رشت- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سفر یک روزه وارد استان گیلان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این‌که دولت خود را مسئولیت‌پذیر می‌داند و از محدودیت اختیارات گلایه نمی‌کند، گفت: یک وقتی رئیس جمهوری گفت صبح جمعه شنیدم بنزین گران شده، اما الان همه دولت وقت به صف شده تا مشکل را حل کند. از سویی دولت پرونده‌های باز زیادی را می‌بندد.
ارومیه - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پیش از ظهر پنج شنبه ۱۹ مرداد وارد استان آذربایجان غربی شد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مقابله با جنگ نرم وقتی نتیجه می‌دهد که مردم وارد میدان شوند.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان خواهان انتخاب رئیس جمهور این کشور به دور از بازی منافع تنگ نظرانه شد.
هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان به دعوت رسمی رئیس جمهور ایران برای سفری ۲ روزه وارد تهران شد.
ارومیه - معاون امور مجلس رئیس جمهور صبح جمعه با استقبال مسئولان آذربایجان غربی وارد ارومیه شد و با حضور در گلزار شهدای باغ رضوان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.
سمنان- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در سکوت خبری و بدون اطلاع رسانه‌ها، برای بازدید از طرح‌های زیست محیطی وارد استان سمنان شد.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: رای دادگاه لاهه تازه صادر شده است و باید این رای را به مرکز امور حقوقی بین المللی ابلاغ کنیم تا به طرف آمریکایی پیشنهاد دهند و با نماینده طرف مقابل وارد مذاکره شوند. وی افزود: مذاکرات با امریکا در خصوص پرداخت خسارت برخی اموال مسدود شده، صرفا به معاونت حقوقی مربوط می‌شود و ذیل وزارت امور خارجه تعریف نمی‌شود.
میخائیل بوگدانوف، نماینده ویژه رئیس جمهور پوتین و معاون وزیر امور خارجه، الکساندر یفیموف سفیر روسیه در دمشق و بشار الجعفری، سفیر سوریه در مسکو از رئیس جمهور اسد استقبال کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
ئیس جمهوری اسلامی ایران که برای دیدار رسمی به چین سفر کرده بود، با استقبال رسمی معاون اول رئیس جمهور و با حضور معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: طی چند روز گذشته چند میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه‌شده ایران وارد چرخه اقتصاد شد، با این حال نرخ دلار در بازار به ۴۴ تا ۴۵ هزار تومان رسیده است.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تمام تلاش ما در معاونت علمی رئیس‌جمهور این است که شرکت‌های دانش بنیان بتوانند وارد عرصه عمومی اقتصاد کشور شوند.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: جوان‌گرایی در بدنه مدیریتی استان تهران شکل گرفته و امروز لشکری از جوانان متخصص وارد لایه‌های مختلف مدیریتی استان تهران شده‌اند.
معاون رئیس جمهور آمریکا برای دیدار با مقامات فیلیپین وارد این کشور شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: نهادهای انقلاب باید نهضتی برای واگذاری کارها از دولت به مردم راه اندازی کرده و با اعتماد به این مجموعه ها، نقدینگی موجود در جامعه را به بازار سرمایه وارد کنند.
مشهد ـ معاون رئیس جمهور گفت: نیروی انتظامی در اغتشاشات خیلی انعطاف به خرج داد گاهی نیروهای یگان امداد بدون سلاح وارد میدان می‌شوند تا از جان، مال و ناموس مردم محافظت کنند.
کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا صبح امروز پنجشنبه وارد کره جنوبی شد.
رئیس جمهور کشورمان دقایقی قبل با استقبال معاون اول و معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد تهران شد.
زاهدان- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: با رونمایی از آب شیرین کن ۲۵۰۰ متر مکعبی چاه ژرف ۳، آب این چاه به منظور کاهش تنش آبی منطقه سیستان وارد مدار شد.
شیراز – «محسن رضایی» معاون اقتصادی رئیس جمهور وارد استان فارس و شهر شیراز شد.
دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، روش تامین مالی جمعی را یکی از ابزارهای نوین مالی دانست که در آن سرمایه‌های غالبا خرد از بدنه جامعه جمع آوری شده و وارد کسب و کارهای در حال توسعه می‌شود
معاون امور مجلس رئیس جمهور کشورمان به منظور شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید کلمبیا وارد بوگاتا پایتخت کلمبیا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ