معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در سفر به امارات تاکید کرد: امنیت و ثبات پایدار منطقه‌ای در گرو همکاری همه کشورهای منطقه برای توسعه و پیشرفت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه، گفت: در جنوب شرق کشور امروز به شکلی پایدار شده که امسال دسته‌های عزاداری امام حسین در شهر به راحتی حرکت می‌کردند و به عزاداری می‌پرداختند.
وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، گفت: کشورهای منطقه می‌توانند بدون مداخلات خارجی امنیت منطقه را تأمین کنند.
نخست وزیر نیوزیلند مدعی است که جسورتر شدن چین باعث شده تا امنیت منطقه اقیانوسیه کاهش پیدا کند!
بشار اسد رئیس جمهور سوریه در نشست خبری با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به تمجید از نقش حشد شعبی در مبارزه با تروریسم پرداخت.
بشار اسد رئیس جمهور سوریه در نشست خبری با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به تمجید از نقش حشد شعبی در مبارزه با تروریسم پرداخت.
وزیر امور خارجه با تاکید براینکه امنیت آذربایجان و منطقه را امنیت ایران میدانیم،گفت: علی اف تاکید کرده است که آذربایجان بدنبال بستن مسیرهای مواصلاتی تاریخی ایران در منطقه نبوده و نخواهدبود.
وزیر امور خارجه گفت: اشد مجازات در انتظار عامل حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و هر طرفی است که در این اقدام جنایتکارانه نقش داشته است.
علی القحوم،عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: آثار مثبت توافق با عربستان، بازتاب‌های مثبتی بین کشورهای منطقه داشته است و امنیت منطقه مرهون امنیت یمن است.
وزیر خارجه کشورمان گفت: بهره‌مندی حداکثری از منافع خلیج فارس در گرو امنیت، همگرایی و مشارکت دسته‌جمعی کشورهای ساحلی این پهنه‌ آبی پرافتخار خواهد بود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده به دلیل حضور غیرموجه آمریکا در منطقه است و حمایت آن‌ها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می‌کند.
وزیرخارجه کوبا تجاوز اخیر هوایی رژیم صهیونیستی علیه سوریه را به شدت محکوم کرد و تل آویو را عامل بر هم زننده امنیت اقلیمی توصیف نمود.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه کمک به امنیت منطقه رویکرد اصولی ایران است، یادآور شد: تلاش‌های ایران در سال‌های اخیر مانع سقوط دولت‌های منطقه توسط تروریست‌های چند ملیتی شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار نخست وزیر عراق و هیئت همراه گفت: همکاری‌ ایران و عراق علاوه بر رونق اقتصادی، امنیت منطقه را فراهم می‌کند.
رئیس‌جمهور کشورمان با اشاره به دیدگاه‌های مشترک ایران و عراق در مسائل منطقه ای و بین المللی گفت: گفتگو های بین هیأت عراقی و ایرانی در حل و فصل مسائل فی ما بین تاکثیرگذار است.
نخست وزیر ژاپن اعلام کرد امنیت منطقه شرق آسیا مستلزم تقویت زمینه های مشترک همکاری با چین است.
رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی در دیدار با سفیر امارات، گفت: ما امنیت کشورهای منطقه را امنیت خود می دانیم اما حضور برخی عناصر به نفع منطقه نخواهد بود.
رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان گفت: منطقه قفقاز بخشی از تاریخ، تمدن و فرهنگ ایران است. حل مسائل منطقه باید توسط مسئولان کشورهای منطقه انجام شود.
وزیر امور خارجه در خصوص گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان، گفت: در این گفتگو تاکید کردم که امنیت جمهوری آذربایجان را امنیت خود و منطقه می‌دانیم.
«سیدعمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار «علی رضا گونای» سفیر ترکیه در بغداد، روابط دوجانبه و مسائل مورد اهتمام مشترک را بررسی کرد.
مرکز کنترل امنیت دریایی شمال اقیانوس هند در منطقه سوم نیروی دریایی ارتش با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش افتتاح شد.
مرکز کنترل امنیت دریایی شمال اقیانوس هند در منطقه سوم نیروی دریایی ارتش با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش افتتاح شد.
رئیس‌جمهور گفت: امنیت منطقه باید حتماً درون‌زا باشد و دخالت قدرت‌های بیرونی نه تنها راه‌حل مشکل نیست، بلکه بر مشکلات دیگر می‌افزاید.
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امنیت در منطقه قفقاز برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: امضا کنندگان بیانیه سه جانبه آتش‌بس به مفاد آن پایبند باشند.
معاومن هماهنگ کننده ارتش گفت: امنیت منطقه می‌تواند توسط خود کشورهای منطقه از جمله کشورهای قدرتمندی نظیر ایران و هند تامین شود و نیازی به حضور کشورهای فرامنطقه ای نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ