بیست و چهار ساعت بعد از مصدومیت شدید جورجینیو واینالدوم، یک ستاره دیگر رم مصدوم شد تا ژوزه مورینیو با نگرانی شدیدی برای ادامه فصل روبرو شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره جوان لیگ بیست و دوم فصل جدید را کابوس وار شروع کرده است.
چلسی فصل گذشته با لشکری مصدوم مواجه بود و درحالیکه یک هفته از فصل جدید گذشته پنج بازیکن مصدوم دارد که همه با مصدومیتهای جدی روبرو هستند.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، در تمرینات این تیم از ناحیه زانو مصدوم شده است.
بر اساس گزارش ریانووستی ترکیب سیستم جنگال یا پاد اخلال‌گر خیبنی در این جنگنده با سامانه‌های جمینگ SAP-۱۴ و SAP-۵۱۸ سپر دفاعی قدرتمندی برای این جنگنده مقابل پدافند هوایی می‌سازد به شکلی که می‌توان ادعا کرد جنگنده از صفحه رادار دشمن ناپدید می‌شود.
اتلتیکو مادرید به ژوائو فلیکس اعلام کرده بهتر است به دنبال تیمی جدید باشد اما اگر تا 10 جولای موفق نشود باید در دیدار با دیه‌گو سیمئونه او را برای بازگشت به اتلتیکو راضی کند.
کاهش نفوذ آمریکا در منطقه و احتمال ارتکاب یک حماقت از سوی رژیم صهیونیستی و همچنین تبدیل شدن گروه بریکس به یک کابوس برای واشنگتن از محورهای روزنامه های مطرح جهان عرب است.
اسکلت‌های تازه کشف شده نشان می‌دهند که شهر متروک ایتالیا با رویداد‌های لرزه‌ای خشن پیرامون فوران تاریخی در سال ۷۹ پس از میلاد از بین رفته است. این استخوان‌ها متعلق به مردان حداقل ۵۵ ساله در زیر دیواری یافت شد که باستان شناسان معتقدند قبل از غرق شدن زیر خاکستر آتشفشان، فرو ریخته است.
تیم ملی کانادا با سرمربی معروف و جدید خود فصل تازه‌ای را آغاز کرده است.
موشک قاره‌پیمای دی‌اف - ۲۷ خطری بزرگ برای سیستم دفاع موشکی آمریکا است و به نظر نمی‌رسد که سیستم‌های دفاع موشکی موجود راهکار چندان مناسبی برای مقابله با آن باشند.
دین اسمیت، سرمربی جدید لسترسیتی، امشب در دیدار مقابل منچسترسیتی در 25 دقیقه سه بار دروازه تیمش را باز شده دید تا متوجه بشود برای حفظ لستر در لیگ برتر چه کار دشواری در پیش دارد.
گل دوم پورتو مقابل بنفیکا توسط ستاره ایرانی این تیم یعنی مهدی طارمی به ثمر رسید.
شناور تندرو ذوالفقار اولین شناور پدافندی نیرو‌های مسلح مجهز به چهار موشک عمودپرتاب پدافندی نواب با برد ۲۵کیلومتر ساخت صنایع موشکی وزارت دفاع است.
شورای عالی ورزش اسپانیا نیز قصد دارد شکایتی جداگانه علیه بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا ارائه دهد.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.
اگرچه شاید به اندازه لوکادیا تمام‌کننده نباشد اما با تکنیک، دوندگی و فیزیک مناسبش، یحیی گل‌محمدی را تحت‌تاثیر قرار داده است.
ژرمن‌ها دومین شکست تاریخ خود مقابل تیم‌های آسیایی را برابر ژاپن تجربه کردند.
کابوس دفاع راست برای تیم ملی انگلیس ظاهرا تمامی ندارد. امروز خبر رسید که یک دفاع راست دیگر مد نظر گرت ساوت‌گیت با مصدومیت جدی مواجه شده است.
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، به زیبایی در نیمه اول دروازه اینتر را باز کرد.
رافا بنیتس شانس بالایی برای مربیگری باشگاه المپیاکوس دارد و بدون شک این بدترین خبر ممکن برای خامس رودریگز خواهد بود که اخیرا به این باشگاه یونانی پیوسته است.
شناورهای بدون سرنشین سپاه
شناورهای بدون سرنشین سپاه
شناورهای تندرو به عنوان یکی از مهمترین نقاط قوت و مهمترین ابزار دفاعی سپاه برای تأمین امنیت مناطق دریایی، اهمیت استراتژیک و منحصر به فردی دارد.
مارتین فورد در یک سریال جدید بازیگری کرده است.
کریس رونالدو که با رویاهای بزرگی به الدتافورد برگشته بود، در اولین دیدار فصل جدید را از روی نیمکت آغاز کرد و شاهد نمایش ضعیف تیمش بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ