وزیر بازرگانی عراق از تلاش همه‌جانبه جهت توسعه همکاری اقتصادی با سوریه به ویژه در حوزه نفت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت اپراتور خط لوله لهستان امروز از قطع شدن انتقال نفت روسیه به آلمان بر اثر افت فشار خبر داد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: دو پرونده درباره مداخلات رئیس جمهور سابق در حوزه بورس و ارز به قوه قضائیه ارسال شده که باید زودتر به آن رسیدگی شود.
در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم ، رشد تولید" و با هدف حمایت از آبادانی و شکوفایی کشور، بانک رفاه کارگران در احداث بزرگترین خط لوله انتقال گاز کشور مشارکت می‌کند.
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه لوله‌های خط انتقال آب گرمسار ۲۵ اردیبهشت ماه وارد منطقه شده و نصب خواهند شد، گفت: مجریان طرح قول تزریق آب تا شهریور و مهر را داده‌اند.
نروژ برای تحکیم کنترل روی زیرساخت‌های حساس، قصد دارد بخش عمده شبکه خط لوله گازی این کشور را پس از انقضای مدت امتیازهای فعلی آن در سال ۲۰۲۸، ملی کند.
بر اثر زلزله ۷.۷ ریشتری ، یک خط لوله گاز در نزدیکی شهر قهرمان مرعش در جنوب ترکیه منفجر شد.
بندرعباس - وزیر نفت گفت: خط لوله گاز میناب - سیریک تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
بندرعباس - وزیر نفت گفت: خط لوله گاز میناب - سیریک تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
خط لوله پیشنهادی رسما «خط لوله اکسیژن قطب جنوب ماه» (LSPOP) نام گرفته که به مرکز استخراج یخ ماه متعلق به ناسا در قطب جنوب سیاره متصل می‌شود. در این مرکز یخ ماه پس از استخراج به آب آشامیدنی و اکسیژن تبدیل می‌شود که برای تنفس و همچنین تولید سوخت موشک به کار می‌رود.
ناسا تصمیم دارد در ماموریت های آینده پروژه آرتمیس با استفاده از یک خط لوله مخصوص، اکسیژن را به نقاط مختلف قطب جنوب ماه منتقل کند.
مشهد ـ وزیر نفت گفت: احداث خط لوله گاز به استان خراسان رضوی تقویت خواهد شد و در موضوع تولید گاز و مدیریت مصرف تصمیم‌های خوبی گرفته شده است.
منابع خبری از انفجار خط لوله گاز رابط بین لیتوانی و لتونی خبر دادند.
اهواز - مدیر روابط عمومی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس از فوت یک نفر بر اثر آتش سوزی خط لوله پنتان بیدبلند در شهرستان بهبهان خبر داد.
منابع خبری از انفجار خط لوله اصلی گاز لوهانسک در شرق اوکراین خبر دادند.
در پی وقوع انفجار در خط لوله گازی در یکی از مناطق روسیه، چند تن کشته و زخمی شدند.
آتش سوزی ناشی از پارگی خط لوله نفت ۲۶ اینچ بندرعباس_رفسنجان مهار شد و عملیات شبانه روزی برای ترمیم خط ادامه دارد.
توافق هسته‌ای آمریکا با هند یک توافق استراتژیک مربوط به سال ۲۰۰۲ بوده است. خیلی قبل‌تر از توافق خط لوله صلح این توافق مورد بحث بوده است. در عین حال که تحریم آمریکا مشکل ایجاد می‌کند، می‌بینیم که روسیه به‌رغم اینکه تحریم شده، ولی فعالیت‌های گازپروم و لوک‌اویل هنوز متوقف نشده است. همین الان بحث ایجاد سقف قیمت نفت روسیه مطرح شده و معنای آن این است که مجاز است نفت‌اش را بفروشد. به نظر می‌رسد ما در دیپلماسی انرژی درست عمل نکرده‌ایم.
اصفهان- فرماندار ورزنه از آغاز عملیات اجرایی بخشی از قطعه پنجم خط لوله انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان در این شهرستان خبرداد.
مدیر روابط عمومی مبین انرژی خلیج فارس گفت: نگرانی هایی برای پتروشیمی های جم و پارس وجود دارد که با تدابیر در نظر گرفته شده در شرایط فعلی خوراک خود از مسیر دیگری تهیه می کنند.
مدیر روابط عمومی مبین انرژی خلیج فارس گفت: نگرانی هایی برای پتروشیمی های جم و پارس وجود دارد که با تدابیر در نظر گرفته شده در شرایط فعلی خوراک خود از مسیر دیگری تهیه می کنند.
نماینده روسیه در سازمان ملل وقوع حادثه در خط لوله انتقال گاز نورداستریم را به نفع آمریکا ارزیابی کرد.
رئیس جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای ترکیه ای خود، خرابکاری در خط لوله انتقال گاز این کشور به اروپا را «یک اقدام تروریستی بین المللی» دانست.
شبکه تلویزیونی اسکای‌نیوز انگلیس در گزارشی مدعی شد که خرابکاری در خطوط لوله نورد استریم با یک وسیله انفجاری کنترل از راه دور، صورت گرفته است.
وزارت معادن دولت حاکم در افغانستان در نظر دارد یک پروژه احداث خط لوله را با مشارکت چند کشور، پیگیری و اجرا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ