گاف جدید رئیس جمهور آمریکا نگرانی آمریکایی ها درباره سلامت جسمانی و توانایی های ذهنی او را افزایش داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که باید هرچه زودتر برای فروش چهار بازیکن اقدام کنند.
دوران ترامپ، علاوه بر دوران پایان حیات معاهده با ایران پیش از سال ۵۷، زمان پایان حیات چند معاهده امضاشده با اتحاد جماهیر شوروی پیش از فروپاشی نیز بود. پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد، یک معاهده کنترل تسلیحات بود که در سال ۱۹۸۷، چهار سال پیش از آن چه فروپاشی شوروی می‌بود، امضا شد و مثل خیلی توافق‌های دیگر، پس از حذف شوروی با حضور روسیه به‌عنوان میراث‌دار ارشد شوروی، تداوم یافت.
بایرن مونیخ قصد جذب چهار بازیکن در انتقالات تابستانی را دارد که یکی از آنها هری کین است.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم زمان را از دست می دهد و باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم زمان را از دست می دهد و باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.
باید بدانید که تخم مرغ به خودی خود مضر نیست، اما مصرف بیش از حد آن ممکن است برای برخی از افراد، به ویژه کسانی که از منظر سلامتی دارای شرایط خاصی هستند، خطراتی داشته باشد.
خولن لوپتگی، سرمربی ولورهمپتون، بعد از شکست سنگین مقابل برایتون از هواداران عذرخواهی کرد اما از آنها خواست تا تغییرات مثبت تیمش را فراموش نکنند.
بایدن گفت: زمانی که چهار سال پیش برای ریاست جمهوری نامزد شدم، گفتم ما در نبردی برای روح آمریکا هستیم؛ و ما هنوز هم هستیم.
دورتموند در بازی خانگی با نتیجه 4 بر صفر آینتراخت فرانکفورت را شکست داد و به صدر جدول رده بندی بوندسلیگا صعود کرد.
آلیانز آرنا، امشب میزبان دیدار حساس بایرن مونیخ و منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.
بارسلونا برای بازگشت لیونل مسی در تابستان پیش رو باید چهار شرط را برآورده کند و در غیر اینصورت بعید است باشگاه کاتالان در رسیدن به این هدف موفق بشود.
در چهار سال گذشته، استقلال نتوانسته است نخستین بازی خود در سال جدید را با پیروزی پشت سر بگذارد.
رهبرانقلاب در مراسم روز درختکاری فرمودند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند و عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.
پدیده این فصل ذوب‌آهن می‌گوید گلزنی در مقابل سپاهان حس خاصی برای او داشت.
مدیرعامل باشگاه تراکتور توضیحاتی را در خصوص پرونده فسخ قرارداد کاوه رضایی ارائه کرد.
صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ می‌گوید این باشگاه از چهار سال قبل به دنبال جذب ژوائو کانسلو بوده است.
آیا باید رمز‌های عبور خود را مرتبا تغییر دهید؟ این یک سوال با اهمیت است. آژانس امنیت سایبری فرانسه اخیرا دستورالعمل‌های خود را تغییر داده و اعلام کرده که تغییرات اجباری مکرر در واقع منجر به سطح پایین‌تر امنیت رمز عبور می‌شود. در نتیجه، آن نهاد توصیه نمی‌کند که کاربران دیگر نیازی به تغییر گذر واژه‌ها به طور منظم داشته باشند.
چهار جاذبه مهیج تفریحی و ورزشی کیش که باید امتحان کنید
بازیکن استقلال می‌گوید تا آخر فصل برای ماندن در جمع آبی‌ها مشکلی ندارد.
سرمربی تراکتور معتقد است این تیم در تقابل با مس کرمان عملکرد خوبی داشته و در نیمه اول موقعیت‌های زیادی هم خلق کرده است.
پیش از این آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در توئیتی مدعی شده بود: قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار مخالف سعودی و ستون نویس واشنگتن‌پست در چهار سال قبل در کنسولگری عربستان در استانبول حمله به آزادی بیان بود.
جمال موسیالا، ستاره 19ساله بایرن مونیخ، که با تیم ملی آلمان در جام جهانی حضور خواهد داشت مدعیان قهرمانی این رقابتها را از نظر خود معرفی کرد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید آمار تیمش در چهار هفته اخیر کاملاً قابل دفاع است.
کار بارسلونا در نقل و انتقالات تمام نشده و قصد جذب سه بازیکن دیگر را هم دارد ولی قبل از هر چیز، مدیران باشگاه باید تکلیف خروجی های خود را مشخص کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ