خرم‌آباد- وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به لرستان با معلمان دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر امور خارجه روسیه فردا برای سفری ۲ روزه به تهران سفر می‌کند.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی - پارلمانی و اقتصادی به دعوت همتای پاکستانی خود برای سفر سه روزه رسمی دقایقی پیش وارد اسلام‌آباد شد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای دیدار با مقامات آذربایجان در سفری ۲ روزه، وارد باکو شد.
عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در سفر یک روزه خود به شهرستان فریمان از خانه موزه شهید مطهری، سد تاریخی فریمان، سنگ‌بست و پارک کروکودیل و کارخانه قند و برخی دیگر از آثار تاریخی این شهرستان بازدید کرد.
یک روز پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به چین برای تنش‌زدایی روابط بین دو کشور، رئیس‌جمهور آمریکا همتای چینی خود را دیکتاتور خطاب کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا یک روز بعد از سفر وزیر خارجه این کشور به پکن رئیس‌جمهور چین را با لفظ «دیکتاتور» مورد خطاب قرار داد. بایدن گفت: «علت اینکه وقتی من آن بالن را با دو کانتینر پر از تجهیزات جاسوسی داخلش ساقط کردم شی جین پینگ خیلی ناراحت شد این بود که خبر نداشت که آن بالن آنجا بود.» وی اضافه کرد: «برای دیکتاتور‌ها خیلی مایه پریشانی است که خبر نداشته باشند چه اتفاقی افتاده است.»
وزیر خارجه آمریکا که هم‌اکنون در سفری دو روزه در پکن به سر می‌برد، با رئیس‌جمهور چین دیدار و گفت‌وگو کرد.
شست شی با گیتس انتظارات رهبر چین را برای دیدار با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا که قرار است از روز یکشنبه در یک سفر دو روزه از پکن دیدار کند، افزایش می‌دهد. این سفر برنامه‌ریزی‌شده با هدف باز تعریف روابط بین بزرگ‌ترین اقتصاد‌های جهان، پس از جدال بر سر یک بالون جاسوسی چینی صورت می‌گیرد که روابط بین دو کشور را مختل کرده است. سفر ماه گذشته ماسک به چین نیز یکی دیگر از نشانه‌های جاه‌طلبی‌های چین برای توسعه فناوری در این کشور است.
وزیر امور خارجه کشور سوریه در سفری وارد ریاض پایتخت کشور عربستان شد. این سفر به دعوت رسمی فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان انجام گرفت.
وزیر امور خارجه پس از سفری سه روزه به آفریقای جنوبی و شرکت در نشست بریکس پلاس، کیپ تاون را به مقصد تهران ترک کرد.
رییس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به استان سیستان و بلوچستان، پس از مراسم افتتاح بازارچه مرزی‌مند - پیشین، با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر نفت و منابع معدنی سوریه فردا طی سفری رسمی و سه روزه به الجزائر می‌رود.
«لی شانگفو» وزیر دفاع چین در سفری ۳ روزه یکشنبه هفته آتی به مسکو خواهد رفت.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در سفری یک روزه به مسکو با معاون وزیر حمل و نقل روسیه دیدار و درباره گسترش همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی گفت‌وگو کرد.
یک رسانه هندی در گزارشی به بررسی و تشریح اهداف سفر ۴ روزه معاون وزیر خارجه اوکراین به دهلی نو پرداخت.
بنامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در سفری سه روزه راهی آلمان خواهد شد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه در سفر یک روزه خود به واگادوگو با نخست وزیر بورکینافاسو دیدار و گفتگو کرد.
رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان از سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان برای بررسی مشکلات این حوزه خبر داد.
جهرم- وزیر کشور در جریان سفر یک روزه خود به استان فارس از یادمان یاس کبود بازدید کرد.
در میانه اختلاف‌ها و تنش‌های بین دو کشور، وزیر خارجه استرالیا امروز در سفری دو روزه راهی پکن خواهد شد.
نخست‌وزیر بلاروس در راس هیئت اقتصادی و در سفری دو روزه وارد دمشق شد و قرار است با مسئولان سوری درباره راهکارهای تقویت مناسبات دوجانبه در زمینه‌های مختلف رایزنی کند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در سفری دو روزه با هدف افتتاح چند طرح آموزشی به خراسان شمالی سفر کرد.
مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجری طرح (USO) در سفر یک روزه به استان کردستان، گفت: تسریع در اجرای پروژه‌های طرح (USO) در استانها، یکی از اولویت‌های مهم کاری وزارت ارتباطات است.
وزیر نیرو در تشریح دستاوردهای سفر یک روزه خود به افغانستان گفت: طرف افغانستانی پذیرفت که دیگر جریان آب به سمت شوره‌زار گود زره منحرف نشود و آب در مسیر طبیعی خود به سمت ایران جریان یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ