رییس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به استان سیستان و بلوچستان، پس از مراسم افتتاح بازارچه مرزی‌مند - پیشین، با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: نیرو‌هایی را بگذارید که دیدگاه تحولی دارند و مردم را به حساب می‌آورند اگر نیرویی تحول‌خواه نیست این نیرو را از جلوی پای نیرو‌های تحول‌خواه کنار بزنید تا تحول در دستگاه‌ها پا بگیرد.
سید ابراهیم رئیسی در حاشیه نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت با اعطای لوح زرین سپاس از از فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ (ع) تقدیر و تجلیل کرد.
رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت از تعدادی از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید شرکت‌های خودروساز داخلی بازدید و رانندگی کرد./صداوسیما
منصور حقیقت پور: مگر این مملکت چقدر ظرفیت دارد که برای یک تصمیم لجوجانه جریانی خالص گرا سالانه صد میلیارد دلار فقط در فروش نفت ضرر دهد.برادر عزیزم جناب آقای رئیسی کاش تمهیدات را انجام می دادی و بعد جراحی می کردی. منبع: خبرآنلاین
ویدئویی از تذکر رئیس جمهور به تیم همراه برای رعایت حال خبرنگاران در اوگاندا را ببینید.
رئیس‌جمهور از همتای ازبکستانی خود در مجموعه سعدآباد استقبال رسمی بعمل آورد.
در آخرین برنامه سفر رئیس‌جمهور کشورمان به سه کشور آمریکای لاتین، آیت الله رئیسی و رائول کاسترو رهبر معنوی کوبا با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. در جریان این دیدار امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز حضور داشت.
ترجمه صحبت‌های سید ابراهیم رئیسی برای نیکولاس مادورو در سفر او به ونزوئلا واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشته است. مترجم ابراهیم رئیسی در حال ترجمه صحبت‌های او عبارت «قدم شما روی چشم» را کلمه به کلمه ترجمه می‌کند و حتی با زبان بدن هم به چشمش اشاره می‌کند.
ابراهیم رئیسی که به نمایشگاه کتاب رفته بود، گفت: مشکل عمده ناشران کاغذهای گران و یا بی کیفیت که باعث گرانی کتاب ها برای مصرف کننده خواهد شد. منبع: دانشجو
رئیسی صبح امروز (دهم اردیبهشت) در جلسه بررسی استیضاح سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی گفت: از کسانی که وزیر را استیضاح کردند بخاطر پیگری دغدغه‌های مردم تشکر می‌کنم. تلقی ما در دولت این است که دوستان ما در مجلس به خاطر مسائلی که در حوزه‌های انتخابیه با آن مسائل درگیر هستند مواردی را در مجلس پیگیری می‌کنند.
واکنش سید ابراهیم رئیسی به افزایش قیمت سکه به ۱۷ میلیون تومان را ببینید، رئیسی در هنگام ضبط این ویدیو رئیس قوه قضائیه بود، امروز و در حالی که وی رئیس جمهور است، قیمت سکه ۳۰ میلیون تومان را رد کرده است.
رئیس‌جمهور در نظارت ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت: افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به‌شدت به مردم آسیب می‌زند. اگر کاری کنیم که مردم تصور کنند نظارتی در بازار وجود ندارد، اصلا خوب نیست. اگر افزایش قیمت‌ها توجیه دارد، باید به مردم توضیح دهید، اما اگر گرانی بی‌دلیل است باید جلوی آن را گرفت.
یک خبرنگار که رئیس جمهور لیتوانی را با نخست وزیری اشتباه گرفته بود با وکانش سریع رئیس جمهور روبرو شد.
حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی: برخی افراد حاضر در اغتشاشات اطلاع درستی از مسائل نداشته و تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی بودند. معاون اول رئیس جمهور که به یکی از خوابگاه‌های دانشجویی رفته بود، او را نمی‌شناختند. عده ای یا نسبت به مسائل کشور بی تفاوت هستند یا کم اطلاع هستند
رئیس جمهور: واژگان «بازنشستگی» و «فارغ التحصیلی» در ادبیات اداری کشور تغییر یابند/ این الفاظ بار فرهنگی دارند که غلط است. باید در الفاظ بازنگاهی به وجود بیاید/ رهبری در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مفهوم‌سازی‌های زیبایی همچون «اقتصاد مقاومتی» داشتند.
رئیس جمهور در حین سخنرانی به اعتراض یک شهروند رباط کریمی درمورد قیمت بالای مسکن پاسخ داد.
رئیس جمهور در ابتدای صحبت در دانشگاه تهران خطاب به دانشجوی معترض گفت: ان شاء‌الله به دانشگاهتان می‌آییم و همه حرف هایتان را در دانشگاه خودتان گوش می‌دهیم.
در کردستان یک آقایی شکلاتی در بازار به من داد، چه کردند با این بیچاره! آیا این درست است؟ می‌گویند دیکتاتوری، شما این موضوع را ببینید، کی دیکتاتور است؟
رئیسی در حضور رهبر انقلاب و سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، از آمار ۶ ماهه اول کار دولت رونمایی کرد اما در این بین اعداد اعشار را اشتباه خواند. این اشتباه رئیسی بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشته است.
رئیس جمهور در همایش ملی منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی گفت: مسائل فرهنگی اقتضا می‌کند همراه با اقناع‌سازی باشد، این مسائل بخشنامه‌ای فقط نیست و باید افکار عمومی اقناع و به سوالات و شبهات پاسخ داده شود، از این رو تصمیمات فرهنگی باید همراه با اقناع‌سازی باشد.
ابراهیم رئیسی: دشمن ۴۳ سال است که تصور می‌کند ایران هم مثل کشورهای دیگر است. اینجا ایران است، سرزمین دلیران است مگر می‌توانید با فتنه بر ایران سلطه پیدا کنید؟ مگر مردم این اجازه رو به شما میدهند؟ ای مگس این عرصه نه جولانگه توست.
سید ابراهیم رئیسی رئیس ‌جمهور کشورمان با وجود فضاسازی رسانه‌های معاند برای برگزاری تجمعات اعتراضی، پس از سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل، مسیر این سازمان تا هتل محل اقامت را به صورت پیاده طی کرد.
ابراهیم رئیسی در آستانه سفر به نیویورک به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفتگویی با شبکه تلویزیونی CBS آمریکا داشت.
میثم لطیفی معاون رئیس جمهور در ادعایی عجیب گفت: آلمان فقط ۵ فرودگاه دارد ولی ما ۵۰ فرودگاه داریم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ