وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران برای توسعه همه جانبه همکاری با دولت جدید اسلوونی آمادگی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه کشورمان توسعه همه جانبه همکاری‌های سیاسی و اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی را برای تعمیق تعاملات بین قاره‌ای و بین المللی ضروری دانست.
وزیر خارجه کشورمان توسعه همه جانبه همکاری‌های سیاسی و اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی را برای تعمیق تعاملات بین قاره‌ای و بین المللی ضروری دانست.
رییس جمهور کشورمان در شست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و زیمبابوه، سفر به زیمبابوه را بیانگر اراده دو کشور برای توسعه همه جانبه روابط دانست.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر رسمی خود به مسکو اعلام کرد که توافق‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها در موضوعات سایبری و فضای مجازی و همچنین مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر و توسعه همکاری‌های همه جانبه در مرزها بین ایران و روسیه شکل گرفت.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات از توسعه زیرساختهای ارتباطی کشور با محصولات فناوری بومی خبر داد و گفت: از دانش بنیان های ICT حمایت همه جانبه می کنیم.
روسای‌کل بانک‌های مرکزی جمهوری اسلامی ایران و قطر با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار اقتصادی و زمینه‌های متنوع همکاری‌های تجاری بین ایران و قطر،بر ضرورت افزایش همکاری‌های پولی، بانکی تاکید کردند.
رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: توسعه همه جانبه همکاری‌های برادرانه میان ایران و مصر به عنوان دو کشور مهم اسلامی به سود منطقه و اسلام است.
امیرعبداللهیان و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان در یک گفت‌وگوی تلفنی بر توسعه همه جانبه مناسبات ایران و امارات تاکید کردند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: با اجرای دقیق توافق‌نامه امنیتی میان ایران و عراق زمینه‌های توسعه همه‌جانبه روابط دو کشور در ابعاد سیاسی، اقتصادی و امنیتی، بیش از پیش فراهم خواهد شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: با اجرای دقیق توافق‌نامه امنیتی میان ایران و عراق زمینه‌های توسعه همه‌جانبه روابط دو کشور در ابعاد سیاسی، اقتصادی و امنیتی، بیش از پیش فراهم خواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ارتقای دانش و مهارت کارکنان در حین خدمت، تکریم منابع انسانی و توجه ویژه به سلامت و معیشت آنان را از محورهای اصلی مورد نظر برای پیشرفت همه جانبه این مجموعه عظیم صنعتی و عرضه محصول با کیفیت عنوان کرد.
عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق نیز در این دیدار ضمن تشکر از دعوت رئیسی، روابط دو کشور ایران و عراق را روابطی همه جانبه و عمیق دانسته و بر عزم کشورش جهت توسعه همه جانبه روابط تاکید نمود.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار سرکنسول جدید ایران در شهر دبی بر ضرورت توسعه همه جانبه مناسبات با امارات متحده عربی و به ویژه دبی تاکید کرد.
سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در شهر دبی با وزیر امور خارجه دیدار کرد که وزیر خارجه در این دیدار بر ضرورت توسعه همه جانبه مناسبات با امارات متحده عربی و به ویژه دبی تاکید کرد.
سرپرست بانک ملی ایران با تاکید بر رشد و توسعه همه جانبه و گسترده در همه مضامین و رویکردهای استراتژیک بانک گفت: با تحقق برنامه های راهبردی و مضامین شش گانه استراتژیک بانک به موفقیت و ن
در این گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه توسعه روابط با همسایگان از جمله جمهوری آذربایجان را اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بر لزوم تقویت همه جانبه روابط میان دو کشور تاکید کرد.
اوجی گفت: وزارت نفت به عنوان متولی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور افزون بر تلاش برای گسترش همکاری‌های راهبردی در حوزه‌های مختلف انرژی، از همکاری شرکت‌های ایرانی و روسی حمایت می‌کند
پاشینیان همچنین با تایید مواضع منطقی کشورمان در گفتگوها برای بازگشت همه طرف ‌ها به برجام، افتتاح سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر قاپان را تبریک گفت و راه اندازی آن را نشانگر اراده دو کشور در توسعه روابط و همکاریهای دو جانبه خواند.
رئیس پارلمان صربستان در دیدار معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: صربستان مصمم به توسعه و ارتقای روابط همه‌جانبه با ایران است و همکاری‌های پارلمانی در سطح مطلوبی قرار دارد.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتکارات «توسعه جهانی» و «امنیت جهانی» رئیس جمهور چین پشتیبانی می‌کند، گفت: ایران و چین به عنوان دو کشور مستقل و مخالف یکجانبه‌گرایی و مداخله در امور داخلی دیگر کشورها، زمینه‌های فراوانی برای گسترش همه جانبه مناسبات دارند.
رئیس جمهور گفت: روابط حسنه تهران-جاکارتا در حوزه‌های مختلف می‌تواند به توسعه همکاری‌های سازنده دو کشور در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی منجر شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه امنیت در عراق به توسعه صلح و ثبات در منطقه ما کمک می‌کند، گفت: ایران با همه طرف‌های عراقی ارتباط دارد اما دخالتی در تحولات این کشور ندارد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی و تعاملات مردمی دو ایران و برزبل بر عزم و اراده جدی ایران برای توسعه همه‌جانبه روابط با این کشور تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان به توجه ویژه دولت در توسعه روابط با آمریکای لاتین اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی در توسعه همه جانبه روابط با برزیل قائل نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ