رئیس فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون برای انجام بسیاری از کارها نیازمند همکاری همه جانبه از سوی تمامی عوامل و بازوان خود از جمله هیأت‌های کشتی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع موثق در کمیته انضباطی خبر داد که به احتمال زیاد، یک جلسه محرومیت تعلیقی علیرضا بیرانوند از فصل گذشته فعال خواهد شد!
کرمانشاه- رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به مدال آوری و افتخار آفرینی ورزشکاران رشته تیراندازی در رقابت‌های بین المللی، گفت: فدراسیون تیراندازی نیازمند توجه بیشتر وزارت ورزش است.
فدراسیون جهانی دوومیدانی هیچ برنامه‌ای برای بازگرداندن ورزشکاران روسیه و بلاروس به مسابقات ندارد.
فدراسیون بسکتبال همچنان درحال بازی با سرمربی سابق
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را درخصوص چند تیم صادر کرد.
امیر قلعه‌نویی با مراجعه به دادگاه، از محمد مایلی‌کهن شکایت کرد.
براساس گفته‌های رئیس فدراسیون قرار است محدودیت‌های جدیدی برای ایجنت‌های فوتبال ایران اعمال شود.
فدراسیون کشتی اعزام ۷۰نفر به آمریکا را تایید کرد!
سمنان- رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور از وجود ۸۹ تیم ملی در مجموعه این فدراسیون خبر داد و گفت: به صورت رسمی ۴۰ هزار ورزشکار برای اعزام به مسابقات، زیر مجموعه این فدراسیون فعالیت دارند.
پرداخت نشدن حقوق کارکنان فدراسیون جودو طی دو ماه گذشته در کنار استعفای سریالی مسئولان بخش های مختلف، این فدراسیون را در آستانه تعطیلی قرار داده است.
رییس کمیته فدراسیون جودو همگانی استعفا داد.
رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرد که این فدراسیون هیچ نفر اضافی را برای دریافت ویزا به سفارت آمریکا معرفی نکرده است.
مهدی تاج می‌گوید مشکل قرارداد مربیان تیم‌های ملی حل شده است.
دبیر فدراسیون چوگان شرکت توسعه و تجهیز را علت عدم رسیدگی به صورت‌های مالی این فدراسیون می‌داند.
فدراسیون فوتبال: حواله واردات ماشین به ما مربوط نیست!
مصطفی زارعی اعلام کرد که یک سوءبرداشت باعث شده تا برای بازگشت استقلال به آسیا شانس به وجود بیاید.
فدراسیون جواب حملات تند مایلی‌کهن را داد
بهتر است فدراسیون تکواندو به صورت شفاف در خصوص ادعاها و دشمنان فرضی درخصوص دوپینگ ورزشکارانش صحبت کند.
تیم ملی فوتبال ایران احتمالا در شهریورماه مسابقه‌ای دوستانه مقابل عربستان خواهد داشت.
فدراسیون واردات ایران طی نامه‌ای به قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی خواستار رفع مشکلات ثبت سفارش چای شده است.
اتفاق تأثیرگذار، ولی «سفارش» به تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش از نهاد‌های بالاتر است. در واقع فدراسیون فوتبال که با توجه به انتقادات به خوبی پی برده بود کی‌روش دیگر برای فوتبال ایران پاسخ‌گو نیست، به تنهایی در این زمینه تصمیم‌گیر نبوده و نیست. کی‌روش در جام جهانی به دلخواه دولت در کنفرانس‌های خبری‌اش حرف زد و همین مورد فارغ از نتایجی که او به دست آورده، زمینه‌ساز «توصیه» برای همکاری مجدد با او شده است
با توجه به اعلام برگزاری دومین نشست کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به تخلفات رخ داده در مسابقات امیدهای جهان، همه نگاه‌ها به صدور حکم بی‌طرف و اجرای دقیق عدالت دوخته شده است.
با توجه به اعلام برگزاری دومین نشست کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به تخلفات رخ داده در مسابقات امیدهای جهان، همه نگاه‌ها به صدور حکم بی‌طرف و اجرای دقیق عدالت دوخته شده است.
مورد دوم، ولی داستان علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران است. او سال پیش، قبل از سفر تیم ملی کشتی به آمریکا، در ویدئویی بحث‌برانگیز از این گفت که سردادن شعار مرگ بر آمریکا به تنهایی کفایت نمی‌کند و باید عملی چنین موضوعی را اثبات کرد. همین صحبت‌ها باعث شد نهایتا آمریکا، با وجود آنکه دبیر پیش‌تر گرین‌کارت این کشور را داشته، به رئیس فدراسیون کشتی ویزا ندهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ