اگر برای گشت و گذار از یک مسیر خاکی قدم زنان در همان انتهای روستا بالا بروید، روستا از ارتفاع زیرپایتان قرار می‌گیرد. اگرچه آب و هوای دلپذیر فیلبند حالتان را تازه می‌کند، اما دیدن خانه‌های ویلایی با سقف‌های نارنجی رنگ، چشم انداز این روستا را هم مانند بسیاری از نقاط ییلاقی و خوش آب و هوای دیگر مازندران خراب کرده است. زیرا خانه‌های روستایی با ایوان‌ها و معماری سنتی‌شان بین آن ویلا‌های سنگی و آجری گم شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حین تمیز کردن خانه با جاروبرقی، ممکن است محیط‌های آلوده را فراموش کنیم تا تمیز کنیم. با این وجود هنگام جاروبرقی کشیدن باید کدام بخش‌ها را تمیز کنیم؟
بازیکن باتجربه مس رفسنجان بعد از جدایی از این تیم مدعی شد که حضور ساکت الهامی و ماجرای شادی گلش در فصل گذشته مقابل این مربی در این اتفاق تاثیرگذار بود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که این تیم جای خالی برای جذب مهاجم خارجی ندارد.
رسانه عربستانی بابت خریدهای گران قیمت و اروپایی الهلال، ابراز نگرانی کرد.
سهام باشگاه دورتموند از سه‌شنبه آینده در بورس فرانکفورت عرضه خواهد شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دیپلماسی دفاعی ما رشد خوبی دارد، گفت: برای تأمین امنیت منطقه نیازی به حضور بیگانگان نیست و صهیونیست‌ها در این منطقه جایی ندارند.
دانشمندان از کشف یک جهان داغ و سوزان با دمایی در حد ۲ هزار درجه سانتی‌گراد خبر دادند؛ جایی که سیلیکات‌ها و فلزات شیشه‌مانند می‌جوشند و از بخارات آن‌ها ابر‌های فلزی تشکیل می‌شود.
تیم فوتبال سپاهان در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و سوم چند مسابقه دشوار را تجربه خواهد کرد.
بازگشت آیاندا پاتوسی به فولاد منتفی شده و این بازیکن عضوی از قرمزهای اهواز نخواهد بود.
مشتری ۱۳۰۰ سیاره اندازه‌ی زمین را می‌تواند در خود جای دهد و بزرگ‌ترین سیاره در منظومه شمسی است. این سیاره، یک غول گازی با جرم یک‌هزارم خورشید است، ولی جرمی دو و نیم برابر تمامی دیگر سیاره‌های منظومه شمسی دارد. این سیاره اتمسفری دارد که از هیدروژن و گاز هلیوم تشکیل شده است. روی سطح آن ابر‌های ضخیم قهوه ای، زرد، قرمز و سفید را می‌بینید، همین گاز‌ها باعث می‌شوند این سیاره رنگارنگ دیده شود.
کریستین پولیشیچ، ستاره امریکایی چلسی، تایید کرد که برای داشتن شانس بازی بیشتر این تیم را ترک می کند.
سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا تماشا کنند.
در این گشت‌وگذار متوجه شدم که ایران چه سرزمین حیرت‌انگیزی است؛ آنقدر که می‌توانی در جای جای آن بالاتر از ابر‌ها قدم بزنی و هربار با دیدن ابر‌هایی که زیر پاهایت شناورند بازهم حیران شوی.
هربرت هاینر، رئیس بایرن، هرگونه احتمال جدایی لوکاس هرناندز و رفتن او به پی اس جی را منتفی دانست.
صحبت‌های تند گزارشگر سیرجان در پایان بازی مقابل نفت آبادان، امروز یکی دو روزنامه ورزشی نیز مقالاتی انتقادی علیه سعید الهویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر به رشته تحریر درآوردند.
مجتبی حسینی می‌گوید تغییر محل میزبانی بازی با پرسپولیس و همچنین اتفاقات دیدار با سپاهان، ناجوانمردی در حق پیکان بود.
علیرضا بیرانوند برای کسب آخرین کلین شیت فصل خود در آزادی تلاش خواهد کرد.
شادی مهرداد رضایی مقابل هوادار پس از مسابقه واکنش چندین عضو دو تیم را به همراه داشت.
نکته جالب این است که بار قبل هم جایی این ابرها دیده شدند که فاصله بسیاری از محل زلزله داشت و اصلا در آن شهر زلزله احساس نشد. بر این اساس به نظر می سد شایعات درباره ارتباط میان این ابرها و زلزله نمی تواند واقعیت داشته باشد.
گروهی از دانشمندان آمریکایی در هفته جاری طرحی غیر متعارف را برای مقابله با گرمایش جهانی پیشنهاد کردند: ایجاد ابر‌های بزرگ از غبار ماه در فضا برای انعکاس نور خورشید و خنک کردن زمین.
آقای بنیادی‌فر داور خوبی است اما در این جو واقعا ترسیده بود و نتوانست بازی را مدیریت کند
چو گوئه سونگ می‌گوید فضایی برایش پیش آمده که به فوتبال اروپا برود.
قبل از ظهور علی دایی، کریم باوی در پیشانی خط حمله ایران، عرصه را بر رقبا خارجی تنگ کرده بود، ضربات سر او در تاریخ ایران باقی خواهد ماند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه فوتبال ما به تغییرات اساسی نیاز دارد، گفت: کی روش با اینکه عملکرد ضعیفی داشته اما نمی‌خواهد فوتبال ایران را ترک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ