از آنجایی که جهان با بحران سه گانه سیاره‌ای تغییرات آب و هوایی، از دست دادن طبیعت و تنوع زیستی، و آلودگی و زباله دست و پنجه نرم می‌کند نگرانی فزاینده‌ای در مورد تاثیر این بحران‌ها بر سلامت روان وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی گفت: پایانه جدید مرزی آستارا طی چهار ماره آینده راه اندازی می شود.
آنچه مسلم است این که شهریار علاقه‌ای بی حد و حصر به ثریا – که در اشعارش از او با نام پری یاد می‌کند – داشته و قصد داشته پس از پایان تحصیل او را به همسری خود درآورد. موضوعی که پدر و مادر ثریا نیز از آن مطلع بوده‌اند.»
سعید آذری مدیرعامل اسبق فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان به دستورالعمل ناظر بر قرار دادهای باشگاه‌ها با بازیکنان و مربیان واکنش نشان داد.
معاون دادستان تهران با اشاره به حریق گسترده انبار لوازم یدکی خودرو در جنوب تهران گفت: به‌خاطر بی‌توجهی به اخطارها هزینه آتش‌سوزی و خسارات به عهده مالک ساختمان است.
معاون دادستان تهران با اشاره به حریق گسترده انبار لوازم یدکی خودرو در جنوب تهران گفت: به‌خاطر بی‌توجهی به اخطارها هزینۀ آتش‌سوزی و خسارات به عهده مالک ساختمان است.
امروزه از خانه باغ بسیار بزرگ معروف به پارک مختارالسلطنه که در چهارراه مختاری، در محدوده پایین دست پل امیر بهادر تا حوالی میدان راه آهن قرار داشت تنها نام خیابان مختاری باقی مانده است، اما ضرب‌المثل ماست‌ها را کیسه کردن به صاحب این خانه ارتباط دارد.
سخنگوی دولت با اشاره به تکمیل مسیر ریلی شمال - جنوب، گفت: مسیر کوتاه‌تر و ارزان‌تر ترانزیتی برای فعالان اقتصادی آسیا و اروپا، ایران را به چهارراه تجارت منطقه تبدیل می‌کند.
افرادی که گزارش می‌دهند احساس هدف دارند رضایت بیشتری در کار، موفقیت مالی و رضایت کلی از زندگی نشان داده اند. هدف با احساس قوی‌تر هویت و بهبود سلامت روان مرتبط است.
بارسلونا برای بازگشت لیونل مسی در تابستان پیش رو باید چهار شرط را برآورده کند و در غیر اینصورت بعید است باشگاه کاتالان در رسیدن به این هدف موفق بشود.
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
تایباد ـ وزیر صنعت و تجارت افغانستان گفت: افغانستان چهارراه ترانزیت آسیای میانه است و راه‌هایی که ما با کشورهای دیگر آسیا داریم، نزدیک ترین مسیرها به ایران است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه به دلیل بارش باران در محورهای استان با لغزندگی جاده‌ها مواجه هستیم، گفت: چهار گردنه درگیر بارش برف و باران هستند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه به دلیل بارش باران در محورهای استان با لغزندگی جاده‌ها مواجه هستیم، گفت: چهار گردنه درگیر بارش برف و باران هستند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بر لزوم بررسی کارشناسی و همه جانبه به موضوع دستفروشی در محور چهارراه ولیعصر (عج) تاکید کرد.
آیا باید رمز‌های عبور خود را مرتبا تغییر دهید؟ این یک سوال با اهمیت است. آژانس امنیت سایبری فرانسه اخیرا دستورالعمل‌های خود را تغییر داده و اعلام کرده که تغییرات اجباری مکرر در واقع منجر به سطح پایین‌تر امنیت رمز عبور می‌شود. در نتیجه، آن نهاد توصیه نمی‌کند که کاربران دیگر نیازی به تغییر گذر واژه‌ها به طور منظم داشته باشند.
روابط ایران و کشور‌های اروپایی از جمله انگلیس، فرانسه و آلمان متاثر از برخی متغیر‌ها همچون نا آرامی‌ها در ایران، بحث ارسال پهپاد به روسیه و بی‌نتیجه ماندن برجام است. ایران آن‌ها را متهم به دخالت در مسائل داخلی خود می‌کند و آن‌ها نیز مدعی هستند که ایران حقوق بشر را در داخل کشور رعایت نمی‌کند. در این دو ماه نیز چندین قطعنامه علیه ایران در شورای حکام و شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران صادر شد که نتیجه آن تنش بیشتر در روابط تهران-بروکسل بود.
«محمد ذهنی» که در خیابان شهید مصطفی خمینی، آجیل و شکلات می‌فروشد، می‌گوید: «اینجا قبرستان عمومی است، اما به‌خاطر اینکه قدیمی شده و اجازه دفن نمی‌دهند، درهایش را بسته‌اند. بیش از ۵سال است که اینجا کاسبی می‌کنم و تا کنون کسی را ندیده‌ام که وارد این قبرستان شود. فکر می‌کنم اطرافیان اموات این قبرستان هم فوت کرده یا از تهران رفته‌اند که به آنجا سر نمی‌زنند.»
پیش از این علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر اعلام کرده بود که از شنبه دستفروشان دور تئاتر شهر امکان بساط دستفروشی ندارند: «این هفته به دستفروش‌های دور بوستان دانشجو اعلام شده است که کار‌های خود را جمع کنند و از شنبه آینده امکان بساط دستفروشی نخواهد بود.»
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت ۸۸ درصدی عملیات اجرایی تراز منهای ۲ زیرگذر چهارراه گلوبندک خبر داد.
با پیروزی کارلوس آلکاراس برابر یانیک سینر ایتالیایی چهار تنیسور مرحله نیمه‌نهایی تنیس آزاد آمریکا 2022 مشخص شدند.
بازار سهام همسو با افزایش خبرپراکنی‌ها حول مذاکرات احیای توافق برجام امروز با ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار ارز شاهد غلبه عرضه بر تقاضای سهام بود.
بازار سهام همسو با افزایش خبرپراکنی‌ها حول مذاکرات احیای توافق برجام امروز با ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار ارز شاهد غلبه عرضه بر تقاضای سهام بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ