سفر یکروزه تماشاگران ایرانی از کیش به دوحه هم هوا شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین اثر تاریخی روستای افجه، قصر ناصری است؛ قصری که گفته می‌شود توسط اعتمادالدوله، صدراعظم ناصرالدین شاه قاجار در شمال روستای افجه ساخته شد. تاریخدانان می‌گویند که ناصرالدین شاه هر سال برای مراسم خاصی در روز مشخصی راهی این قصر در روستای افجه می‌شده است. البته امروز چیز زیادی از این بنای دوره قاجار به جا نمانده و آنچه از آن با عنوان قصر ناصری روستای افجه نام می‌بریم، درواقع پی قصر، دیواری به ارتفاع ۵متر و طول یک متر و انبوهی از آجر‌های قرمزرنگ است.
علی سلاجقه در جریان سفر یک روزه به ارومیه در جلسه بررسی وضعیت زیست محیطی پارک ملی دریاچه ارومیه با اشاره به وضعیت دریاچه اظهار کرد: مسئله این دریاچه یک موضوع بین‌المللی است، ولی متاسفانه وضعیت مناسبی ندارد.
یکی از بهترین انتخاب‌ها برای روز‌های گرم سال سر زدن به آبشار‌های اطراف شهر است، آبشار‌هایی که می‌شود با طی کردن مسیر کوتاه‌تر نسبت به جاده‌های شمال در پای آن‌ها آب‌تنی کرد تا میان گرمای تابستان خنکی را هم حس کرد.
اطراف تهران دریاچه‌های زیادی وجود دارد که برای یک سفر یک روزه بسیار مناسب هستند.
کرمان- رئیس دولت سیزدهم پس از پایان سفر یک روزه، کرمان را به مقصد تهران ترک کرد.
عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در سفر یک روزه خود به شهرستان فریمان از خانه موزه شهید مطهری، سد تاریخی فریمان، سنگ‌بست و پارک کروکودیل و کارخانه قند و برخی دیگر از آثار تاریخی این شهرستان بازدید کرد.
رشت- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سفر یک روزه وارد استان گیلان شد.
اسامه الشفار نایب رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری امروز طی سفری یکروزه با مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه سواری دیدار و گفتگو داشت.
اگر برای گشت و گذار از یک مسیر خاکی قدم زنان در همان انتهای روستا بالا بروید، روستا از ارتفاع زیرپایتان قرار می‌گیرد. اگرچه آب و هوای دلپذیر فیلبند حالتان را تازه می‌کند، اما دیدن خانه‌های ویلایی با سقف‌های نارنجی رنگ، چشم انداز این روستا را هم مانند بسیاری از نقاط ییلاقی و خوش آب و هوای دیگر مازندران خراب کرده است. زیرا خانه‌های روستایی با ایوان‌ها و معماری سنتی‌شان بین آن ویلا‌های سنگی و آجری گم شده‌اند.
اگر وقت کافی برای سفری طولانی ندارید و از طرفی ساکن تهران هستید باید بدانید که طبیعت اطراف و روستاهای تهران نیز بسیار دیدنی است.
رییس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به استان سیستان و بلوچستان، پس از مراسم افتتاح بازارچه مرزی‌مند - پیشین، با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
تبریز- معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان سفر یک روزه به آذربایجان شرقی از پروژه راه آهن بستان آباد - خاوران بازدید کرد و در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.
یکی از دیدنی‌های منطقه، نقش پای رستم است که تعجب همه کوهنوردان را برمی‌انگیزد. نرسیده به قله، جای دو شهاب‌سنگ بزرگ دیده می‌شود که حفره‌هایی به عمق ۱۰ متر ایجاد کرده‌اند. اهالی منطقه افسانه‌ای زیبا برای این چاله‌ها دارند. آن‌ها معتقدند این گودال‌ها جای زانو‌های رستم است که در این منطقه زانو زده و از آب دریا نوشیده است. دورنمای بی‌نظیر قله دماوند و مناظر زیبای جنگلی با پوشش دشت‌های پر گل، این منطقه را به مکانی فوق‌العاده تبدیل کرده‌اند.
کاروان تیم ملی والیبال ایران برای دریافت ویزای آمریکا، سفری یک روزه خواهد داشت.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه در سفر یک روزه خود به واگادوگو با نخست وزیر بورکینافاسو دیدار و گفتگو کرد.
رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان از سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان برای بررسی مشکلات این حوزه خبر داد.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه خود به قم با مراجع عظام تقلید حضرات آیات، ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، عبدالله جوادی آملی و جعفر سبحانی دیدار و گفتگو کرد. احمد امیرآبادی فراهانی و مجتبی ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار‌ها حضور داشتند.
جهرم- وزیر کشور در جریان سفر یک روزه خود به استان فارس از یادمان یاس کبود بازدید کرد.
تربت حیدریه ـ یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در سومین سفر کاری خود طی یکسال گذشته امروز به تربت‌حیدریه سفر می‌کند.
خرم‌آباد- وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به لرستان با معلمان دیدار کرد.
دستیار ویژه معاون اول رییس جمهور در توصیف سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان یادآور شد که از مردم بارها شنیدم شیعیان و اهل سنت استان برای حفظ وحدت و امنیت ایران، جان خود را هم فدا می‌کنند.
سرپرست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر یک روزه به استان خوزستان، مدرسه ۱۲ کلاسه شهید نگهبان شهرستان بهبهان را افتتاح کرد.
مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجری طرح (USO) در سفر یک روزه به استان کردستان، گفت: تسریع در اجرای پروژه‌های طرح (USO) در استانها، یکی از اولویت‌های مهم کاری وزارت ارتباطات است.
وزیر نیرو در تشریح دستاوردهای سفر یک روزه خود به افغانستان گفت: طرف افغانستانی پذیرفت که دیگر جریان آب به سمت شوره‌زار گود زره منحرف نشود و آب در مسیر طبیعی خود به سمت ایران جریان یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ