ماسال مقصد یکی از تورهای این روزهاست که به صورت دو و نیم روزه تعریف شده است. در این تور که خدماتی از قبیل اتوبوس VIP، مینی‌بوس، اقامتگاه بوم گردی، چهاروعده غذایی، پیاده روی و طبیعت گردی در مراتع و جنگل‌های ییلاقی اولسبلنگاه، شالمای ماسال، چسلی، گشت ییلاق اسبه ریسه گنجانده شده، هر گردشگر باید سه میلیون و ۱۵۰‌هزار تومان بپردازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان مرکز استان ایلام گفت: پنج عضو دیگر از اتحادیه مرغداران استان در ادامه رسیدگی به پرونده عوامل فروش و توزیع خارج از شبکه نهادهای دامی بازداشت شدند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، افزایش دمای تهران تا روز پنج شنبه ۱۲ مرداد ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۳۰ محور ریگان - ایرانشهر اتفاق افتاد عنوان کرد: این حادثه ساعت ۶:۴۴ صبح امروز اتفاق افتاد و امدادرسانی در این حادثه حدود ۲ ساعت به طول انجامید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته پنج ماموریت ویژه توسط پلیس به انجام رسیده است، گفت: در جریان این ماموریت‌ها هشت نفر دستگیر شدند.
شیراز- مدیر کل فرهنگی معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: پنج اثر تاریخی و فرهنگی شیراز در فهرست آثار ملی ثبت شد.
اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از استعفای ۵ نفر از مدیران این استان به منظور شرکت در انتخابات مجلس خبر داد.
شاهرود_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه برخورد دو تریلی و یک سواری پیکان در محور شاهرود_طرود حادثه آفرید، گفت: در این حادثه پنج عضو یک خانواده جان باختند.
سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۸۰۰ نیروگاه پنج کیلوواتی فوتوولتاییک برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان راه اندازی می‌شود.
سمنان_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه روز جمعه پنج سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان به وقوع پیوست، گفت: در مجموع این حوادث سه نفر جان خود را از دست دادند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج ماموریت پلیسی در استان انجام شد، گفت: این ماموریت‌ها در سمنان، آرادان و دامغان به وقوع پیوسته است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج رویداد پلیسی در سطح استان رخ داده است، گفت: با هرگونه فرد، اشخاص، گروه یا نهاد مخل امنیت به طور جد برخورد می شود.
اهواز- مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: در خوزستان پنج هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی وجود دارد که ۵۳ درصد آنها مقاوم، ۱۹ درصد نیازمند مقاوم‌سازی و همچنین ۲۸ درصد نیازمند تخریب و احداث دارند.
اهواز- مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: در خوزستان پنج هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی وجود دارد که ۵۳ درصد آنها مقاوم، ۱۹ درصد نیازمند مقاوم‌سازی و همچنین ۲۸ درصد نیازمند تخریب و احداث دارند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع پنج حادثه رانندگی در محورهای استان طی تعطیلات پایان هفته خبر داد و گفت: در این حوادث سه سرنشین پژو ۲۰۷ جان خود را از دست دادند.
شاهرود- مسئولان راه و شهرسازی می‌گویند در شهرستان‌های شاهرود و میامی پنج نقطه حادثه خیز وجود دارد که تلاش‌ها برای رفع دو نقطه در محور عباس آباد به کاهک انجام شده است.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: انفجار در معدن فلورین دامغان، ۲ کشته و پنج مجروح برجاگذاشت.
سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از هلاکت چهار تروریست داعشی در منطقه تلعفر در استان نینوا خبر داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در پنج استان و احتمال وقوع سیل و قطعی برق در روستاهای سردسیر و صعب العبور هشدار داد.
بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، آسمان کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه تقریبا بارانی خواهد بود و از شنبه، شرایط جوی آرام خواهیم داشت.
فرمانده انتظامی استان البرز از بازداشت ۱۱ نفر از متهمان اغتشاشات روز پنج شنبه که در حاشیه مراسم چهلمین روز در گذشت مرحومه حدیث نجفی در آرامستان بی بی سکینه کرج شرکت داشتند خبر داد.
رئیس قوه قضائیه در دیدار با جمعی از قضات روحانی دادگستری استان تهران گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی ظلم به مردم و آینده است.
اصفهان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: جانمایی زمین برای ساخت ۲ هتل پنج ستاره از قبل انجام شده و امید است به زودی شاهد کلنگ زنی آنها باشیم.
پنج استان پیشتاز خرید تضمینی گندم، معادل ۵۲ درصد کل گندم خریداری شده در کشور را تولید کرده‌اند.
معاون ریاست جمهور در امور زنان و خانواده از اجرای طرح مشاوره در پنج استان کشور که بیشترین آمار طلاق را دارند، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ