کارلوس کی روش در یکی دو هفته اخیر خیلی نرم و بی سرو صدا روی نام 5 بازیکن تیم ملی قلم قرمز کشیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اصلی‌ترین دلایلی که افراد را در به خواب رفتن با مشکل روبه‌رو می‌کند این است که زمانی که دراز می‌کشیم و آماده خوابیدن می‌شویم ذهنمان مورد هجوم افکار متعددی قرار می‌گیرد. در این میان ترفندی موسوم به تکنیک تنفس ۴-۷-۸ می‌تواند به آرام کردن ذهن و دور شدن از این افکار و به خواب رفتن تدریجی شما کمک کند.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: سراغ بانک‌هایی بروید که با زد و بند نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کردند.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند اریک بایی، مدافع منچستریونایتد، در آستانه پیوستن به باشگاه‌های عربستانی قرار دارد و در تماسی با کریستیانو رونالدو با او در این مورد مشورت کرده است.
وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد از این پس شهروندان سعودی می‌توانند از دوستان مسلمان خود در خارج از کشور برای انجام عمره با ویزای دیدار شخصی دعوت کنند.
مدیران سابق باشگاه اوساسونا که اتهام آنها به دستکاری در نتایج باعث اخراج اوساسونا از فصل آینده لیگ کنفرانس اروپا شده ظرف چند روز آینده راهی زندان می‌شوند.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، به هری مگوایر و میسون گرینوود هشدار داد که زودتر این تیم را ترک کنند.
سرپرست باشگاه استقلال واکنش عجیبی به حواشی نخستین تمرین این تیم داشت.
نتایج تحقیقی در سال ۲۰۱۰ که در نشریه داروی دیابت (Diabetic Medicine) منتشر شد نیز نشان داد که مصرف دو گرم دارچین کاسیاس به مدت ۱۲ هفته منجر به کاهش معیار میانگین گلوکز خون (HbA ۱ c) و فشار خون در مقایسه با گروه‌های کنترل شد.
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، می‌گوید همیشه با پیشنهاد سرمربی‌اش اریک تن‌هاخ برای استراحت مخالفت می‌کند و دوست دارد در تک تک بازی‌ها به میدان برود.
گیاهان آپارتمانی علاوه بر داشتن زیبایی بصری که فضای خانه را زیباتر می‌کنند برای سلامت فیزیکی بدن و همچنین بهبود خلق و خو فواید گسترده‌ای دارند.
مدافع تیم آلومینیوم توضیحاتی در خصوص صحنه‌های مشکوک به پنالتی ارائه داد.
محققان دو فرضیه را در این تحقیق آزمایش کردند که آیا سرعت راه رفتن در میانسالی می‌تواند نشانه پیری بیولوژیکی زودرس را منعکس کند یا خیر و اینکه آیا کند راه رفتن در میانسالی می‌تواند با عملکرد ضعیف روانی و عصبی در دوران کودکی مرتبط باشد یا خیر.
فتح‌الله‌زاده: ساپینتو برود استراحت، حداقل یک جام دیگر بگیرد!
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که دو جام دیگر باقی مانده و آبی پوشان باید برای رسیدن به آنها تلاش کنند.
منصور ارضی خطاب به مداحان اظهار داشت: اگر بنا دارید حرف و سخن سیاسی بزنید، به روزنامه‌ها بروید، بنویسید و فریاد بزنید. این شغل که خدا به شما داده است، مأموریت دیگری دارد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به هری مگوایر اجازه داده که این هفته را به تعطیلات برود.
آبی پوشان بعد از بازگشت از سیرجان دیروز در مجموعه انقلاب ریکاوری کردند.
رئال مادرید پس از یک هفته استراحت، بازی با رئال بتیس را پیش رو دارد و سپس در 16 روز باید پنج بار به میدان برود.
ستاره تازه از‌ راه‌ بازگشته آبی‌ها در جلسات تمرینی هم می‌درخشد.
امیر در تحقیقات به قتل خواهرش گفت: خواهرم مجرد بود و دلش می‌خواست که با دوستانش بیرون برود، اما من با این موضوع مشکل داشتم. سر همین موضوع دعوایمان شد. وقتی برای استراحت به اتاقش رفت دقایقی بعد وارد اتاق او شدم و در حالی که خواب بود با روسری خفه‌اش کردم.
اریک تن‌هاخ بعد از شکست سنگین یونایتد مقابل برنتفورد، یک روز استراحت بازیکنان تیمش را لغو کرد و امروز بازیکنان یونایتد را به جلسه تمرین اضافی فراخواند.
محمود اسحاق حسینی فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به اینکه یبوست معضلی است که می‌تواند انسان را از آغازین روز‌های زندگی تا واپسین لحظات درگیر کند گفت: اگر فردی تا دوبار دفع در هفته دفع داشته باشد یبوست ندارد، اما اگر این تعداد دفع کمتر شود فرد یبوست دارد. تا دوبار دفع در هفته قابل قبول است.
معاون اول رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره گرانی اظهار کرد: بروید جنوب تهران خرید کنید، قیمت مناسب است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ