مدیرمسئول همشهری نوشت: روشن است که ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد. اندک سواد و تجربه امنیتی اجازه نمی‌دهد که در درون آمریکا ضارب مسلمان باشد، در صحنه راحت بماند. ارادتش به انقلاب اسلامی را در اکانتش مشهود و مستند کند و عامدانه رد پا بگذارد (اگر تصاویر منتشره درست باشد)، اما انگشت اتهام به سوی ما می‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
زارع پور بار دیگر در پاسخ به این سؤال که آیا بحث تغییر مدیریت برخی استارتاپ‌ها وجود ندارد، گفت: «این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.»
هافبک سابق سپاهان می گوید جایی که مهدی هاشمی نسب حضور داشته باشد به خودش اجازه اعتراض نمی دهد.
ایوب والی کاپیتان فولادی‌ها در متنی اینستاگرامی به حواشی دیدار تیمشان مقابل صنعت نفت واکنش نشان داد.
تیم‌های عربستانی یکی پس از دیگری ستاره‌های نامدار فوتبال دنیا را جذب می‌کنند و درویش با ابراز نگرانی بابت این موضوع از جمله "باید به مصاف منتخب جهان برویم" از آن یاد می‌کند.
در پی مصاحبه رضا درویش که اشاره های نادرستی به باشگاه استقلال داشت، باشگاه آبی تهران بیانیه ای صادر کرد.
حنیف طاهری مداح اهل بیت (ع) هم در شب پنجم محرم در هیأت عبدالله بن الحسن (ع) به مداحی برای قرآن پرداخت. در زمان مداحی او عزاداران قرآن بالای دست گرفته بودند.
عبدی نوشت: همه نوشته‌های بنده در دسترس است منت بگذارید فقط یک خط از مطالب بنده را در تایید این ادعایتان بیاورید.
عبدالله ویسی به شایعه شرط‌بندی کاپیتان صنعت نفت واکنش نشان داد و اعلام کرد این حواشی تمرکز بازیکنان این تیم را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.
سرمربی استقلال به تندترین شکل ممکن پاسخ صحبت‌های عبدالله ویسی را داد؛ او سه بار به سرمربی نفت گفت:«شات آپ»!
رونالدو در ورزشگاه ملک عبدالله شب پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. او که از شکست تیمش خشمگین بود، به تشویق شدن لیونل مسی توسط هواداران الاتحاد هم واکنش جالبی نشان داد.
رونالدو در ورزشگاه ملک عبدالله شب پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. او که از شکست تیمش خشمگین بود، به تشویق شدن لیونل مسی توسط هواداران الاتحاد هم واکنش جالبی نشان داد.
عبدالله گنجی، عضو شورای اطلاع رسانی دولت توییتی را درباره واکنش انگلیس به اعدام علیرضا اکبری منتشر کرد.
«عبدالله مهتدی» سرکرده گروهک تروریستی تجزیه‌طلب «کومله» امروز طی اظهاراتی عنوان کرد که دولت منطقه کردستان عراق از آن‌ها درخواستی مبنی بر تخلیه مقرشان نداشته است.
مدیرمسئول همشهری به ماجرای حمله به سلمان رشدی واکنش نشان داد.
خبر‌های بسیار مهمی امروز در فضای رسانه‌ها منتشر شد که قطعا هر یک می‌توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به نزدیک شدن عرضه اولیه جدید فرابورس اشاره کرد. توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید و ببینید.
شاگردان ساپینتو، امروز (دوشنبه) نیز در مرکز ایفمارک حاضر شدند
عبدالله روا مجری تلویزیون به این ماجرا ورود کرد و با انتشار یک استوری در اینستاگرام وعده داد تا در برنامه ویدیوچک حتما به این موضوع رسیدگی کند.
فضائلی: اخیرا عبدالله ناصری مدعی شده که رهبر انقلاب گفته‌اند «ورود آقای مهدوی دامغانی به کشور را تضمین می‌کنم اما خروجش را نه!» این مطلب کذب محض است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ