پرسپولیس آماده یکی از حساس‌ترین دربی‌های خود می‌شود تا فصل را همچنان با امیدواری دنبال کند و در این مسیر چشم به گلزنی چهار مهاجم خود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
بغزیان بیان کرد: دورزدن تحریم‌ها نیز هزینه دارد؛ بنابراین ما امسال باید درس‌های بیشتری درخصوص دور زدن تحریم‌ها یاد گرفته باشیم و شرکای تجاری بیشتری نسبت به قبل می‌توانیم داشته باشیم، اما چرا دولت در مهار تورم عاجز مانده و ادعا می‌کند که تورم را مهار کرده‌ایم؟ شما باید قیمت‌ها را مهار کنید. نمی‌توان تورم را همواره بر گردن انتظارت تورمی انداخت.»
کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایران: توقعات از ما به اندازه امکاناتی که داریم باشد و مردم فقط نتیجه بازی‌ها را نگاه نکنند!
شما با شناخت این غذا‌ها می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید و از آسیب دیدن رژیم غذایی خود جلوگیری کنید. در این نوشته می‌خواهیم به بررسی همین غذا‌ها بپردازیم. در ادامه ۶ نوع خوردنی را آورده‌ایم که در تابستان طرفداران بیشتری دارند. شما باید تلاش کنید تا جای ممکن مصرف این غذا‌ها را کاهش دهید و در عوض از خوردنی‌های سالم و مقوی کمک بگیرید تا همچنان بتوانید کالری بسوزانید و وزن کم کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینید کدام خوردنی‌های تابستانی برنامه‌ی کاهش وزن شما را به هم می‌ریزند.
لازم است که با آمریکا گفتگو داشته باشیم و اتفاقا اخیرا وزیر خارجه پیشین ایران، دکتر علی اکبر صالحی، این موضوع را مطرح کرد که می‌توانیم تعامل داشته باشیم. ما هم اکنون در وضعیتی قرار داریم که بهتر است خودمان با آمریکا معامله کنیم و جریان واسطه‌گری را قطع کنیم.
اگر میهمانی در پیش دارید و دوست دارید با طبخ غذایی خوشمزه و متنوع، سلیقه خود را به رخ بکشید پس پیشنهاد این بخش مناسب شما خواهد بود. در این قسمت می‌خواهیم طرز تهیه مرغ طعم دار در فر که یکی از غذا‌های محبوب حتی در کشور‌های دیگر است را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.
سرپرست پیکان می‌گوید اینکه در پایان بازی ژوزه مورایس دست در گردن بازیکن این تیم می‌اندازد و با او صحبت می‌کند، حرفه‌ای نیست.
اگر می‌خواهید لیمو ترش برای مدت طولانی به صورت تازه نگهداری کنید با ما همراه باشید. همچنین نکاتی درباره نحوه نگهداری آب لیمو ترش هم بیان خواهد شد.
سردار حاجی‌زاده گفت: ما آن شب اگر می‌خواستیم هزار نفر از امریکایی‌ها را هم بکشیم می‌توانستیم، ولی فقط سرباز بودند و اثری نداشت، اما باید ترامپ و پومپئو و مکنزی کشته شوند.
آیت‌الله سبحانی با اشاره به آیه‌ای از سوره مبارکه ممتحنه بیان کرد: برخی از کشور‌های دنیا با کشور ما دشمنی و عداوت دارند و برخی دیگر ندارند و باید نحوه ارتباط با آن‌ها بر اساس شکل تعامل آن‌ها با ما تنظیم شود.
مصطفی هاشمی طبا در پاسخ به این سوال که آقای جلیلی گفتند مذاکره هیچ فایده ای ندارد بنظر شما ممکن هست؟، گفت: خب جای مذاکره چه می‌خواهند بگذارند؟ باید یک الگویی باشد. مثلا کره شمالی باشیم؟ کره شمالی مصرف زیادی ندارد اما ما در داخل همه چیز را رها کردیم و بی وقفه اقلام خوراکی و قیمت ها بالا میرود. برای سال ۱۴۰۲ تورم پنجاه درصدی پیش بینی شده است آیا باید دست روی دست بگذاریم؟
بهرامی از مردم می‌خواهد با دیدن فرد بی‌خانمان، حتما با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های اجتماعی شهرداری برای انتقال این افراد به یک محل گرم و امن و نجات جانش از یخ‌زدگی و مرگ اقدام کند و می‌گوید توزیع شبانه غذا و لباس گرم بین کارتن‌خواب‌ها را تا گرم شدن هوا ادامه خواهد داد و خطاب به همه یاوران و ناجیان جان بی‌خانمان‌ها می‌گوید: «باید از مردمی که در این شرایط سخت، برای نجات جان انسان‌های فراموش‌شده‌ای مثل کارتن‌خواب‌ها، به ما کمک‌های نقدی و غیر نقدی می‌رسانند، ممنون باشیم.»
«باید به فکر مشکلات داخلی خودمان باشیم. مادامی که ما درگیر اختلافات و مشکلات این چنینی باشیم، نمی‌توانیم در عرصه بین‌المللی با قدرت بیشتر چانه‌زنی کنیم. وقتی که ما اوضاع داخل را سر و سامان دادیم می‌توانیم پای میز مذاکره با اروپا و آمریکا برویم و بعد هم در راستای بهبود رابطه با همسایگان وارد عمل شویم. باید توجه داشت که برای همچین موضوعی لازم است که انعطاف و نرمش داشته باشیم.»
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
حس کنجکاوی محرکی برای یادگیری انسان است. به علاوه، پرسشگری، خلاقیت و نوآوری را برمی انگیزد. به همین دلیل باید همیشه سعی کنیم درباره‌ی هر موضوعی که امکانش باشد پرسشگر باشیم. ما هم در این مطلب می‌خواهیم به چند سؤال ساده‌ای پاسخ دهیم که شاید برای همه‌ی ما پیش آمده باشند.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران افزود: جام جهانی یکی از بزرگترین رویداد‌های فوتبالی است و ما می‌خواهیم این بار به دور بعدی صعود کنیم.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه دانشجویان حق اعتراض دارند، تصریح کرد: دانشگاه یک موتور حرکت برای کشور است. اگر اعتراض دانشجویان درست بیان شود، درست تحلیل شود و پیشنهادات درست ارائه شود، این کار صحیحی است که ما دانشگاهیان می‌توانیم انجام دهیم. ولی اگر قرار باشد در داخل محیط دانشگاه با یکدیگر برخورد‌های ناشایستی داشته باشیم و صحبت‌های ناشایستی کنیم که بعضا در بیرون از دانشگاه هم عنوان نمی‌شود، این رفتار قابل قبول نیست و در هیچ کشوری در دنیا چنین چیزی پذیرفتنی نیست. شان و منزلت دانشجویان، اساتید، کارمندان و فضای دانشگاه باید حفظ شود.
وحیدی گفت‌: دشمن از پیشرفت ما شاکی است و نمی‌خواهد کشوری مسلمان با این پیشرفت‌ها داشته باشیم و دشمن می‌خواهد ایران زیر سلطه آن‌ها باشد.
از خباثت‌های دشمن این است که در اول مهر که دانشجویان آماده شروع سال تحصیلی بودند، فعال شده و شاهد برخی وقایع بودیم. البته با حضور مردم در صحنه جای نگرانی نیست، ولی باید جهاد تبیین و اقناع عمومی را داشته باشیم. از دولت و سایر قوا می‌خواهیم به اعتراضات توجه کنند تا بهانه برای طمع دشمن پیدا نشود. با تلاش مسئولان ما از پیچ‌های تاریخی عبور کرده، تحریم‌ها را پت سر می‌گذاریم و ملت سربلند می‌شود.
می‌خواهیم شما را با یک هنر دیرینه که به مرور مدرن شده است، آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا شما را با انواع آینه کاری، آینه دکوراتیو، آینه تراش آشنا کنیم، آشنایی به تنهایی برای استفاده از این هنر در طراحی داخلی منزل کافی نیست، برای همین شما را با مزایای این هنر آشنا می‌کنیم تا دکوراسیون برازنده خانه خود را بسازید.
ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: پیروزی مقابل ژاپن در تهران برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت و برابر استرالیا نیز باید با برنامه باشیم.
عباسی گفت: ما باید یک خط را دنبال کنیم؛ در هر شرایط باید به دنبال خنثی سازی تحریم‌ها برویم. از سوی دیگر اگر انسجام مدیریت را در سه قوه حفظ کنیم و مدیران خوبی را سرکار بگذاریم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم. مردم نباید کاری به مذاکرات داشته باشند مردم باید مطالبه کنند که دولت به درستی کشور را اداره کند
رییس سازمان محیط زیست گفت: هر دستکاری در طبیعت برمبنای توانمندی‌ها و داشته‌های طبیعت انجام شود خیلی راحت می‌توانیم مسائلی مثل سیلاب و مخاطرات دیگر را کنترل کنیم. کشور ما از لحاظ ذاتی وضعیتی دارد که اگر دوسال سیل نیامد، خشکسالی نبود و زلزله نیامد باید انگشت به دهان باشیم. این ذات سرزمین ماست و باید آن را با همین مقتضیات مدیریت کنیم.
روز گذشته سه شنبه مورخه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ برخی از اهالی رسانه بازدیدی را از شرکت پتروشیمی پلی پروپیلن جم در عسلویه داشتند و در این بازدید، نشستی صمیمانه ای را با مهندس حمید مرادی مدیرعامل این شرکت برگزار کردند. گفتگوی جذاب با مدیرعامل جم پیلن را در ادامه بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ