دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان تحقق آتش‌بس در سودان و توقف کامل درگیری ها در این کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری‌ها میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان همچنان ادامه دارد و ارتش سودان، نیروهای پشتیبانی سریع را به بمباران بیمارستانی در غرب خارطوم متهم کرده است.
همزمان با تداوم درگیری‌ها در سودان، ارتش این کشور از بازگشت هیئت مذاکره‌کننده ارتش به جده جهت مذاکره با نمایندگان نیروهای پشتیبانی سریع خبر داد.
درگیری‌ها میان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان ادامه دارد.
با تداوم درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع، کمیته‌های پزشکی سودان نسبت به وقوع بحران بهداشتی در این کشور هشدار دادند.
درگیری‌ها در سودان همچنان ادامه دارد و با تداوم بمباران مواضع نیروهای پشتیبانی سریع سودان از سوی جنگنده‌های ارتش این کشور، نیروهای پشتیبانی سریع از هدف قراردادن دو جنگنده ارتش خبر داده‌اند.
در سایه عدم توافق جدید در خصوص آتش‌بس میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور، درگیری‌ها در سودان همچنان ادامه دارد.
هئیت سازمان ملل در سودان نسبت به ادامه درگیری در این کشور ابراز تاسف کرد.
درگیری‌ها میان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان جریان دارد.
با وجود تمدید آتش‌بس موقت در سودان، همچنان گزارش‌هایی مبنی بر ادامه درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور مخابره می‌شود.
با وجود مذاکرات جده میان دو طرف درگیری در سودان، حملات هوایی و درگیری‌های سنگین نظامی در خارطوم پایتخت این کشور، همچنان ادامه دارد.
منابع محلی از وقوع انفجارهای مهیب در اطراف مقر فرماندهی ارتش سودان و تشدید درگیری‌ها با سلاح سنگین در محوطه کاخ ریاس‌جمهوری این کشور در خارطوم خبر دادند.
منابع محلی از وقوع انفجار مهیب در اطراف مقر فرماندهی ارتش سودان و تشدید درگیری‌ها در محوطه کاخ ریاس‌جمهوری این کشور در خارطوم خبر دادند.
کمیسیون حقوق بشر سودان در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمار قربانیان درگیری‌ها در سودان قابل شمارش نیست و خارطوم در آستانه یک فاجعه انسانی قرار دارد.
همزمان با تداوم روند تخلیه اتباع خارجی از سودان، منابع رسانه‌ای از آغاز مجدد درگیری‌ها با انواع سلاح سبک و سنگین در اطراف کاخ ریاست جمهوری این کشور خبر دادند.
درگیری‌ها در سودان در پایان دومین هفته خود همچنان با وجود برقراری آتش‌بس‌های شکننده ادامه دارد، اما سوال اساسی این است که سرنوشت این اوضاع تنش‌آمیز به کجا خواهد رسید.
کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که آمریکا از طرف‌های درگیر در سودان می‌خواهد خشونت‌ها را متوقف کنند.
در چهارمین روز درگیری‌ها در سودان، منابع رسمی جدیدترین آمار قربانیان این ناآرامی‌ها را اعلام کردند.
به خاطر درگیری‌های داخلی در سودان برنامه جهانی غذای سازمان ملل اعلام کرد که فعالیتش در این کشور را به حالت تعلیق درآورده است.
کشورهای آلمان و فرانسه خواستار توقف درگیری در سودان و مذاکره میان طرف‌های درگیر شدند.
خبرنگار شبکه الجزیره شامگاه یکشنبه گزارش داد که درگیری‌ها بین نیروهای ارتش و نیروهای واکنش سریع در مقر نیروهای واکنش سریع در منطقه کافوری در شرق خارطوم در جریان است.
رهبران شرق آفریقا نشست اضطراری در خصوص درگیری‌ها در سودان برگزار می‌کنند.
رسانه‌های عربی از آغاز مجدد درگیری‌ها میان نیروهای ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع این کشور در مناطق مختلف خارطوم خبر دادند.
بدنبال شدت گرفتن تنش‌ها، عربستان و مصر پروازهای خود به سودان را متوقف کردند.
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در سودان درگیری‌ها در این کشور آفریقایی را محکوم کرد و خواستار توقف فوری آن شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ