رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از متهمین به قتل در افسریه تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی با بیان اینکه درگیری دو جوان در پارک ائل گلی تبریز منجر به قتل یک نفر شد، گفت: قاتل فراری تنها ظرف یک ساعت پس از ارتکاب این جرم دستگیر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل فراری پس از هفت سال در شاهرود خبر داد و گفت: تجاوز به عنف، راز قتل همسر را برملا کرد.
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: قاتل فراری و تحت تعقیب پس از ۷ ماه متواری بودن دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.
سواری پور با اشاره پیگیری ماموران برای یافتن پدر خانواده گفت: جست‌وجو در پاتوق های احتمالی متهم فراری شروع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام شده و پس از حدود شش ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را به جرم قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
ایلام- فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: قاتل فراری پس از ۱۸ روز با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر شد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از دستگیری قاتل فراری تا انهدام باند سرقت که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری که در شرق تهران مرتکب جنایت شده بود، خبر داد و گفت: متهم پس از ۶ سال با تلاش‌های شبانه‌روزی به دام کارآگاهان اداره دهم تهران افتاد.
تبریز- معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری قاتل مسلح فراری در تبریز خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل زن سالخورده پس از ۱۵ ماه فرار خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان در صحنه جرم حکایت از آن داشت که مقتول با ۲ برادر جوان که با آن‌ها در تهرانپارس همسایه بوده به دلیل جای پارک خودرو درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. همچنین در ادامه مشخص شد که این ۲ برادر پس از ارتکاب جنایت ابتدا به کردستان و سپس به صورت غیرقانونی به عراق گریخته‌اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال خبر داد و گفت: متهم به دلیل جای پارک در تهرانپارس به همراه برادرش دست به جنایت زده است.
حسین غول بعدازظهر سوم خرداد سال۹۸ در خیابان صفا حوالی میدان امام حسین و در جریان درگیری، پسری را با شلیک گلوله به قتل رساند و پدرش را زخمی کرد. وی پس از جنایت راهی مرز‌های غربی کشور شده بود که از ایران فرار کند، اما دستگیر شد.
متهم پس از حضور در پلیس آگاهی ضمن اعتراف به قتل پدر و مادر خود به دلیل بی توجهی پدر ومادرش و تبعیض‌هایی که بین او و سایر فرزندانشان قائل می‌شدند و مرتب از سوی آنها در بیمارستان‌های اعصاب و روان بستری می‌شده به خشم آمده و روز گذشته پس از فرار از بیمارستان نقشه انتقام گرفتن از پدرو مادرش را عملی کرده است.
اولین قاتل زنجیره‌ای ایران شخصی به نام علی اصغر بروجردی معروف به اصغر قاتل است. او ۳۳ پسر کودک و نوجوان را پس از آزار و اذیت جنسی به قتل رساند. اصغر قاتل اولین‌بار در سن ۱۴‌سالگی به علت آزار و اذیت جنسی کودکان در بغداد دستگیر شد و به زندان افتاد. او پس از آزادی از زندان به ایران فرار کرد و دست به قتل‌های زیادی زد. اصغر قاتل سرانجام در ششم تیر‌ماه ۱۳۱۳ در میدان توپخانه تهران اعدام شد.
فرار پس از شلیک به برادر/ ماجرای زنی که قاچاق فروش شد!/ قتل کودک ۱۹ ماهه برای فروش اعضای بدن/ قاتل تاجر افغانستانی دستگیر شد/ اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!/ داماد قاتل پای چوبه دار/ پرونده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده پیچیده‌تر شد/ ۲ ادعا در ماجرای چمدان زمرد‌های ۹۰ میلیارد تومانی
فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان گفت: این عملیات و دستگیری موفقیت آمیز نشان از اشرافیت اطلاعاتی و توان پی جویی و ردزنی گسترده پلیس دارد و می‌تواند هشداری به دیگر تبهکاران و مجرمان باشد.
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند اظهار کرد: متهم این پرونده با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی پیچیده در مخفیگاه خود واقع در یکی از شهرهای استان، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و عوامل فراجا دستگیر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ نقشه زورگیری از جاری!/ دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو/ ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس/ سوختن یک خانواده در انفجار خانه/ خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر/ پایان خونین مزاحمت‌های پسر پولدار/ جنایت در کشاکش طلاق!/ دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته
دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو
باتلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز قاتل نزاع شخصی که پنجشنبه شب گذشته اقدام به قتل پنج نفر از اعضای خانواده همسایه کرده بود ساعاتی پیش در تهران دستگیر شد.
تجسس‌های مأموران پلیس تا ۲سال ادامه داشت تا اینکه در سال۸۶ آن‌ها به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد متهم با هویتی جعلی و به‌طور مخفیانه زندگی می‌کند. او در یک نانوایی به‌عنوان کارگر کار می‌کرد که پس از ۲سال فرار دستگیر شد و به قتل برادر همسرش اعتراف کرد؛ اما گفت قصد کشتن او را نداشته است.
خمین - فرمانده انتظامی خمین از کشف راز قتل جوانی ۱۹ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از ۴ ساعت خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تخریب دیوار امامزاده برای یافتن گنج/ او یک فرشته بود/ رهایی از کابوس مرگ پس از ۷ سال/ سرقت بدون آثار جرم!/ دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر/ ماجرای روباه اینستاگرام!/ فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر
در دو ماه گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماد بازدهی بیش از ۲۰ درصد را به ثبت رسانده‌اند. برخی از نمادها نیز رشدهای غیرطبیعی داشته‌اند. بیش از ۴۰ نماد بازدهی بیش از ۵۰ درصدی را به ثبت رسانده‌اند. در مطلب زیر به جزییات این خبر می پردازیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ