روی میز است. سوما، اسراییل می‌تواند و باید هر کاری لازم باشد برای مواجهه با این موضوع انجام دهد و ما از آن حمایت می‌کنیم.
رییس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: من فکر می‌کنم که اگر آمریکایی‌ها واقع‌بینانه برخورد کنند و حقوق ما رعایت شود، توافق در دسترس است و هنوز فرصت برای بازگشت همه طرف‌ها به برجام وجود دارد. البته اگر آمریکایی‌ها بخواهند با تحلیل غلط حرکت کنند، فرصت برای همیشه وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. اگر لازم باشد ما وارد پلان B خواهیم شد. ما گزینه‌های متعددی روی میز داریم، اما در واسطه‌ها و پیام‌هایی که به ما داده می‌شود، گفته‌ایم که ما همچنان آماده ایم تا در یک چارچوب منطقی در گام‌های پایانی توافق قرار بگیریم.
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: گزینه‌های اصلی روی میز دشمن ترور، جنگ نظامی، فشار اقتصادی، و به تعبیر خودشان فشار حداکثری بود که همه اینها را تاکنون استفاده کرده است.
محمدحسن آصفری گفت: امروز بستن تنگه هرمز در دستور کار مجلس است. اگر قرار باشد اروپایی‌ها با نیرو‌های مسلح و نیرو‌های رسمی ما اینگونه برخورد کنند ما هم گزینه‌های دیگری را روی میز خواهیم گذاشت از جمله محدود کردن تردد کشتی‌های تجاری اروپا در تنگه هرمز در قالب طرح فوریتی در مجلس دنبال خواهد شد.
فیفا گزینه‌هایی را برای تغییر شکل برگزاری جام جهانی بعدی را در نظر می‌گیرد.
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه به تحولات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: تلاش و توطئه دشمن برای پشیمان کردن مردم از حمایت نظام بود و دشمن این هدف اصلی را دنبال می‌کرد.
نماینده مردم مشکین شهر گفت: غربی‌ها بیشتر از ایران به مذاکره نیاز دارند ما با تمام قوا به دنبال پایان دادن به مذاکرات با توجه به اهداف مورد نظر هستیم و، اما اگر طرف غربی نخواهد توافق کند گزینه‌های دیگری بر روی میز داریم.
گفته می‌شود امروز یا فردا، خبر رسمی قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ منتشر خواهد شد و بلافاصله گزینه‌های داخلی با حمایت مجلس در مقابل گزینه خارجی مدنظر وزارت ورزش، روی میز قرار می‌گیرند. برخی اعضای هیات رئیسه هم دنبال ابقای اسکو هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ