یکی از دیدنی‌های منطقه، نقش پای رستم است که تعجب همه کوهنوردان را برمی‌انگیزد. نرسیده به قله، جای دو شهاب‌سنگ بزرگ دیده می‌شود که حفره‌هایی به عمق ۱۰ متر ایجاد کرده‌اند. اهالی منطقه افسانه‌ای زیبا برای این چاله‌ها دارند. آن‌ها معتقدند این گودال‌ها جای زانو‌های رستم است که در این منطقه زانو زده و از آب دریا نوشیده است. دورنمای بی‌نظیر قله دماوند و مناظر زیبای جنگلی با پوشش دشت‌های پر گل، این منطقه را به مکانی فوق‌العاده تبدیل کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر قصد سفر به مکانی آفتابی را دارید لوازم ضروری را بسته بندی خواهید کرد: عینک آفتابی، کلاه، بطری آب و کِرِم ضد آفتاب؟
یورگن کلوپ قصد ندارد به راحتی اجازه خروج سه ستاره خود را که باشگاههای عربستانی خواهان جذب‌شان هستند را بدهد.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید لوکا مودریچ با وجود پیشنهاد قابل توجهی که از عربستان دارد قصد جدایی از رئال را نداشته و به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.
بررسی خودرو قبل از سفر بسیار مهم است. اگر برنامه ریزی کرده و قصد سفر با خودروی شخصی دارید باید از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنید. در ادامه لیست کامل بررسی خودرو قبل از مسافرت را برای شما آورده‌ایم. منبع: خبرفوری
فاکوندو مدینا قصد ندارد شنبه شب به هیچ عنوان به کیلیان امباپه اجازه عبور بدهد. در صورت رخ دادن این اتفاق، ستاره فرانسوی راهی بیمارستان خواهد شد.
این را بدانید که اگر در سیاستتان با غرب تجدید نظر کنید، مذاکرات برجامی را بطور جدی دنبال نمائید و بازی‌های سیاسی بر سر «اف‌ای‌تی‌اف» را کنار بگذارید، مردم را صد برابر بیشتر از تجدید روابط با عربستان خوشحال خواهید کرد. سیل بنیان‌کن مهاجرت‌ها را ببینید، در افزایش بی‌اعتمادی‌ها تأمل کنید و روش‌های اعتراضی مردم را که در قالب‌های مختلف نمایان می‌شوند مورد مطالعه و بررسی جدی قرار بدهید تا به این نتیجه شوک‌آور برسید که حال کشور خوب نیست و شما نباید بر تجربه شکست خورده سال گذشته و سال‌های قبلتان اصرار نمائید.
اگر قصد دارید با نوزاد خود یک سفر جاده‌ای داشته باشید، در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا کودک خود را ایمن و راحت نگه دارید.
اگر در تعطیلات نوروز قصد سفر دارید و باید چمدان خود را ببندید، بهتر است نکاتی را برای استفاده حداکثری از فضای چمدان در نظر بگیرید.
اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی گفت: اگر قرار باشد یکی از اشتباهات زندگی سیاسی خودم را بنویسم حتما شرکت من در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ است.
کمالوندی به پرس‌تی‌وی گفت: تردیدی نیست که اگر ایران بخواهد افزایش غنی‌سازی را داشته باشد همان‌طور که پیشتر نیز اقدام کرده، نیت خود را اعلام می‌کند و در این رابطه نیاز به مخفی کاری نیست.
نیمار، ستاره برزیلی، قصد دارد همچنان به حضورش در پاری سن ژرمن ادامه دهد و تصمیمی برای جدایی از این باشگاه ندارد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه لازم است رانندگانی که قصد تردد از این مسیرها را داشته سفر خود را به تاخیر بیاندازند، گفت:‌ اگر هم سفر ضروری بوده و باید حتما انجام شود، می‌توان از مسیرهای جایگزین فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت برای رسیدن به مقصد تردد کنند.
چلسی قصد دارد یک بار دیگر برای جذب انزو فرناندز از باشگاه بنفیکا تلاش کند ولی در صورت ناکام ماندن این تلاش، آبی‌های لندن یک ستاره دیگر آرژانتینی را هدف خواهند گرفت.
ژاوی معتقد است فردا اگر سئوتا را دست کم بگیرند، به راحتی از کوپا دل ری کنار خواهند رفت.
مسعود شجاعی می‌گوید هنوز قصد دارد فوتبال خود را ادامه دهد.
چه طرفدار صندلی کنار پنجره باشید یا صندلی راهرو هواپیما، انتخاب بهترین صندلی مهم است. دلیل این اهمیت این است که صندلی هواپیمای شما می‌تواند تجربه پرواز شما را بهتر کند یا آن را خراب کند. اکثرا ترجیح می‌دهیم هر بار که سفر می‌کنیم، با قیمتی مناسب‌تر، بر روی بهترین صندلی هواپیما بنشینیم. به‌ویژه اگر برای مقصدی دور و پرواز طولانی بلیط هواپیما رزرو می‌کنیم. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم به نکات مهم هنگام رزرو صندلی هواپیما اشاره کنیم. با ما همراه باشید.
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
در این مقاله قصد داریم تا به بررسی دو شهر مشهور اسپانیا برای سفر و سپس به بررسی جاذبه‌های کشور مجارستان بپردازیم. اگر شما نیز به سفر به این مقاصد علاقه دارید و می‌خواهید بیشتر درباره آن‌ها بدانید، با ما همراه شوید.
عارف رستمی می‌گوید برخی افراد قصد دارند تلاش مس کرمان را لوث کنند.
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: اخیرا فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع رئیس جمهور، دستور صادر شد؛ اگر فرزند رفت، پدر هم برود!
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: اخیرا فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع رئیس جمهور، دستور صادر شد؛ اگر فرزند رفت، پدر هم برود!
این روزها در فضای مجازی دوباره شاهد این هستیم که برخی کانال ها و گروه ها مشغول تبلیغ و پروژه کردن برخی سهام بازار پایه هستند. در گفتگو با علی سامانی فرد دبیر کمیته بازار سرمایه اتاق بازرگانی ضمن بررسی جامع وضعیت بازار پایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا سهام بازار پایه ای ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟
قصد مچ گیری و اذیت کردن نباید در کار باشد، چون قرار است همه ما در کنار یکدیگر کشورمان را بسازیم و من مطمئنم این مسأله هم مورد رضایت روح امام و هم مورد نظر رهبر معظم انقلاب است. همه باید کمک کنند؛ در این راستا باید کسانی که تصدی امور را دارند عملکرد خود را بهبود ببخشند و کسانی که بیرون کار هستند نیز بهتر کمک و همدلی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ