آمریکا اعلام کرده که هنوز هیچ برنامه‌ای برای ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد که گفتگو با سفیر واشنگتن در بغداد هیچ فایده‌ای ندارد و تنها کاری که آمریکا می‌تواند انجام دهد این است که دست از توطئه چینی علیه عراق بردارد.
یک روزنامه آمریکایی مدعی شد که واشنگتن تا این لحظه هیچ برنامه‌ای برای تامین سامانه‌های موشک بالستیک تاکتیکی(ATACMS) برای اوکراین ندارد.
رئیس فدراسیون والیبال شایعه وجود داشتن نفرات اضافه در لیست تیم ملی برای دریافت ویزای امریکا را تکذیب کرد.
حدادی بدون هیچ مسابقه‌ از سفر یکماهه آمریکا برگشت!
ادعا‌های ایالات متحده مبنی بر فروش اسلحه از جانب کره شمالی به روسیه پیوسته از جانب مقامات پیونگ یانک تکذیب شده است. در ماه نوامبر سال گذشته، ارتش کره شمالی با بیانیه‌ای علنی به اقدامات ایالات متحده برای تخریب وجهه کره شمالی در عرصه بین‌المللی پاسخ داد. در ماه سپتامبر نیز پیونگ یانگ گزارش‌های اطلاعاتی آمریکا مبنی بر ارسال سلاح به روسیه را تکذیب کرد و گفت که هیچ برنامه‌ای برای این کار ندارد.
مجارستان اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای خرید موشک‌های هیمراس از دولت ایالات متحده ندارد.
وزیر خزانه‌داری آمریکا تضعیف نقش دلار در تبادلات بین‌المللی را انکار کرد.
در شرایطی که کرملین می‌گوید این حمله تلفاتی نداشته و آسیبی به پوتین وارد نشده و برنامه‌های او را تغییر نداده، جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبری شورای امنیت ملی آمریکا این اتهام‌زنی را رد کرده و معتقد است که کشورش ارتباطی به این رخدادها ندارد.
یک کارشناس مطرح امنیتی عراق تاکید کرد که آمریکا در جریان جنگ علیه داعش هیچ کمکی به این کشور نکرد.
تبریز- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا هیچ پیروزی برابر جمهوری اسلامی ایران نداشته است، گفت: در تقابل ۴۴ ساله آمریکا یک پیروزی در مقابل جمهوری اسلامی ثبت نشده است.
سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید گفت که دولت آمریکا به هیچ نتیجه قطعی و اجماعی درباره منشأ همه‌گیری کووید-۱۹ دست نیافته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: احیای برجام برای ماه‌هاست که در دستورکار قرار ندارد. ما هیچ پیامی [به ایران]ارسال نکرده‌ایم.
خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی پنتاگون خبر داد که هیچ نیروی نظامی آمریکا در حملات به ایران شرکت نکرده است.
سام رجبی معروف در تمامی برنامه‌های ضد ایرانی با جنجال‌های عجیب خود معروف شده است در هتل محل اقامت تیم ملی حاضر شد و برای اعضای تیم مزاحمت ایجاد کرد. نکته جالب اینجاست که هیچ نیروی حراست هتل به دلیل ایجاد مزاحمت برای تیم ملی مانع وی نشدند!
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا امروز تأکید کرد هیچ ارتباط و تماس مستقیمی بین این کشور و کره شمالی وجود ندارد.
مقام دولت چین در واشنگتن ادعای اخیر دولت آمریکا را رد کرد و گفت پکن هیچ برنامه زمانی مشخصی برای الحاق شبه‌جزیره تایوان ندارد.
انگلیس و ولز اعلام کردند هیچ برنامه‌ای برای اقدام حمایتی از اتفاقات ایران در جام جهانی نخواهند داشت. فدراسیون فوتبال آمریکا نیز در پاسخ به این درخواست سکوت کرده است.
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تماس تلفنی و یا دیدار حضوری سران آمریکا و روسیه وجود ندارد.
کاخ سفید می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای دیدار بایدن و شی در نظر گرفته نشده است.
وزارت خارجه عربستان در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که دیکته دیگران را قبول نمی کند.
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیچ گفت‌وگویی با مقامات آمریکا در سفر نیویورک نخواهیم داشت. سفر باقری به نیویورک ارتباطی به گفتگو با آمریکا ندارد.
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه هیچ مشکلی بین کشورش و آمریکا وجود ندارد که قابل حل نباشد، گفت: از آمریکا انتظار داریم با ذهنیت تحریف شده ای که اسلام و تروریسم را یکسان می داند، مبارزه کند.
رئیس جمهور گفت: هیچ برنامه‌ای برای مذاکره یا ملاقات با آمریکایی‌ها و با حاکمان آمریکا در حاشیه نشست سالانه سازمان ملل برنامه‌ریزی نشده و هیچ برنامه‌ای هم برای دیدار با آن‌ها نداریم.
رئیس جمهور گفت: هیچ برنامه‌ای برای مذاکره یا ملاقات با آمریکایی‌ها و با حاکمان آمریکا در حاشیه نشست سالانه سازمان ملل برنامه‌ریزی نشده و هیچ برنامه‌ای هم برای دیدار با آن‌ها نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ