سرمربی استقلال ابراز امیدواری کرد که تیم ملی پرتغال بتواند جام جهانی را فتح کند و قهرمان مسابقات شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با دوری طولانی مدت کوین دی‌بروینه از میادین، منچسترسیتی باید جانشینی برای او پیدا کند.
ماسال مقصد یکی از تورهای این روزهاست که به صورت دو و نیم روزه تعریف شده است. در این تور که خدماتی از قبیل اتوبوس VIP، مینی‌بوس، اقامتگاه بوم گردی، چهاروعده غذایی، پیاده روی و طبیعت گردی در مراتع و جنگل‌های ییلاقی اولسبلنگاه، شالمای ماسال، چسلی، گشت ییلاق اسبه ریسه گنجانده شده، هر گردشگر باید سه میلیون و ۱۵۰‌هزار تومان بپردازد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از متهمین به قتل در افسریه تهران خبر داد.
یکی از مشکلات شایع در پخت کیک، فرو رفتن سطح کیک یا گنبدی شدن بیش از حد آن بعد از پخت است که ظاهر نازیبایی به کیک می‌دهد.
خرس آفتاب باغ وحش هانگژو حالا یکی از مشهورترین حیوانات دنیاست؛ البته بعضی‌ها شک کرده‌اند که او حیوان باشد و این شهرت تازه هم به خاطر همین تردیدهاست. اما واقعیت این است که این جانور بامزه انسان نیست بلکه یک گونۀ کمیاب و در خطر انقراض از خرس‌هاست که بیشتر افراد اطلاعات کمی دربارۀ آن دارند.
یورگن کلوپ به تمجید از پنج بازیکن تاثیرگذار تیمش پرداخت و آنها را شایسته کاپیتانی لیورپول دانست.
مرد جوان گفت: باورتان می‌شود اصلاً نفهمیدم چطور یکی از همسایه‌ها معتادم کرد. همسرم از دستم عاصی شده بود. طلاق گرفت و دنبال سرنوشت خودش رفت. بیشتر از پنج شش سال از این وضعیت می‌گذرد و امروز یک معتاد تزریقی و سوهان عمر مادر پیرم شده‌ام.
پنجم تیرماه ۱۳۹۷ یکی از روزهای تلخ اما بیادماندنی فوتبال ایران است.
ابراهیم قنبری، اظهار داشت: امروز همزمان با اعلام آتش‌سوزی پست برق در پنج کیلومتری شهرستان آبادان، تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی اهواز به محل حادثه اعزام شدند.
سرباز شهید «محمد جمالزاده» یکی از پنج شهید حادثه تروریستی سراوان بود که خبر شهادتش را به خانواده وی اعلام کردند. منبع: خبرگزاری دانشجو
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به لطف الهی و در عملیات احیا یکی از مرزبانان زخمی حادثه برجک مزه سر سراوان به زندگی بازگشت.
خجسته مهر گفت: اگر شرکت‌های صاحب صلاحیت بتوانند دکل بیاورند، ما حاضر به اجاره بلندمدت پنج ساله آن هستیم؛‌ در این شرایط پیمانکار با اجاره به شرط تملیک صاحب یک دکل می‌شود.
یکی از تحلیلگران عرب به خسارات شدید رژیم صهیونیستی، شکست تل‌آویو در تضعیف مقاومت و دست و پا زدن رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به این درگیری‌ها اشاره کرد.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: یکی از پیشنهادات نمایندگان برای الحاق به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس آن است که در پنج حوزه انتخابیه که چهار نماینده به بالا دارند، انتخابات تناسبی شود.
پرسپولیس آماده یکی از حساس‌ترین دربی‌های خود می‌شود تا فصل را همچنان با امیدواری دنبال کند و در این مسیر چشم به گلزنی چهار مهاجم خود دارد.
استقلال با شش گل هودار را از پیش‌رو برداشت. این بازی پنج گلزن داشت که یکی از انها متفاوت‌ترین نام در میان گلزن‌های لیگ بود.
یکی از طولانی‌ترین تمدن‌های دنیای باستان فرهنگ‌هایی که در امتداد رود نیل ایجاد شده اند هنوز بر ما تاثیر می‌گذارند.
جوان ۲۴ ساله فلسطینی و از مؤسسان گردان جنین که پنج شنبه گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در یورش به اردوگاه جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
یکی از پنج فوتبالیست پردرآمد جهان صاحب یک بی‌ام‌و، آئودی و فراری است، اما نمی‌تواند رانندگی کند.
هر سال پاییز و زمستان یکی از مهم‌ترین مشکلات در تهران و بسیاری از شهرهای بزرگ، بحث آلودگی هوا است. یکی از راه‌ها برای کمتر کردن آلودگی هوا در خانه، استفاده از گیاهانی است که به پاکسازی هوای داخل خانه کمک می‌کنند.
کارلوس کی روش در یکی دو هفته اخیر خیلی نرم و بی سرو صدا روی نام 5 بازیکن تیم ملی قلم قرمز کشیده است.
یکی از از فرماندهان سازمان الحشد الشعبی عراق خبر داد که در جریان ایام زیارتی اربعین حسینی -علیه السلام-، نیروهای این سازمان در دیالی، پنج ضربه به عناصر داعش وارد کردند.
بورانی یکی از چاشنی‌های خوشمزه و محبوب ایرانی است که در کنار غذا سرو می‌شود و از ترکیب ماست با سبزیجاتی مانند اسفناج، بادمجان، پیاز، کدو و... تهیه می‌شود.
رئیس سازمان سینمایی، در حالی از ادغام جشنواره‌های ملی و جهانی فیلم فجر پس از شش دوره برگزاری مجزا از سال ۱۴۰۱ خبر داد که مشخص نیست، آیا پس از این اقدام بخش بین المللی جشنواره که اکنون در قالب جشنواره جهانی فجر، به عنوان یکی از پانزده جشنواره معتبر بین المللی در فیاپف به ثبت رسیده، امکان حفظ این موقعیت را خواهد داشت یا به کل این جایگاه سلب می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ