یکی از تحلیلگران عرب به خسارات شدید رژیم صهیونیستی، شکست تل‌آویو در تضعیف مقاومت و دست و پا زدن رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به این درگیری‌ها اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن تفتیان با رکورد 10.17 در گروه مقدماتی خود پنجم شد و نتوانست به نیمه نهایی مسابقات جهانی صعود کند.
تیم ملی زورخانه‌ای ایران به عنوان پنجمی مسابقات جهانی هنرهای رزمی و بازی‌های سنتی جهان در شهر چانگ‌جو کره‌جنوبی دست یافت.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران با قبول شکست 54 بر 55 مقابل اندونزی، به مقام دوم مسابقات کاپ آسیا دویژن B رسید.
در روز سوم مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان، تیراندازان ایرانی در تفنگ بادی 10 متر موفق به صعود به فینال نشدند.
ریکاردو آلوز در پست جدید خود نمایش موفقی را مقابل پرسپولیس ارائه نکرد.
تیم هندبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر نایب قهرمان جهان از صعود به مرحله یک چهارم بازماند تا در ادامه رقابتها به مصاف تیم برزیل برود.
ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات ۲روزه خود علیه جنین در نظر داشت به طور کلی پرونده مقاومت در شمال کرانه باختری را در هم بپیچد، اما در عمل ضمن ناکامی برابر مقاومت مجبور به عقب نشینی مفتضحانه شد.
با وجود هیاهوی مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص یورش گسترده به مواضع فلسطینیان در کرانه باختری، این رژیم حتی در رویارویی با اردوگاه جنین نیز ناکام ماند.
یک کارشناس صهیونیست به ناتوانی ارتش و دیگر سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم در مهار عملیات‌های مقاومتی در کرانه‌باختری اذعان کرد.
رسانه‌های عبری از عملیات سرباز مصری در نقاط مرزی اراضی اشغالی به عنوان شکستی بزرگ برای ارتش رژیم صهیونیستی یاد کردند.
با وجود گذشت ۲۴ ساعت از عملیات تیراندازی حرمش در شمال طولکرم، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در بازداشت مجری این عملیات ناکام مانده است.
در حالی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور تداوم عملیات نظامی ضد فرماندهان جهاد اسلامی را صادر کرده، به ادعای ارتش صهیونیستی، از ابتدای جنگ تاکنون بیش از ۸۰۰ موشک از غزه شلیک شده است.
به اذعان رسانه‌های عبری با وجود عملیاتی‌ شدن دیروز سامانه گران ضد موشکی «فلاخن داود» در دفاع از قلب حیاتی رژیم صهیونیستی، اما این عصای سحرآمیز در برابر موشک‌های کم‌هزینه مقاومت ناکام ماند.
به اذعان رسانه‌های عبری با وجود عملیاتی‌ شدن دیروز سامانه گران ضد موشکی «فلاخن داود» در دفاع از قلب حیاتی رژیم صهیونیستی، اما این عصای سحرآمیز در برابر موشک‌های کم‌هزینه مقاومت ناکام ماند.
سامانه گنبد آهنین که رژیم صهیونیستی به آن می بالد در رهگیری موشکهای مقاومت فلسطین ناکام ماند.
رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی چلسی، اعتراف کرد خود او نیز دلایل ناکامی این تیم را نمی داند.
اقدامات افراط‌گرایانه کابینه اسرائیل نقش قابل‌توجهی در ناکامی توافق ابراهیم دارد و تاثیرگذار است چراکه عملا جامعه جهانی و مشخصا کشور‌های عربی را به واکنش وادار کرده و نشان می‌دهد رژیمی که در داخل اراضی اشغالی به این شکل با فلسطینی‌ها برخورد می‌کند دیگر دلیلی برای عادی‌سازی روابط با کشور‌های عربی باقی نمی‌گذارد. در سوی دیگر نیز بهبود روابط ایران با کشور‌های عربی و تحولات منطقه خاورمیانه بهانه را از دست این کشور‌ها برای نزدیکی به اسرائیل گرفته است.
منابع عبری از ناکامی گروه‌های اطفای حریق رژیم صهیونیستی در مهار آتش سوزی در یک مدرسه صهیونیستی در قدس اشغالی خبر می دهند.
سران انقلاب بحرین طی کنفرانس خبری تحت عنوان «۱۲ سال پایداری» در خبرگزاری مهر، در سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین مشارکت کرده و از تحقق اهدافی مهم در مسیر انقلاب دوازده ساله ملت بحرین خبر دادند.
سران انقلاب بحرین طی کنفرانس خبری تحت عنوان «۱۲ سال پایداری» در خبرگزاری مهر، در سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین مشارکت کرده و از تحقق اهدافی مهم در مسیر انقلاب دوازده ساله ملت بحرین خبر دادند.
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال امروز اعلام کرد که مقامات آمریکایی، رژیم اسراییل را مسئول حمله پهپادی ناکام به یکی از صنایع دفاعی اصفهان می‌دانند.
یک نویسنده صهیونیست به ناکامی، شکست و بی نتیجه بودن روند سازش رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی اذعان کرد.
خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد که آگاهی و هوشیاری شهروندان بیت المقدس تلاش های رژیم صهیونیستی برای سلطه بر این شهر و یهودی سازی آن را ناکام گذاشت.
رئیس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینکه توطئه های آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای غربی و عربی علیه مقاومت ناکام می ماند، گفت مقاومت از هر زمان دیگری برای تقابل با دشمنان آماده تر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ