سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا امروز تأکید کرد هیچ ارتباط و تماس مستقیمی بین این کشور و کره شمالی وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا آزادی جاسوسان آمریکایی در ایران را گامی مثبت ارزیابی و تاکید کرد که این موضوع هیچ ارتباطی با مسائل دیگر در رابطه با ایران ندارد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد که گفتگو با سفیر واشنگتن در بغداد هیچ فایده‌ای ندارد و تنها کاری که آمریکا می‌تواند انجام دهد این است که دست از توطئه چینی علیه عراق بردارد.
یک روزنامه آمریکایی مدعی شد که واشنگتن تا این لحظه هیچ برنامه‌ای برای تامین سامانه‌های موشک بالستیک تاکتیکی(ATACMS) برای اوکراین ندارد.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به اقدام آمریکا در جلوگیری از میزبان ایران برای اجلاس سازمان بین‌المللی دریانوردی گفت: سوءاستفاده سیاسی آمریکا از نهادهای فنی سازمان ملل هیچ حدی ندارد.
رئیس فدراسیون والیبال شایعه وجود داشتن نفرات اضافه در لیست تیم ملی برای دریافت ویزای امریکا را تکذیب کرد.
تقریبا یک هفته پس از شورش گروه واگنر و گمانه‏‌زنی‏‌ها درباره ارتباط احتمالی آمریکا با این شورش، واشنگتن با مسکو تماس گرفته‏ و به روسها اطمینان داده‏ که هیچ دخالتی در این رویداد نداشته است.
حدادی بدون هیچ مسابقه‌ از سفر یکماهه آمریکا برگشت!
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
وزیر خزانه‌داری آمریکا تضعیف نقش دلار در تبادلات بین‌المللی را انکار کرد.
آمریکا اعلام کرده که هنوز هیچ برنامه‌ای برای ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین ندارد.
در شرایطی که کرملین می‌گوید این حمله تلفاتی نداشته و آسیبی به پوتین وارد نشده و برنامه‌های او را تغییر نداده، جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبری شورای امنیت ملی آمریکا این اتهام‌زنی را رد کرده و معتقد است که کشورش ارتباطی به این رخدادها ندارد.
پاتل در پاسخ به این که آیا اخیرا حرکتی در راستای توافق بر سر تبادل زندانیان با ایران انجام شده است یا نه، بیان کرد: متاسفانه هیچ مطلب جدیدی برای گفتن در این باره ندارم. ما به پافشاری مستقیم جهت آزادسازی شهروندانمان در ایران ادامه می‌دهیم. این موضوعی است که به طور مستقیم درباره آن ارتباط برقرار می‌کنیم و مستقیما آن را مطرح می‌کنیم و امیدواریم که به زودی از آن‌ها استقبال کنیم.
یک کارشناس مطرح امنیتی عراق تاکید کرد که آمریکا در جریان جنگ علیه داعش هیچ کمکی به این کشور نکرد.
تبریز- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا هیچ پیروزی برابر جمهوری اسلامی ایران نداشته است، گفت: در تقابل ۴۴ ساله آمریکا یک پیروزی در مقابل جمهوری اسلامی ثبت نشده است.
سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید گفت که دولت آمریکا به هیچ نتیجه قطعی و اجماعی درباره منشأ همه‌گیری کووید-۱۹ دست نیافته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: احیای برجام برای ماه‌هاست که در دستورکار قرار ندارد. ما هیچ پیامی [به ایران]ارسال نکرده‌ایم.
چینی‌ها سالهاست که یاد گرفته اند غرب ستیزی و قطع ارتباط سیاسی و تجاری و اقتصادی با آمریکا و اروپا هیچ دستاوردی جز فقر و فلاکت و عقب ماندگی برای کشور و مردمشان ندارد.
سخنگوی کاخ سفید گفت که واشنگتن هیچ ادله و نشانه ای را درباره فعالیت موجودات فضایی یا فرازمینی در ارتباط با حوادث اجسام پرنده ناشناس بر فراز آمریکا ثبت نکرده است.
خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی پنتاگون خبر داد که هیچ نیروی نظامی آمریکا در حملات به ایران شرکت نکرده است.
کاخ سفید می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای دیدار بایدن و شی در نظر گرفته نشده است.
وزارت خارجه عربستان در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که دیکته دیگران را قبول نمی کند.
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیچ گفت‌وگویی با مقامات آمریکا در سفر نیویورک نخواهیم داشت. سفر باقری به نیویورک ارتباطی به گفتگو با آمریکا ندارد.
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه هیچ مشکلی بین کشورش و آمریکا وجود ندارد که قابل حل نباشد، گفت: از آمریکا انتظار داریم با ذهنیت تحریف شده ای که اسلام و تروریسم را یکسان می داند، مبارزه کند.
مدیرمسئول همشهری نوشت: روشن است که ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد. اندک سواد و تجربه امنیتی اجازه نمی‌دهد که در درون آمریکا ضارب مسلمان باشد، در صحنه راحت بماند. ارادتش به انقلاب اسلامی را در اکانتش مشهود و مستند کند و عامدانه رد پا بگذارد (اگر تصاویر منتشره درست باشد)، اما انگشت اتهام به سوی ما می‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ