سرپرست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر یک روزه به استان خوزستان، مدرسه ۱۲ کلاسه شهید نگهبان شهرستان بهبهان را افتتاح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها از تخلیه ۳ مدرسه پلیس فرانسه در چند شهر این کشور به‌دلیل دریافت تهدیدات تروریستی خبر می‌دهند.
۵۳ مدرسه فلسطینی واقع در کرانه باختری در معرض تخریب از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارند و آینده بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز فلسطینی این مدارس در هاله‌ای از ابهام است.
وزیر آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که اگر اصلاحات لازم انجام نشود آینده خوبی در انتظار کشور نخواهد بود، گفت: آموزش و پرورش امروز بر مدار سند تحول بنیادین قرار گرفته است.
وزیر آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که اگر اصلاحات لازم انجام نشود آینده خوبی در انتظار کشور نخواهد بود، گفت: آموزش و پرورش امروز بر مدار سند تحول بنیادین قرار گرفته است.
سمنان- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان، از اجرای طرح تحولی «فهم قرآن» در ۱۳۰ مدرسه ابتدایی سراسر استان همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد.
چهاردهمین دوره مدرسه تابستانی بین‌المللی پژوهشگاه رویان به میزبانی جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار می‌شود.
سومین مدرسه فصلی ایرانداک با عنوان «مدرسه تابستانی هوش مصنوعی» با مشارکت نزدیک به ۷۰ دانش‌پذیر به‌صورت حضوری و مجازی در واحد آموزش برگزار شد.
بخشی از افت شدید دانش‌آموزان ایرانی در دو دوره اخیر آزمون به فقیرشدن جامعه ایران مربوط است و نمی‌توان همه این افت را به تغییر کتب درسی و کرونا نسبت داد. دلیل اصرار طبقات بالا بر ورود به دانشگاه این است که می‌خواهند بگویند ما اگر در طبقه بالا هستیم، استعداد و شایستگی‌اش را داریم. یکی از کارکرد‌های آموزش این است که شکاف‌های ناشی از «لاتاری تولد» را به حداقل برساند.
وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: برای ۱۰۲۴ مدرسه طی ۱۲ ماه گذشته در شورای نظارت استان پرونده تشکیل و رأی صادر شده است از جمله تعطیلی مدارس مطرح و برند.
اصفهان- رئیس اداره ارزیابی عملکرد و دبیر ستاد ثبت‌نام استان اصفهان گفت: مدرسه محدوده سکونت، بهترین محل ثبت نام دانش آموزان است.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از مقاوم سازی و احیای مدرسه شهید حَلبیان معروف به مدرسه «قصه‌های مجید» خبر داد.
مدرسه تابستانه هوش مصنوعی ۱۳ تا ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲ با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
فناوری چاپ سه بعدی در شهر لویو اکراین، بزرگترین مدرسه چاپ شده در جهان را می‌سازد. این مدرسه که گنجایش ۱۰۰ کودک را خواهد داشت، با رباتی به ابعاد ۱۲ در ۱۵ متر ساخته می‌شود. مدیر این پروژه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه، از ساخت یک پل در شهر ویران شده خرسون، با استفاده از چاپگر‌های سه بعدی در یک یا دو ماه آینده خبر داد. هدف از بکار گیری فناوری چاپ سه‌بعدی بازسازی سریع این مناطق جنگ‌زده عنوان شده است.
وزارت آموزش و پرورش در تلاش است پس از استخدام آموزگاران ابتدایی، آزمون‌های دیگری را برای جذب آموزگار مقطع متوسطه و مربیان پرورشی برگزار کند اما خبری از جذب مشاور نیست.
در این استودیو‌ها برنامه‌های پایه‌های مختلف ضبط می‌شد؛ هنوز نمی‌توان خسارت ناشی از این حادثه را برآورد کرد، اما خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.
پدر‌ها و مادر‌های عزیز چه دوست داشته باشید و چه نه فرزندان بعضی از شما در مدرسه توسط دانش‌آموزان دیگر اذیت می‌شوند و جملاتی کلیشه‌ای مانند "به آن‌ها توجه نکن" یا "سعی کن با آن‌ها دوست شوی" و ... چاره کار نیست.
براساس گزارش‌های اعلام‌شده تاکنون ۱۲ دانش‌آموز توسط اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند و در زمان حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور دارند و بنا بر اظهارات عوامل اورژانس مسمومیت شدید نیست و حال اکثر دانش‌آموزان خوب است.
مراسم هفتمین روز درگذشت سرکار خانم عالیه روحانی، همسر شهید آیت الله مرتضی مطهری، بعد از ظهر امروز جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.
مدرسه علم و فناوری کوانتوم شریف با نام نوآوری کوانتوم شریف با هدف آموزش و ترویج علم و فناوری کوانتوم در فضای علمی و مهندسی کشور افتتاح شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تلاش این اداره کل برای پوشش حداکثری دانش‌آموزان در ارتباط با تحصیل افزود: در حال حاضر ۱۲ مدرسه یک دانش‌آموز دار در استان فعال است و ۱۸۷ مدرسه ابتدایی زیر ۱۰ نفر در استان داریم.
بر اساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز (۱۹ آذرماه)، کیفیت هوا درایستگاه‌های اقدسیه (منطقه ۱)، شریف (منطقه ۲)، شهرداری منطقه ۲، شهرداری منطقه ۴، تربیت مدرس (منطقه ۶)، ستاد بحران (منطقه ۷)، شهرداری منطقه ۱۰، شهرداری منطقه ۱۲، پیروزی (منطقه ۱۳)، شادآباد (منطقه ۱۸)، شهرداری منطقه ۱۹ و شهرداری منطقه ۲۱ در وضعیت ناسالم برای همه قرار دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی مدرسه امداد و نجات خبر داد.
طبق نامه ابلاغ‌شده، به دلیل مختلط‌ بودن کلاس‌های درس کودکان که به ۲۴ نفر می‌رسد، دختران ممنوع از تحصیل شدند و تعداد پسران هم، چون به حد‌نصاب نمی‌رسد، آموزش‌و‌پرورش گفته مدرسه باید تعطیل شود؛ بنابراین باید این کودکان برای تحصیل به روستای جابان در ۴۰ کیلومتری روستای خود بروند یا در مدرسه شبانه‌روزی کیلان در ۶۰ کیلومتری گرمابسرد درس بخوانند.
مدیرکل دفترمطالعات گردشگری گفت: ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مدرسه تابستانی گردشگری ۱۴۰۱ با هدف تعلیم نیروی انسانی شاغل و یا علاقه‌مند به فعالیت در صنعت گردشگری از تاریخ ۱۲ مرداد آغاز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ