چهار مصدوم در آی سی یو هستند اما جای نگرانی نیست
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از آنکه حمید سجادی اعلام کرد به دلیل شرایط جسمانی قادر به ادامه فعالیت به عنوان وزیر ورزش نیست، رئیس جمهور از بین گزینه‌هایش، کیومرث هاشمی را به عنوان سرپرست وزارت ورزش انتخاب کرد.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد شرایط جسمانی خود را به رییس جمهور توضیح داده و منتظر تصمیم نهایی آیت الله رییسی است.
حمید سجادی با انتقاد از شرایط قراردادی بازیکنان شاغل در لیگ برتر خواهان بازنگری در آن شد.
رئیس مستعفی فدراسیون شطرنج گفت: در این مدت وزیر ورزش حتی یک بار هم به فدراسیون ما نیامد که البته حق داشت. حرف‌ها و خبرهایی از فدراسیون ما به وزارت منتقل می‌شد که شرایط را بد می‌کرد.
وزیر ورزش و جوانان به دلیل شرایط جسمانی نه چندان خوبش در جشن قهرمانی حذفی شرکت نکرد.
وزیر ورزش باید مشخص کند که چطور شرایط ورزشگاه آزادی برای حضور زنان در برنامه‌های غیرفوتبالی مهیاست و حتی محدودیت جایگاه و نفرات، ورودی و خروجی مجزا و سرویس‌های بهداشتی مورد بحث قرار نمی‌گیرد، ولی پای یک مسابقه فوتبال که به میان می‌آید، «شرایط» باید مهیا شود؟ البته که این شرایط هم مشخصا مختص زنان ایرانی است، چون هر بار که رقابتی بین‌المللی صورت گرفته زنان تماشاگر خارجی «شرایط» ورود به ورزشگاه را داشته‌اند و محدودیت‌ها شامل زنان ایرانی شده است
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد هر زمان شرایط حضور زنان در ورزشگاه فراهم شود، برای این کار اقدام خواهند کرد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط تیم فوتبال امید برای اعزام به بازی‌های آسیایی گفت: فدراسیون دراین‌باره هنوز آمادگی خود را اعلام نکرده است.
رشته‌های ورزشی ایران در حالی هر روز یک فرصت برای بازی‌های آسیایی را از دست می‌دهند که به دلیل شرایط وزیر ورزش و مشخص نبودن زمان تشکیل «ستاد عالی»، با بلاتکلیفی عمیقی مواجه شده اند.
شرایط جسمانی وزیر ورزش نسبت به روزهای گذشته بهتر شده تا امیدواری ها برای بهبود وی در روزهای آینده بیشتر از قبل شود.
شرایط جسمانی وزیر ورزش نسبت به روزهای گذشته بهتر شده تا امیدواری ها برای بهبود وی در روزهای آینده بیشتر از قبل شود.
با توجه به شرایط وزیر ورزش و جوانان پس از سانحه بالگرد در کرمان احتمالا یکی از معاونانش تا زمان بازگشت سجادی اختیارات خواهد گرفت.
صدور حکم مشاور وزیر ورزش برای نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال آنهم در شرایطی که گفته می‌شود روابط صمیمانه‌ای با رئیس فدراسیون ندارد حاوی چه پیامی برای مهدی تاج خواهد بود؟
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات: اگر وزرای ناکارآمد را حذف کنیم امیدواری مردم به بهبود شرایط بیشتر می‌شود و شرایط برای بر سرکار آمدن نیرو‌های توانمند ایجاد خواهد شد.
قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده و حالا باید دید برنامه هیئت رئیسه برای تمدید با او، چگونه و با چه شرایطی پیش می‌رود.
معاون وزیر ورزش و جوانان که این روز‌ها در قطر حضور دارد شرایط حاکم بر کشور میزبان جام جهانی را روایت کرده است.
وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه برگزاری اولین دیدار در جام جهانی قطر گفت: بیشتر از دوره های گذشته به صعود تیم ملی امیدوار هستیم.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه حضور در جام جهانی گفت: این تیم شرایط خاصی دارد و امیدوارم بازیکنان در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشند.
وزیر ورزش و جوانان از شرایط حاکم جودو ایران ابراز رضایت کرد.
وزیر ورزش و جوانان از شرایط حاکم جودو ایران ابراز رضایت کرد.
اردبیل - وزیر ورزش و جوانان گفت: بدون حمایت رئیس جمهور تیم‌های استقلال و پرسپولیس امکان واگذاری و شرایط مطلوب فعلی را نداشتند.
قزوین – وزیر ورزش و جوانان گفت: در صورت رعایت شرایط فرهنگی و تأمین زیرساخت‌ها حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ادامه خواهد داشت.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: هر زمان که لازم بوده شرایط حضور زنان در ورزشگاه را فراهم کردیم. فدراسیون فوتبال هم در حال بررسی شرایط است و ما هم جلسه‌ای برای کمک به فدراسیون برگزار کردیم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: هر زمان که لازم بوده شرایط حضور زنان در ورزشگاه را فراهم کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ