نقشه راه همکاری‌های همه‌جانبه و هفت سند همکاری در حوزه‌های مختلف تجاری، حمل و نقل، کشاورزی و فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و بلاروس به امضا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال با تاکید بر این که ضعف مدیریت در سالهای اخیر لطمات جبران ناپذیری به استقلال وارد کرده است گفت: این که قرارداد یک سرمربی در فرودگاه امضا شود اقدامی «نوبرانه» است.
یک روزنامه عراقی به خلف وعده‌های آمریکا در تجهیز ارتش عراق به سلاح‌های خریداری شده اشاره کرد و نوشت که واشنگتن بیشتر تمایل دارد این قراردادهای تسلیحاتی حالت صوری داشته باشند.
سازمان ورزش شهرداری تهران با امضای تفاهم نامه ای با فدراسیون ناشنوایان، زمینه همکاری های مشترک بین این دو نهاد ورزشی را فراهم کرد.
یک رسانه فرانسوی از امضای قرارداد 185 میلیون یورویی شارل لکلرک با فراری ایتالیا خبر داد.
رابرت سانچز، دروازه‌بان اسپانیایی برایتون، با امضای قراردادی هفت ساله راهی چلسی شد.
اتاق بازرگانی تهران و اتاق بازرگان کراچی سند همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند.
اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگان کراچی سند همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند.
اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگان کراچی سند همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند.
مراسم امضای اسناد توافقنامه تجاری و اقتصادی میان ایران و پاکستان برگزار شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از رصد و پیگیری تحولات تازه در روسیه از سوی اعضای گروه هفت خبر داد.
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح در این شهرستان و دستگیری هفت نفر از اعضای این باند خبر داد.
قهرمان هفت دوره فرمول یک از مذاکره‌اش با مرسدس برای امضای قرارداد جدیدی خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: اعضای گروه هفت باید در قبال نقض‌های فاحش و اقدامات مغایر با مقررات بین‌المللی، به مردم شریف ایران و جامعه بین‌المللی پاسخگو باشند.
کنعانی تاکید کرد: اعضای این گروه می‌بایست بجای مشارکت و تائید مواضع یکجانبه و ناعادلانه، در قبال اینگونه نقض‌های فاحش و اقدامات مغایر با مقررات بین‌المللی، به مردم شریف ایران و جامعه بین‌المللی پاسخگو باشند.
آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی در مباحثی که با اعضای موسسه خیریه مکتب امیرالمومنین (ع) دارد به این نتیجه می‌رسد که تبلیغ دین به شکل سنتی دیگر کارساز نیست و باید راه‌های جدیدی را امتحان کرد. همین جرقه ساخت مدرسه‌ای را می‌زند به نام مفید، اولین مدرسه متفاوت در پایتخت، ابتدا حوالی میدان انقلاب در مقطع راهنمایی و بعد در شهرهای دیگر.
وزارت امور خارجه اتهامات وارده در بیانیه وزرای خارجه گروه هفت علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌اساس و مداخله‌جویانه خواند و محکوم کرد و مسؤولیت بین‌المللی اعضای این گروه را به واسطه تبعیت از تحریم‌های غیرقانونی و ضدبشری آمریکا علیه ملت ایران یادآور شد.
آمریکا و انگلیس، هفت نفر از اعضای گروه هک روسی "تریک بات" (TrickBot) را تحریم کردند.
رئیس تیم مرسدس آلمان درباره وضعیت همکاری با قهرمان هفت دوره فرمول یک صحبت کرد.
باشگاه بارسلونا شکایتی را در دادسرای بازرگانی شماره هفت بارسلونا ثبت کرده و مدعی شده است که نمی‌تواند در شرایط برابر با 38 باشگاه دیگری که با شرکت CVC قرارداد امضا کرده‌اند، رقابت کند.
باشگاه بارسلونا شکایتی را در دادسرای بازرگانی شماره هفت بارسلونا ثبت کرده و مدعی شده است که نمی تواند در شرایط برابر با 38 باشگاه دیگری که با شرکت CVC قرارداد امضا کرده‌اند، رقابت کند.
جردن باروز اولین هفت طلایی کشتی آمریکا در اردوی تمرینی دانشگاه پنسیلوانیا کفش و دوبنده کشتی‌گیران را امضا کرد.
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از انهدام باند چهار نفره کلاهبرداری اسکیمری با تلاش ماموران کرمانشاه خبر داد و گفت: اعضای این باند که تاکنون ۷۵ نفر در سراسر کشور از آنها شاکی هستند مبلغ هفت میلیارد ریال از حساب مردم خارج کرده بودند.
با اهدای اعضای بدن مرحوم سالار مغانی رحیمی دانش آموز اهل فیروزاباد استان فارس، هفت بیمار جانی دوباره یافتند.
در غزه هزاران نفر در تشییع خالد منصور یکی از بانفوذترین اعضای جهاد اسلامی شرکت کردند که در حمله هوایی اسرائیل همراه با هفت دیگر به شهادت رسید. یک روز پس از ترور خالد منصور در حمله هوایی اسرائیل، تعداد زیادی از فلسطینی ها در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند. فرماندهی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرد که در عملیات اخیر اسرائیل در نوار غزه ۱۲ رزمنده این جنبش به شهادت رسیدند. در این میان به طور خاص از دو فرمانده ارشد جهاد اسلامی، تیسیر الجعبری، فرمانده بخش شمالی گردان‌های قدس، و خالد منصور فرمانده بخش جنوبی نیز نام برده شده است. رأفت الزاملی، سلامه عابد، زیاد المدلل نیز از دیگر فرماندهان گردان‌های قدس هستند که در این عملیات جان خود را از دست داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ