جوان ۲۴ ساله فلسطینی و از مؤسسان گردان جنین که پنج شنبه گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در یورش به اردوگاه جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از فرماندهان قسام به همراه پسرش در غزه ترور شد و به شهادت رسید.
منابع خبری فلسطین از شهادت یکی از فرماندهان میدانی گردان‌های عزالدین قسام (شاخه نظامی حماس) خبر دادند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت یکی از فرماندهان این جنبش تاکید کرد که مقاومت فلسطین پاسخ این جنایت را خواهد داد.
گردان‌های القسام با اشاره به شهادت یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تاکید کرد که خون شهدای فلسطینی تبدیل به آتشی می‌شود که رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند.
این سه فرمانده «جهاد الغنام» دبیر شورای نظامی سرایا القدس، «خلیل البهتینی» فرمانده منطقه شمال نوار غزه و «طارق محمد عزالدین» یکی از فرماندهان عملیات نظامی در کرانه باختری بودند.
لحظه به شهادت رساندن «نضال خازم» از فرماندهان جهاد اسلامی و «یوسف الشریم» از فرماندهان گردان های القسام در جنین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حماس در بیانیه ای به شهادت یکی از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد.
گردان‌های القدس از شهادت یکی از فرماندهان خود در حومه دمشق به دست مزدوران رژیم صهیونیستی خبر داد.
حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته در منطقه خانه اصفهان دو نفر موتورسوار نیرو‌های مدافع امنیت مستقر در خیابان را به رگبار بسته و تعدادی را زخمی و شهید نمودند که در این حادثه سرهنگ اسماعیل چراغی یکی از فرماندهان یگان ویژه اصفهان بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل گردید که متاسفانه ساعاتی قبل بر اثر شدت جراحات وارده به درجه شهادت رفیع شهادت نائل گردید.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی به شهادت رساندن یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» در نابلس شد و به محمود عباس توصیه کرد که برای بقای تشکیلات خودگردان اوضاع میدانی کرانه باختری را کنترل کند.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به پنج نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به شش نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به شش نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به پنج نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
ارتش رژیم اسرائیل بامداد یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومت عرین الاسود را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد. نظامیان اسرائیلی اقدام به بمب‌گذاری یک دستگاه موتورسیکلت کردند که این بمب هنگام عبور کیلانی از بخش قدیمی نابلس منفجر شد و او به شهادت رسید. گروه عرین الاسود وعده داده که ضربه سختی به اشغالگران اسرائیلی در پاسخ به این جنایت وارد کند.
شبکه روسیا الیوم امروز (سه‌شنبه) به نقل از منابع رسانه‌ای فلسطین اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز به محله قدیمی نابلس در کرانه باختری یورش برده و اقدام به هدف قرار دادن خانه شماری از مبارزان در این منطقه کردند، اما آن‌ها تسلیم نشده و با صهیونیست‌ها درگیر شدند.
منابع عبری زبان مدعی شدند که ابراهیم النابلسی یکی از مبارزان مقاومت در شهر نابلس که از مدت‌ها پیش تحت تعقیب بود، در حمله امروز ارتش رژیم صهیونیستی به این شهر به شهادت رسیده است.
در غزه هزاران نفر در تشییع خالد منصور یکی از بانفوذترین اعضای جهاد اسلامی شرکت کردند که در حمله هوایی اسرائیل همراه با هفت دیگر به شهادت رسید. یک روز پس از ترور خالد منصور در حمله هوایی اسرائیل، تعداد زیادی از فلسطینی ها در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند. فرماندهی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرد که در عملیات اخیر اسرائیل در نوار غزه ۱۲ رزمنده این جنبش به شهادت رسیدند. در این میان به طور خاص از دو فرمانده ارشد جهاد اسلامی، تیسیر الجعبری، فرمانده بخش شمالی گردان‌های قدس، و خالد منصور فرمانده بخش جنوبی نیز نام برده شده است. رأفت الزاملی، سلامه عابد، زیاد المدلل نیز از دیگر فرماندهان گردان‌های قدس هستند که در این عملیات جان خود را از دست داده‌اند.
یکی از رهبران حماس به شهادت خالد منصور از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد و از تداوم نبرد وحدت میادین علیه صهیونیستها خبر داد.
یکی از رهبران حماس به شهادت خالد منصور از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد و از تداوم نبرد وحدت میادین علیه صهیونیستها خبر داد.
«خالد منصور» عضو شورای نظامی و فرمانده تیپ منطقه جنوب گردان‌های القدس در بمباران اسرائیل به رفح شهید شد.
گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد یکشنبه از شهادت «خالد منصور» عضو شورای نظامی و فرمانده منطقه جنوبی سرایا القدس در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به رفح در غزه خبر داد.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.
شبکه خبری الجزیره خبر داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حمله خود، سه مکان مختلف در غزه را هدف قرار داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ