رئیس دفتر نمایندگی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ایران از همکاری همه جانبه برای مقابله با خشکسالی با محوریت هلال احمر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور عراق روابط ایران و عراق را مبتنی بر روابط مردمی و همکاری همه جانبه رسمی دانست.
سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران طی نامه‌ای، ضمن تبریک بابت انتخاب حسین سلاح‌ورزی به ریاست اتاق ایران بر آمادگی این سفارت برای همکاری همه‌جانبه در راستای منافع دو کشور تأکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایجاد سازوکاری مشترک برای گفتگو و همکاری با حضور همه کشورهای حوزه راهبردی خلیج فارس، بیش از هر زمان دیگری لازم و ثمربخش است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایجاد سازوکاری مشترک برای گفتگو و همکاری با حضور همه کشورهای حوزه راهبردی خلیج فارس، بیش از هر زمان دیگری لازم و ثمربخش است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار سفیر جدید کشورمان در چین بر لزوم بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های همه‌جانبه همکاری با چین بصورت دوجانبه تاکید کرد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در سفر به امارات تاکید کرد: امنیت و ثبات پایدار منطقه‌ای در گرو همکاری همه کشورهای منطقه برای توسعه و پیشرفت است.
«رافائل گروسی» با تاکید بر اینکه امکان احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در آینده نزدیک بسیار ضعیف است، بر لزوم حفظ تعامل با تهران تاکید کرد و گفت همکاری سازنده با ایران به نفع همه است.
وزیر بازرگانی عراق از تلاش همه‌جانبه جهت توسعه همکاری اقتصادی با سوریه به ویژه در حوزه نفت خبر داد.
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان تحقق آتش‌بس در سودان و توقف کامل درگیری ها در این کشور شد.
نقشه راه همکاری‌های همه‌جانبه و هفت سند همکاری در حوزه‌های مختلف تجاری، حمل و نقل، کشاورزی و فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و بلاروس به امضا رسید.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره زمان رسیدگی به اعتراضات نیز گفت‌: معلمان از روزی که رتبه شان را مشاهده می‌کنند می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند. تاکنون حدود ۳۱ درصد همکاران نسبت به حکمشان اعتراض داشته اند و حدود ۷۰۰ هزار نفر هم می‌توانند احکام شان را ببینند.
نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن معتقد است کشتی پایتخت پتانسیل فراوانی دارد که می‌تواند در صورت تلاش و همکاری همه جانبه متولیان دوباره تبدیل به قطب کشتی ایران شود.
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در مورد آینده نیمکت سرمربیگری تیم ملی وزنه‌بردای صحبت کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به سردار رادان گفت: آماده همکاری همه‌جانبه برای ارتقای همکاری‌های فی‌مابین در راستای تحقق ماموریت‌های فراجا و سپاه پاسداران هستیم.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت:برای ساخت سکوهای فشارافزایی باید از همه ظرفیت‌های کشور از جمله قرارگاه و شرکت صدرا استفاده شود و مذاکراتی برای این منظور انجام شده است.
در این دیدار که به مناسبت ۷ آذر روز نیروی دریایی برگزار شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ارتقاء همه‌جانبه توان رزمی و تجهیزات دفاعی در نیروی دریایی و استمرار اقداماتی همچون دریانوردی در آب‌های دوردست و بین‌المللی را لازم دانستند و گفتند: تقویت ارتباط نیرو‌های مسلح با دولت و سایر قوا به تفاهم و همکاری و پیشرفت کار‌ها کمک خواهد کرد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون برای انجام بسیاری از کارها نیازمند همکاری همه جانبه از سوی تمامی عوامل و بازوان خود از جمله هیأت‌های کشتی است.
وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران برای توسعه همه جانبه همکاری با دولت جدید اسلوونی آمادگی دارد.
تفاهم همکاری‌های همه جانبه در گسترش کارکردهای مساجد در امور اجتماعی-فرهنگی و بسیج امکانات و ظرفیت‌ها برای حل مسائل مردم و جامعه، با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج مستضعفین امضا شد.
سخنگوی سپاه با تاکید بر ضرورت همکاری همه جانبه زائرین اربعین حسینی با نیروهای امنیتی، انتظامی و خدمت رسان گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین تا بازگشت کامل آنان به کشور ادامه دارد.
سخنگوی سپاه با تاکید بر ضرورت همکاری همه جانبه زائرین اربعین حسینی با نیروهای امنیتی، انتظامی و خدمت رسان گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین تا بازگشت کامل آنان به کشور ادامه دارد.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: طی یکسال گذشته رئیس جمهور یک بار با همه نمایندگان در چارچوب مجامع استانی دیدار داشته است که بی سابقه است. نمایندگان همکاری خوبی با دولت داشته اند.
خبرنگاران ما باید بدانند که در چنین موقعیت خطیری، در برابر هجمه دشمن ایستاده‌اند که اگر وظیفه خود را به‌درستی انجام دهند، می‌توانند خود را همکار زینب کبری (س) بدانند، زیرا کار عقیله بنی‌هاشم نیز اطلاع‌رسانی بود و توانست با خطبه‌ای که در کوفه و شام خواند، یک زد و خورد نظامی را به یک انقلاب همه‌جانبه تبدیل کند.
گل زده بیشتر یک تیم در خانه رقیب خود دیگر ملاک تعیین پیروز یک مسابقه، در صورت تساوی دو تیم محسوب نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ