سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: احیای برجام برای ماه‌هاست که در دستورکار قرار ندارد. ما هیچ پیامی [به ایران]ارسال نکرده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد که گفتگو با سفیر واشنگتن در بغداد هیچ فایده‌ای ندارد و تنها کاری که آمریکا می‌تواند انجام دهد این است که دست از توطئه چینی علیه عراق بردارد.
دیپلمات ارشد ایران در ادامه گفت: ما به موضوع تبادل زندانیان نگاه انسانی داریم و هیچ پیش‌شرطی در این زمینه نداریم. به طرف‌های واسط نیز اعلام آمادگی کردیم که در چارچوب مورد توافق، تبادل زندانیان را انجام می‌دهیم.
یک روزنامه آمریکایی مدعی شد که واشنگتن تا این لحظه هیچ برنامه‌ای برای تامین سامانه‌های موشک بالستیک تاکتیکی(ATACMS) برای اوکراین ندارد.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به اقدام آمریکا در جلوگیری از میزبان ایران برای اجلاس سازمان بین‌المللی دریانوردی گفت: سوءاستفاده سیاسی آمریکا از نهادهای فنی سازمان ملل هیچ حدی ندارد.
رئیس فدراسیون والیبال شایعه وجود داشتن نفرات اضافه در لیست تیم ملی برای دریافت ویزای امریکا را تکذیب کرد.
حدادی بدون هیچ مسابقه‌ از سفر یکماهه آمریکا برگشت!
وزیر خزانه‌داری آمریکا تضعیف نقش دلار در تبادلات بین‌المللی را انکار کرد.
آمریکا اعلام کرده که هنوز هیچ برنامه‌ای برای ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین ندارد.
در این پیام هیچ اشاره ای به مادران فرزندان ترامپ، از جمله ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق آمریکا نشده است. منتقدان رئیس‌جمهور سابق را به خاطر استفاده از این مناسبت در جهت منافع خود و مبارزات انتخاباتی‌اش در سال ۲۰۲۴ مورد تمسخر قرار دادند.
دسانتیس در بخش دیگری از این سخنرانی و اتهام‌زنی‌های ضد ایرانی خود، به توافق هسته‌ای برجام و حضورش در مجلس نمایندگان آمریکا اشاره کرد.
یک کارشناس مطرح امنیتی عراق تاکید کرد که آمریکا در جریان جنگ علیه داعش هیچ کمکی به این کشور نکرد.
تبریز- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا هیچ پیروزی برابر جمهوری اسلامی ایران نداشته است، گفت: در تقابل ۴۴ ساله آمریکا یک پیروزی در مقابل جمهوری اسلامی ثبت نشده است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی خلاف واقع، مدعی شد که این کشور از طریق عراق هیچ پیامی مبنی بر آمادگی واشنگتن برای مذاکره بر سر توافق هسته‌ای را به ایران ارسال نکرده است!
سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید گفت که دولت آمریکا به هیچ نتیجه قطعی و اجماعی درباره منشأ همه‌گیری کووید-۱۹ دست نیافته است.
«"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه قبل از آغاز حمله سراسری کشورش به اوکراین، به هیچ عنوان این دیدگاه را نداشت که جنگ اوکراین تبدیل به یک جنگ فرسایشی خواهد شد. این همان مساله‌ای بود که بایدن در سفر به اوکراین مورد اشاره قرار داد و به طور خاص تاکید کرد که وحدتِ ایجا شده در جبهه کشور‌های غربی در حمایت از اوکراین، تا حد زیادی پوتین را شوکه و شگفت زده کرده است.»
خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی پنتاگون خبر داد که هیچ نیروی نظامی آمریکا در حملات به ایران شرکت نکرده است.
احمد نوراللهی یکی از مهره های تاثیرگذار تیم ملی به حساب می آید.
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا امروز تأکید کرد هیچ ارتباط و تماس مستقیمی بین این کشور و کره شمالی وجود ندارد.
اسلامی با تاکید بر این موضوع که هیچ فعالیت هسته‌ای در این سازمان از بدو تاسیس تا کنون بدون نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نبوده، خاطرنشان کرد: ظرفیت هسته‌ای کشور ما ۳ درصد ‌ظرفیت هسته‌ای موجود در جهان است، با این حال ۲۵ درصد نظارت‌های آژانس متمرکز ایران است.
کاخ سفید می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای دیدار بایدن و شی در نظر گرفته نشده است.
امیرعبداللهیان گفت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند در مسائل روز‌های گذشته در ایران بدمند. هیچ مذاکره‌ای را با هیچ امتیازی به طرف آمریکایی نخواهیم داد. ارزیابی ما از پیام طرف آمریکایی این است که نه تنها [این مسئله] اولویت آن‌هاست بلکه شتاب هم دارند.
وزارت خارجه عربستان در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که دیکته دیگران را قبول نمی کند.
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیچ گفت‌وگویی با مقامات آمریکا در سفر نیویورک نخواهیم داشت. سفر باقری به نیویورک ارتباطی به گفتگو با آمریکا ندارد.
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه هیچ مشکلی بین کشورش و آمریکا وجود ندارد که قابل حل نباشد، گفت: از آمریکا انتظار داریم با ذهنیت تحریف شده ای که اسلام و تروریسم را یکسان می داند، مبارزه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ