تبریز- معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان سفر یک روزه به آذربایجان شرقی از پروژه راه آهن بستان آباد - خاوران بازدید کرد و در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این‌که دولت خود را مسئولیت‌پذیر می‌داند و از محدودیت اختیارات گلایه نمی‌کند، گفت: یک وقتی رئیس جمهوری گفت صبح جمعه شنیدم بنزین گران شده، اما الان همه دولت وقت به صف شده تا مشکل را حل کند. از سویی دولت پرونده‌های باز زیادی را می‌بندد.
رئیسی را در این سفر تعدادی از اعضای هیات دولت از جمله معاون اجرایی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و وزیران کشور، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و نیرو همراهی کردند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور یافتند.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور ۲۶ و ۲۷ تیر به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند
معاون اول رئیس جمهور، دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد تا نسبت به اولویت‌بندی در ثبت سفارش و درخواست ارز اهتمام جدی داشته باشند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: اجرای طرح‌ها باید با مشارکت و محوریت مردم انجام شود به گونه‌ای که هم در سرمایه‌گذاری و هم در مدیریت، مردم نقش‌آفرین باشند.
تبریز- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در حال حاضر هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از تعهدات سفر استانی ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی محقق شده که اتفاق بزرگی است.
معاون اول رییس جمهور گفت: اجرای سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش چراغ راه برون رفت از چالش‌های نظام آموزشی کشور و تربیت نسلی متخصص و با مهارت است.
اهواز- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در دور دوم سفر استانی هیئت دولت به خوزستان در مجموع ۲۳۰ طرح و مصوبه با اعتبار حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
اهواز- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در قانون بودجه امسال، یک درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی کشور به امور زنان اختصاص می‌یابد.
معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر سید ابراهیم رییسی به خوزستان خبر داد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: پس از پیگیری و هماهنگی با معاون اجرایی رئیس جمهور و استاندار خوزستان، شهرستان شوش یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به استان شد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور وزارتخانه‌ها و سازمانهای دولتی را به هم افزایی در راستای پیشبرد اهداف دولت مردمی فراخواند و گفت: موفقیت و ناکامی هر یک از دستگاههای اجرایی به نام دولت رقم می خورد.
معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر دو روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به یزد در پنجشنه و جمعه هفته آینده خبر داد.
بیرجند- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: هزار میلیارد تومان در این سفر برای پروژه‌های عمرانی، ۲۰۰ میلیارد برای مباحث فرهنگی و صد میلیارد تومان در حوزه بانوان استان تعریف و نهایی خواهد شد.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: پنجشنبه و جمعه سفر دو روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به خراسان جنوبی را خواهیم داشت و در برنامه کاری این دو روز چند سر فصل مهم گنجانده شده است.
محسن منصوری، عضو هیئت رییسه فدراسیون والیبال، به سمت معاون اجرایی رئیس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.
رئیس جمهور در حکمی «محسن منصوری» را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.
مشهد ـ معاون اجرایی رئیس جمهور با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از محل اسکان زائران جانباز و ایثارگر بازدید کرد.
معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور به صراحت بیان کرد که در واقع مساله اصلی ما در این مذاکرات، پایبندی طرف مقابل به تعهدات است و اگر طرف مقابل بتواند در اجرای تعهدات خود قطعیت داشته باشد، راه برای دستیابی به توافق عادلانه باز است.
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور از محل احداث آب‌شیرین‌کن نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرد.
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور از تخصیص اعتبارات پروژه‌های مصوب سفررئیس جمهور خبر داد و گفت: دولت تلاش ویژه‌ای برای تسریع در تکمیل پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز دارد.
وزیر راه و شهرسازی در نشست با معاون اجرایی رئیس‌جمهور از آغاز به تکمیل کریدورهای ریلی در یک ماه آینده خبر داد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور از توافق با وزیر راه مبنی بر تکمیل طرح‌های کلان راه‌آهن از قبیل رشت-آستارا، چابهار-زاهدان و برقی کردن تهران-مشهد از محل تهاتر نفت خبر داد.
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به تلاش و اقدامات دولت برای کاهش نگرانی مردم در حوزه اقتصادی، ابراز امیدواری کرد از ۶ ماهه دوم امسال به ثبات اقتصادی و اوایل سال آینده به رونق اقتصادی دست یابیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ