باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم می‌خواهد نگران پرونده رادوشویچ نباشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل وستهم گفت آبی‌ها در نیمه اول عالی بودند ولی بعد از پنالتی‌ای که از دست دادند از نظر ذهنی شکست را پذیرفتند.
سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه در مورد بدهی‌های باشگاه پرسپولیس نگرانی وجود ندارد اعلام کرد که وامی که اخیرا این باشگاه دریافت کرده، با مجوز سازمان خصوصی‌سازی بوده است.
مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس فارغ از حواشی شکل گرفته حول درخواست برای جذب مهاجم جدید و البته خارجی، به دنبال این است تا جدیدترین چالش خود با پیراهن این تیم را اینبار با اتفاقی روشن به سرانجام برساند.
این خانواده گفتند: «پیام همیشه سخت مشغول کار بود. کمتر فرصت می‌کرد با خانواده تماس بگیرد یا خبری از اوضاع خودش به ما بدهد. ما هم گاهی سراغی از او می‌گرفتیم، اما برای اینکه مزاحم کارش نباشیم سعی می‌کردیم زیاد تماس نگیریم. تا اینکه این اواخر تماس‌های بی‌پاسخ خانواده با پیام باعث نگرانی همه ما شده بود. هر چند ما با او دیر به دیر حرف می‌زدیم، اما امکان نداشت این همه وقت او ما را از خودش بی‌خبر بگذارد. برای همین حدس می‌زدیم که قطعاً اتفاق تلخی برای او افتاده است.»
مدافع پرسپولیس توضیحی درباره عدم همراهی تیمش تا پایان دربی ارائه کرد.
در حالی که استقلال تقریبا قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را از دست رفته می بیند، و در چند بازی اخیر نیز آبی‌ها دچار افول شده اند، حجت کریمی مدام از جمله نگران نباشید استفاده می‌کند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران گفت: برای ماندن در پست خودم مشکلی نیست و ادامه می دهم.
یزدی مهر با تاکید بر اینکه برای روز‌های آتی و هفته جاری هیچ هشداری در خصوص وزش باد شدید تاکنون صادر نشده است، گفت: مردم نگران نباشند و بدانند تمام هشدار‌های صادر شده و تایید شده در خبرگزاری‌های معتبر برای اتخاذ تمهیدات است.
یزدی مهر با تاکید بر اینکه برای روز‌های آتی و هفته جاری هیچ هشداری در خصوص وزش باد شدید تاکنون صادر نشده است، گفت: مردم نگران نباشند و بدانند تمام هشدار‌های صادر شده و تایید شده در خبرگزاری‌های معتبر برای اتخاذ تمهیدات است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمامی ارکان فدراسیون علیه تیم پرسپولیس برنامه‌ریزی می‌کنند. این بزرگ‌ترین نگرانی من است و نباید اجازه دهیم حق ما ضایع شود.
سرمربی استقلال با صورتی خندان در تمرین امروز استقلال حاضر شد.
ستاری فرد: فرهنگیان نگران حقوق و پاداش خدمات خود نباشند. وزارت آموزش و پرورش با تمام مشکلات اقتصادی و مالی خود حقوق معلمان را در سال آینده ۲۰ درصد افزایش می‌دهد.
کاپیتان استقلال به توصیه پزشکان برای تسریع در روند بهبودی خود عصا به دست می‌گیرد.
علی فراقی گفت: رشد این روزهای بورس می‌تواند در محدوده‌های مقاومتی با ضرب کمتری اتفاق افتد.
تیته سرمربی برزیل بعد از پیروزی 2-0 مقابل صربستان به نگرانی‌ها درباره مصدومیت نیمار پاسخ داد و گفت اطمینان می‌دهد که این ستاره برزیلی در ادامه جام جهانی بازی خواهد کرد.
مدیرعامل استقلال با اشاره به بدهی‌های بزرگ این باشگاه مدعی شد نیازمند زمان است تا مشکلات آبی‌ها را برطرف کرده و البته این امیدواری را به هواداران تیمش داد که نگرانی بابت این موضوع نداشته بانشد.
ریکاردو ساپینتو در شروع کار با استقلال مجبور بود تنها به یک چیز فکر کند. نتیجه چرا که استقلال پیش از او یک فصل را بدون شکست پشت سر گذاشت و قهرمان شد.
عصام الشوالی گزارشگر معروف شبکه بین اسپرت حین گزارش بازی چلسی میلان عوض شد.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از شکست تیمش مقابل دانمارک می‌گوید دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چرا که فرانسه با ترکیبی جوان در این بازی به میدان رفته بود.
چرا قهرمانی به عظمت حسن یزدانی که تمام دنیا علاقه‌مند به دیدن کشتی‌های هنرمندانه‌اش هستند و بدون شک اکثریت ایرانیان هم مشتاق دیدن مسابقات او هستند و کشتی‌های او را تماشا می‌کنند و لذت می‌برند و بیش از یک دهه است که با پیروزی‌های مکرر او شاد می‌شوند، اکنون نه‌تن‌ها باید تلخ‌ترین شکست اخیرش را در مقابل تیلور تحمل کند بلکه باید نگران افکار مردم هم باشد و احساس شرمندگی کند؟
آقای گل اسبق استقلال و مدیر آکادمی این روزهای باشگاه، مدعی است که نباید انتقادات و فشار روی سجاد شهباززاده افزایش یابد و این مهاجم قادر است به زودی قدرت گلزنی خود را به نمایش بگذارد.
جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر، در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل در لیگ قهرمانان اروپا در یک مصاحبه شرکت کرد و گفت تصمیم به استفاده از بازیکنان تنها به عهده سرمربی است.
برخی از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به هنگام رای به نامزد ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه نگران تصویربرداری از آراء خود بودند.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، به هواداران این تیم توصیه کرد بعد از مصدومیت تیاگو آلکانتارا با اصرار به خرید هر چه سریعتر یک هافبک، باشگاه را مجبور به خرید عجولانه نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ