گل زده بیشتر یک تیم در خانه رقیب خود دیگر ملاک تعیین پیروز یک مسابقه، در صورت تساوی دو تیم محسوب نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
شورای نگهبان با حذف ماده ۵۳ طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، قانون جدید انتخابات را تأیید کرد.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی موضوع مربوط به برگزاری انتخابات تناسبی در تهران از طرح اصلاح قانون انتخابات حذف شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات در جلسه علنی فردا بررسی می‌شود و در صورت تصویب، انتخابات مجلس دوازدهم با قانون جدید برگزار می‌شود.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از حذف بند مربوط به برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
سرمربی نساجی نسبت به قانون حذف سهمیه زیر ۲۵ سال در تیم‌ها انتقاد کرد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: تاکید ما آن است که طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس به انتخابات امسال برسد و اگر روی موضوعی تناسبی شدن اصرار کنیم، زمان‎‌بر خواهد شد.
معاون وزیر صمت گفت: قانون نظام صنفی حذف نشده است و برای صدور مجوزها کماکان باید رؤسای اتحادیه‌ها صدور پروانه را امضا کنند.
سید محمد خاتمی گفت: از جمله عواملی که انتخابات به عنوان مهمترین راه استقرار دموکراسی و نیز مردم سالاری سازگار با دین را از کارآیی انداخته، نظارت استصوابی و رویه‌های غلط در فرآیند انتخابات است که به جای نظارت از موضع دفاع از حق و رأی مردم و ایجاد مانع برای پاگیری و پایداری دیکتاتوری، قیمومیت بر مردم و رأی آنان را تشدید کرده است.
احتمال دارد کمیته داوران فدراسیون فوتبال قانون منع قضاوت افراد بالای 45 سال در لیگ برتر را بردارد.
حذف یک سهمیه بزرگسالان و دو سهمیه زیر ۲۵ ساله، یکی از مهم‌ترین تغییرات نقل و انتقالات تابستانی است.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس می‌گوید در صورت حذف استقلال از این خبر ناراحت خواهد شد.
رئیس جمهور روسیه با امضا قانونی شرایط حذف اوکراین از گذرنامه شهروندان روسی را تسهیل کرد.
به گفته ۲ منبع آگاه، هند قوانین امنیتی جدیدی پیشنهاد کرده که طبق آن تولید کنندگان موبایل موظف به حذف اپ های پیش فرض می شوند و همچنین بررسی آپدیت های سیستم عامل نیز الزامی خواهد شد.
برای اولین بار در قانون بودجه ۱۴۰۱، مجلس حکمی در خصوص شفافیت تسهیلات کلان و اشخاص مرتبط بانکی و انتشار عمومی آن تصویب کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی توضیحاتی درباره اعتبار قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت ارائه داد.
طبق قانون بعد از عقد نام زن و شوهر در شناسنامه یکدیگر ثبت می‌شود. ثبت احوال با دریافت گواهی پزشکی قانونی نام زن و شوهر را از شناسنامه یکدیگر حذف می‌کند.
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجل از ارسال طرح اصلاح مفادی از قانون انتخابات مجلس با اعمال اصلاحات جدید به هیئت رئیسه قوه مقننه خبر داد.
قانون استفاده از بازیکنان خارجی با دو احتمال روی میز مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد و به زودی درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.
اهواز- معاون حقوقی قوه قضائیه به وجود ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان مجرمانه در کشور اشاره کرد و گفت: با اصلاح قانون ۴۰۰ عنوان مجرمانه از جمله مجازات نقدی یا تحمل حبس کمتر از یک‌سال حذف می‌شوند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بر اساس اعلام نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، معلمان طرح مهرآفرین نیز باید شامل قانون رتبه بندی معلمان شوند.
قالیباف پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره طرح دارویار با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی دارو غلط‌ترین حرف ممکن در اجرای طرح دارویار است، گفت: مردم عزیز باید بدانند ما در حوزه دارو و یارانه‌ها به هیچ عنوان ظرفیت ارز را حذف نخواهیم کرد، در حقیقت یارانه‌ها به صورت مستقیم به خود افراد پرداخت می‌شود.
توافق استراتژیک گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران‌خودرو
پس از حذف ارز ترجیحی و آغاز واریز یارانه‌های نقدی، زمزمه‌های ارائه کالابرگ الکترونیکی توسط دولت شنیده شد؛ دولت تصمیم گرفت در ماه‌های ابتدایی حذف ارز ترجیحی، یارانه نقدی را به ۹ دهک درآمدی اختصاص دهد و پس از چند ماه زیرساخت اعطای کالابرگ الکترونیک را فراهم آورد و جایگزین یارانه نقدی کند. با وجود اینکه تخصیص کالابرگ به مردم از سال ۹۷ مطرح شده و در جزء ۱ از بند «ص» تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ هم آمده است.
یک نماینده مجلس گفت: دولت به دلیل عدم عرضه کالاهای اساسی به نرخ شهریور سال 1400 تخلف کرده است و مجلس پیگیر این تخلف است لذا حذف عبارت «به نرخ پایان شهریور» در لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1401 کل کشور تخلفی بزرگ تر است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ