تفاهم همکاری‌های همه جانبه در گسترش کارکردهای مساجد در امور اجتماعی-فرهنگی و بسیج امکانات و ظرفیت‌ها برای حل مسائل مردم و جامعه، با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج مستضعفین امضا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان ورزش شهرداری تهران با امضای تفاهم نامه ای با فدراسیون ناشنوایان، زمینه همکاری های مشترک بین این دو نهاد ورزشی را فراهم کرد.
تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری انقلاب اسلامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور معاون هنری حوزه هنری و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شد.
یادداشت تفاهم همکاری میان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و اتحادیه فدرال توسعه اقتصادی و بازرگانی خارجی آلمان (BWA) امضا شد.
در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای ایران و عمان؛ تفاهم نامه همکاری جهت راه‌اندازی سرویس های فناوری اطلاعات و پستی بین دو کشور ایران و عمان امضا شد.
در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای ایران و عمان؛ تفاهم نامه همکاری جهت راه اندازی سرویس مالی و پستی بین دو کشور ایران و عمان امضا شد.
تفاهم نامه همکاری بین روسای فدراسیون وزنه برداری و ملی ورزش‌های دانشگاهی به امضا رسید.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقای سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
به منظور توسعه و تحکیم روابط و گسترش مناسبات میان جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان، پنج یادداشت تفاهم و یک توافقنامه همکاری میان دو کشور به امضا رسید.
یادداشت تفاهم همکاری سه جانبه بین صندوق توسعه حمل و نقل ایران، شورای هماهنگی حمل و نقل اوراسیایی و مرکز توسعه اقتصادی کشورهای مشترک المنافع (CIS) در مسکو به امضا رسید.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه ایران به همراه اعضای هیات مدیره در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص انجام تعامل و افزایش همکاری های فی مابین به گفتگو نشست و تفاهم نامه همکاری بین شرکت سایپا و بانک قرض الحسنه ایران به امضا رسید.
تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی امروز به امضای سردار مومنی و سردار مرتضی قربانی رسید.
تفاهم نامه همکاری چهارجانبه بین هیات های جودو استان های ایلام، کرمانشاه با استان های مرزی کربلای معلی و نجف اشرف به امضا رسید.
تفاهم نامه همکاری چهارجانبه بین هیات های جودو استان های ایلام، کرمانشاه با استان های مرزی کربلای معلی و نجف اشرف به امضا رسید.
یادداشت تفاهم مکانیزم همکاری و مشورت‌های سیاسی بین وزارت خانه‌های امور خارجه ایران و نیکاراگوئه به امضا رسید.
تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت باز آفرینی شهری و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امضا شد.
نشست مشترک رؤسای سازمان ورزش شهرداری تهران و فدراسیون کشتی به امضای تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد ورزشی انجامید.
تفاهمنامه ای ما بین معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران کل میراث فرهنگی استان‌های کرمان و آذربایجان شرقی به امضا رسید همکاری در طراحی سفرهای ارزان از جمله مفاد این تفاهمنامه است.
تفاهم نامه انطباق سیاست های ارزی و تجاری کشور با هدف تطبیق حداکثری نقشه راه تجاری و ارزی کشور بین بانک مرکزی و وزارت صمت امضا شد.
مدیرعامل گروه مپنا به همراه جمعی از مدیران این گروه صنعتی ضمن حضور در شرکت زامیاد و بازدید از خطوط تولید و محصولات جدید این شرکت در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل زامیاد شرایط افزایش تعامل و همکاری در حوزه تولید خودرو برقی را بررسی و تفاهم نامه همکاری فی ما بین زامیاد و گروه مپنا به امضا رسید.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک صادرات، جمعی از اعضا هیات مدیره و مدیران ارشد دو مجموعه، تفاهم نامه همکاری با موضوع گسترش همکاری های فی ما بین امضا شد.
مدیرکل دفتر همکاری‌های بین الملل گمرک گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ سند همکاری‌ با گمرکات دیگر کشورها امضا کردیم که تفاهم همکاری‌های سه جانبه ترانزیتی ایران، آذربایجان و روسیه از جمله آنهاست.
در جریان سفر محمد بن زاید، رئیس امارات به عمان، ۱۶ توافقنامه و یادداشت تفاهم بین امارات و عمان امضا شد.
تفاهم نامه همکاری مشترک بین شهرداری تهران و انجمن سازندگان مسکن و ساختمان با هدفگذاری ساخت ۳۰ هزار واحد مسکن به امضا رسید.
تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ