یورگن کلوپ به تمجید از پنج بازیکن تاثیرگذار تیمش پرداخت و آنها را شایسته کاپیتانی لیورپول دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکوت یورگن کلوپ درباره شایعات مربوط به انتقال کیلیان امباپه به لیورپول شکست و او به نوعی این شایعات را مسخره کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، شانس تیمش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ را کم می داند اما تاکید دارد که باید همه امتیازات تا پایان فصل کسب شود.
یورگن کلوپ پس از پیروزی لیورپول برابر برنتفورد به تمجید از محمد صلاح پرداخت.
یورگن کلوپ ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش می‌گوید کسب سهمیه لیگ قهرمانان در اختیار آن‌ها نیست.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با انتقاد از عملکرد تیمش در جریان شکست مقابل منچسترسیتی گفت حتی در صورت اخراج رودری تیم او نمی‌توانست حریف 10 نفره را هم شکست بدهد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش خواست تا روی بازی‌های پیش رو تمرکز کنند.
نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی همچنین در رابطه با اثرات چنین اقداماتی و نمایش چنین تصاویری بر دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: من به شخصه با مباحثی که در شکل فیلم و کلیپ نمایش داده شود و بتواند ذهن نوجوان ما را درگیر کند، مخالفم؛ بخصوص این مساله که اشاره کردید واقعا نگران‌کننده است و نباید اجازه دهیم که ذهن نوجوان ما و ذهن دختر محجبه مدرسه‌ای را به خود درگیر کند.
خزعلی با بیان اینکه نمی‌خواهند بگذارند صدای پیشرفت زنان ایران به گوش جهانیان برسد، افزود: البته بسیاری از موارد در خصوص پیشرفت زنان سال قبل در سازمان ملل مطرح شد. بالاخره ما باید در مجامع بین المللی باشیم و حقیقت را به گوش جهانیان برسانیم.
خزعلی با بیان اینکه نمی‌خواهند بگذارند صدای پیشرفت زنان ایران به گوش جهانیان برسد، افزود: البته بسیاری از موارد در خصوص پیشرفت زنان سال قبل در سازمان ملل مطرح شد. بالاخره ما باید در مجامع بین المللی باشیم و حقیقت را به گوش جهانیان برسانیم.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی تاریخی مقابل یونایتد از شاگردانش خواست تا فروتن باشند.
یورگن کلوپ از انگیزه‌های بالای تیمش برای دیدار برابر منچستریونایتد حرف زد و گفت که نشان خواهند داد که بازی برابر لیورپول همچنان سخت و دشوار است.
یورگن کلوپ در آستانه دیدار لیورپول و کریستال پالاس به تمجید از محمد صلاح پرداخت.
نمی‌توانم دائماً مسائل را لاپوشانی کنم. کاملاً مشخص بود. ما در ملا عام اینطور بازی کردیم و همه به‌وضوح می‌دیدند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار حساس تیمش با لیورپول گفت برای یورگن کلوپ و تیمش احترام زیادی قائل است ولی به تیمش اطمینان دارد و پیروزی را از آن چلسی می‌داند.
یورگن کلوپ یکی از دلایل افت لیورپول و نیز چلسی را تعداد زیاد مصدومان می داند و گفت که اگر 3 مهاجم آرسنال را از این تیم کنار بگذارید، جایگاه‌شان در جدول تغییر می کند.
یورگن کلوپ یکی از دلایل افت لیورپول و نیز چلسی را تعداد زیاد مصدومان می داند و گفت که اگر 3 مهاجم آرسنال را از این تیم کنار بگذارید، جایگاه‌شان در جدول تغییر می کرد.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید برای تیمش رقابت کردن با تیمی مثل منچسترسیتی که می‌تواند بدون سقف و محدودیت خرج کند بسیار دشوار خواهد بود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار فردای تیمش با برایتون در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول، به تمجید از یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی این باشگاه پرداخته است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید عملکرد این تیم برابر آژاکس نسبت به بازی با ناپولی بسیار پیشرفت کرده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید اشتباهات داوری نقش مهمی در تعیین سرنوشت قهرمانی فصل قبل ایفا کرده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از تساوی برابر اورتون ناراحت است و تیمش را شایسته پیروزی می داند.
ناسا به تازگی یک کلیپ صوتی دلخراش از امواج صوتی یک سیاه چاله کلان جرم که در فاصله ۲۵۰ میلیون سال نوری از ما قرار دارد را منتشر کرده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که تیمش در صورت لغو شدن بازی با منچستریونایتد باید برنده این بازی لقب بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ