تقریبا یک هفته پس از شورش گروه واگنر و گمانه‏‌زنی‏‌ها درباره ارتباط احتمالی آمریکا با این شورش، واشنگتن با مسکو تماس گرفته‏ و به روسها اطمینان داده‏ که هیچ دخالتی در این رویداد نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن بازدید از مجموعه خبرگزاری مهر، در گفت‌وگویی تفصیلی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
رئیس فدراسیون بسکتبال با صدور حکمی رئیس سازمان سه نفره این رشته را منصوب کرد.
سرپرست شرکت توسعه و تجهیز معتقد است استادیوم آزادی شرایط نامطلوبی ندارد و در حال احیا است.
رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه آزمون سراسری قرار بود در نیمه مردادماه اعلام شود که به دلیل ارائه سوابق تحصیلی از سوی آموزش و پرورش، نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۲ از ۱۵ تا ۲۰ مرداد اعلام می‌شود.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا اعلام کرد که رئیس جمهور چین با قدرت بی سابقه خود قصد تغییر نظم بین‌المللی را دارد.
یک مقام آمریکایی که نامی از او برده نشده است به شبکه سی ان ان گفت: «مدیر برنز اخیراً به اوکراین سفر کرده است؛ همانطور که از یک سال پیش و آغاز تجاوزات روسیه به طور منظم این کار را انجام داده است».
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌ای) ماه گذشته برای دیدار با همتایان چینی، به طور مخفیانه به پکن سفر کرده بود.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا با ابراز تأسف عمیق خود از افشای اسناد محرمانه پنتاگون در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد بایستی دولت آمریکا تدابیر جدی اتخاذ کند.
«ویلیام برنز» در سفر به مغرب با مدیرکل امنیت ملی این کشور دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای گفتگو کرد.
وال استریت ژورنال می‌گوید رئیس سازمان سیا در سفر به عربستان به محمدبن سلمان گفته است که آمریکا از نزدیکی روابط ریاض با ایران و سوریه ناامید است.
مقام بلند پایه امنیتی آمریکا بار دیگر بر صلح آمیز بودن فناوری هسته ای ایران اعتراف کرد.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در گفت‌‌‌وگو با شبکه سی‌‌‌بی‌‌‌اس نیوز با تکیه بر ادعاهای بی‌‌‌اساس مقامات واشنگتن در گذشته مبنی بر اینکه ایران به دنبال دستیابی به ظرفیت ساخت سلاح هسته‌‌‌ای بوده است، گفت از نظر او ایران قصد بازگشت به این برنامه‌‌‌های خود را ندارد.
رئیس سازمان سیا اعلام کرد نهادهای اطلاعاتی آمریکا به اوکراین در نبرد با روسیه کمک کرده اند.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) گفت: اعتقاد نداریم که سران ایران تصمیمی برای ازسرگیری برنامه هسته ای تسلیحاتی اتخاذ کرده باشند.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله با رئیس سازمان آمریکایی سیا دیدار و گفتگو کرد.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی افشاگرانه نوشت که رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سی‌آی‌اِی) پیش از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، به طور مخفیانه به کی‌یف سفر کرده بود.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ضمن ابراز نگرانی از همکاری های رو به رشد ایران و روسیه گفت که واشنگتن احتمال تبدیل شدن این همکاری ها به مشارکت کامل دفاعی را بسیار جدی می گیرد.
آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه در سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند، به میدان بیاورند.
آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌ های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه طی سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند را به میدان بیاورند.
زلنسکی اعلام کرد که در کیف با برنز رئیس سیا ملاقات کرده است.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث و اتفاقات اخیر پیامی روشن بهمراه داشت و بار دیگر نشان داد سازمان سیا و موساد بدنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش هستند.
«"ویلیام برنز"، رئیس سازمان سیا، "ریچارد مور" رئیس سازمان جاسوسی MI6 و همچنین "میک ماران" رئیس سرویس اطلاعات خارجی استونی، همگی گفته اند که چیزی در حدود 15 هزار نظامی روسی از زمان آغاز جنگ اوکراین در تاریخ 24 فوریه سال جاری میلادی کشته شده اند. این میزان کشته بدان معناست که روزانه 100 نظامی روسی در میدان های جنگ اوکراین جان خود را از دست داده اند.»
کیفیت هوای تهران در شبانه روز گذشته
سازمان لیگ و شائبه دخالت در انتخابات ۸شهریور! آیا هرکس بهاروند بخواهد رئیس فوتبال می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ