یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد که گفتگو با سفیر واشنگتن در بغداد هیچ فایده‌ای ندارد و تنها کاری که آمریکا می‌تواند انجام دهد این است که دست از توطئه چینی علیه عراق بردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته درباره ایران با مقامات آمریکایی گفتگو کرده است.
رئیس موساد مخفیانه از واشنگتن دی سی دیدار و در مورد عادی سازی روابط تل آویو با عربستان سعودی با مقامات آمریکایی گفتگو کرده است.
وزیر خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز برای گفتگو با نمایندگان آمریکا به دوحه در قطر سفر کرد.
اگرچه قرار نیست وزیر خزانه داری آمریکا در سفر به چین با «شی جین پینگ»، رئیس جمهور چین دیدار کند، اما انتظار می رود که ا با معاون نخست وزیر شورای دولتی گفتگو کند.
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به موضع اخیر آمریکا مبنی بر این که برجام (توافق هسته‌ای) فعلا در دستور کار آن قرار ندارد، وجود کانال‌های دیپلماتیک با ایران چه توجیهی دارد؟ گفت: «داشتن کانال‌های باز گفتگو مهم است. تکرار می‌کنم که سیاست ما در قبال ایران تغییری نکرده است. ما در این باره بسیار صریح بوده‌ایم.»
سخنگوی کاخ سفید امروز در یک نشست خبری گفت: رئیس جمهور آمریکا تمایل دارد که با همتای چینی خود گفتگو کند.
چند روز پس از سفر سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) به بحرین، فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا با ولیعهد بحرین در منامه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهوری ترکیه در انتقاد از دیدار سفیر آمریکا در آنکارا با رقیب اصلی وی در انتخابات آتی، تاکید کرد که در انتخابات باید به این کشور درس عبرت داد.
نخست وزیر عراق امروز با وزیر دفاع آمریکا که به بغداد سفر کرده است دیدار و گفتگو کرد.
سفیر آمریکا در عراق لحظه ای آرام نمی نشیند و در این راستا امروز هم با رئیس پارلمان عراق دیدار و گفتگو کرد.
وزیرخارجه کره جنوبی برای بحث و گفتگو درباره کره شمالی به آمریکا سفر می کند.
رسانه های عبری در گزارش هایی از سفر وزیرخارجه آمریکا به اراضی اشغالی در هفته آینده خبر می دهند.
کاخ سفید در دیدار آتی با مقامات ژاپنی و هلندی درباره اقدامات اخیر برای مقابله با صادرات ابزارهای تراشه سازی به چین گفتگو می کند.
هیئتی بلندپایه از آمریکا با هدف گفتگو درباره موضوعات حساس و مهم استراتژیک میان دو کشور به چین سفر کرده است.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با سفیر آمریکا در بغداد دیدار و درباره آخرین تحولات سیاسی و منطقه با وی گفتگو کرد.
کاخ سفید از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور آمریکا و صدراعظم آلمان درباره سفر اخیر اولاف شولتز به چین خبر داد.
وزارت امور خارجه آمریکا می گوید که آنتونی بلینکن قرار است به زودی برای اولین بار برای گفتگو درباره بحران هائیتی و سایر مسائل بین المللی با رهبران کانادا  دیدار کند.
دورتی شیا سفیر آمریکا در بیروت، امروز شنبه پس از دیدار با میشل عون، با رئیس پارلمان و نخست وزیر پیشبرد امور لبنان نیز دیدار و گفتگو کرد.
فؤاد حسین در دیدار با عضو شورای امنیت ملی آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، با او درباره تحولات عراق و منطقه گفتگو کرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در مسیر پرواز به آمریکا گفت: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیچ گفت‌وگویی با مقامات آمریکا در سفر نیویورک نخواهیم داشت. سفر باقری به نیویورک ارتباطی به گفتگو با آمریکا ندارد.
سفیر فرانسه در آمریکا در گفتگو با وبگاه «المانتیور» مدعی شد که ایران باید با آژانس بین‌المللی انرژی درباره مواد هسته‌ای اعلام نشده خود همکاری کند.
منابع رسانه‌ ای اعلام کردند که رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی برای گفتگو درباره مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی به آمریکا سفر می کند.
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرد: بررسی ما از نظرات ایران اکنون به پایان رسیده است. ما امروز به اتحادیه اروپا پاسخ دادیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ