با دوری طولانی مدت کوین دی‌بروینه از میادین، منچسترسیتی باید جانشینی برای او پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر حسین اسفندیار برای تیم ملی والیبال آرزوی موفقیت کرد.
تیم ملی والیبال مردان ترکیه سر انجام به آرزوی خود رسید.
کاپیتان با تجربه قطری ها در آستانه یک افتخار بزرگ قرار دارد.
کار بزرگی که داورزنی برای تیم ملی والیبال انجام داد، امشب یک بار دیگر به چشم آمد.
هافبک باتجربه مس رفسنجان معتقد است تیمش امسال روزهای بهتری را سپری می کند؛ او امیدوار است بتواند به پیراهن تیم ملی برسد.
ذوب آهن یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر در 5 فصل گذشته از جمع مدعیان کاملا دور افتاده است.
تیم فوتبال «وحدت» در تهران که توسط زنان افغانستانی تأسیس شده است، به تمرینات خود ادامه می‌دهد. زنان پناهجوی افغان در پایتخت ایران با تیم فوتبالی که تأسیس کردند تلاش دارند صدای خود را در ورزش به گوش جهانیان برسانند. آرزوی دختران ورزشکار افغان که به دلیل پناهندگی نمی‌توانند در مسابقات رسمی شرکت کنند، انتقال به یک تیم بزرگ و ادامه فوتبال خود در آنجا و حتی شرکت در مسابقات بین المللی است.
پپ گواردیولا در کنسرت خواننده محبوبش شرکت کرد و مثل همه هواداران دیگر، از شب خوشی که داشت، فیلم گرفت.
پالما در اولین حضور خود در جام باشگاه های اروپا، عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال یوفا را به دست آورد.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از صمیم قلب آرزو می‌کنم دراگان اسکوچیچ بعد از زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی بشود.
برخی تحلیلگران می‌گویند، اقدامات دیپلماتیک عربستان می‌تواند موجب ایجاد دوباره پویایی در منطقه شود، زیرا پس از چند سال جنگ نیابتی، به نظر می‌رسد که عربستان سعی دارد آرامش را در خارج برقرار کند تا تمرکز خود را بر اصلاحات در داخل معطوف کند. به نظر می‌رسد تغییرات اجتماعی و طرح‌های بزرگ اقتصادی، موثرترین راه برای کسب اعتبار بین‌المللی است که ریاض آرزوی آن را دارد.
مهاجم برزیلی پس از اخراج در بازی سپاهان چگونه می‌تواند ورق را به سود خود برگرداند؟
ما باشگاهی حرفه‌ای با مدیریت فوق‌العاده داریم که حضور در آن آرزوی هر بازیکن جوانی مثل من است.
کاپیتان تیم جوانان ایران می‌گوید برای رسیدن به جام جهانی هر کاری که از دستشان بربیاید، انجام می‌دهند.
مالک زئوس گفت که او همیشه آرزوی داشتن یک گریت دین دانمارکی به نام زئوس را داشته است تا اینکه برادرش زئوس را به او کادو می‌دهد. اگرچه در ابتدا از اندازه بزرگ او عصبی بود، اما خیلی زود عاشق او شد.
کریستیانو رونالدو در آستانه فینال سوپرجام اسپانیا بین رئال و بارسلونا برای باشگاه سابق خود آرزوی پیروزی و موفقیت کرد.
میخاییل مودریک، وینگر شاختار دونتسک از دلایل پذیرش انتقال به آرسنال می‌گوید و آرزو دارد با آرتتا، سرمربی توپچی‌ها کار کند.
در بین این همه نام بزرگ، آخر این لیونل اسکالونی بود که لیونل مسی را به آرزوی دیرینه اش رساند.
دهمین دقیقه از وقت‌های تلف شده موقعیتی نصیب انگلیسی‌ها که مطمئنا تمام هواداران این کشور آرزو داشتند در این صحنه دیوید بکام بازنشسته نشده و در ترکیب تیم حضور داشت.
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی شاید این اتفاق رخ ندهد.
«لوان جاگاریان» سفیر جنجالی روس‌ها در تهران، پس از ۱۱ سال حضور مستمر جای خود را به «الکسی ددوف» می‌دهد. این خبری بود که کاظم جلالی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرده است. سفیر ایران در مسکو می‌نویسد: «امروز با الکسی ددوف دیدار داشتم. وی به زودی به عنوان سفیر جدید روسیه در ایران شروع به کار خواهد کرد. از تلاش‌های، سفیر قبلی روسیه سپاسگزارم و برای الکسی ددوف آرزوی توفیق دارم.»
جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق و با طلب مغفرت برای جان‌باختگان و آرزوی سلامت برای مجروحان، از صبر و درایت دولت و ملت عراق و درعبور از فتنه‌ای بزرگ تقدیر می‌کند.
جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق و با طلب مغفرت برای جان‌باختگان و آرزوی سلامت برای مجروحان، از صبر و درایت دولت و ملت عراق و درعبور از فتنه‌ای بزرگ تقدیر می‌کند.
بالاخره آرزوی هوادران فوتبال به واقعیت پیوست و بعد از فروش سهام دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس ، گشایش نماد استقلال بعد از توقف در دستور کار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ